1% bonus actie stopgezet ?
Re: 1% bonus actie stopgezet ?
Wanneer komt er een nieuwe actie bij MeDirect ?
Beste, niet onmiddellijk maar we plannen in de toekomst zeker nog acties. We houden jullie hiervan via het forum op de hoogte.evita schreef:Wanneer komt er een nieuwe actie bij MeDirect ?
Mijn vrouw heeft op 23/11 een rekening geopend, maar de toegangscode pas op 30/11 ontvangen. Bijgevolg kon zij pas die dag geld overschrijven naar Me Direct, die dan uiteraard pas op 2/12 aangekomen is bij Me Direct. Heeft zij ook recht op de premie?MeDirect schreef:Beste, wat betreft onze '500 euro premie' actie. Deze liep inderdaad af op 30/11. De uitbetaling van de premie staat gepland vanaf 11 december.
Beste,sintorama schreef:Mijn vrouw heeft op 23/11 een rekening geopend, maar de toegangscode pas op 30/11 ontvangen. Bijgevolg kon zij pas die dag geld overschrijven naar Me Direct, die dan uiteraard pas op 2/12 aangekomen is bij Me Direct. Heeft zij ook recht op de premie?MeDirect schreef:Beste, wat betreft onze '500 euro premie' actie. Deze liep inderdaad af op 30/11. De uitbetaling van de premie staat gepland vanaf 11 december.
30 november was spijtig genoeg de uiterste dag om in aanmerking te komen voor de premie van deze campagne. Effecten en beleggingsfondsen dienden dan ingeboekt te staan op de beleggingsrekening.
Zij had in principe nog in aanmerking kunnen komen als ze onmiddellijk het geld had overgeschreven. De procedure - beschreven op het aanvraagformulier alsook in de eerste e-mail die u van ons ontving - is immers dat u na uw aanvraag, documenten opstuurt en het geld overmaakt. Na ontvangst van de documenten en de eerste overschrijving, wordt pas de brief met activatiecode verstuurd.
We plannen echter zeker nog gelijkaardige acties in de toekomst, zowel voor bestaande als nieuwe klanten.
Ok, ik ga dan wachten met mijn beleggingen.MeDirect schreef:Beste, niet onmiddellijk maar we plannen in de toekomst zeker nog acties. We houden jullie hiervan via het forum op de hoogte.evita schreef:Wanneer komt er een nieuwe actie bij MeDirect ?
OK bedankt !
Is er een manier op per mail op de hoogte gebracht te worden van toekomstige promoties? Ik zou er zeker geen willen missen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Als je een rekening opent bij medirect zit je automatisch in een newsletter systeem.
Ik kan maar hopen natuurlijk: Ik zoek een extra product waar ik maandelijks in kan beleggen zonder al te grote eerste instap (<1000€).
Als dat bij medirect zou kunnen (nu nog 2000 of 2500€ inleg) mét een actie is dat mooi meegenomen
Als dat bij medirect zou kunnen (nu nog 2000 of 2500€ inleg) mét een actie is dat mooi meegenomen
Je kan dat per maand (maar dan moet je wel zelf elke maand de fondsen kopen)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Heeft er al iemand bericht gehad van de uitbetaling van de laatste bonus actie?
Zou vanaf 11/12 zijn maar ik heb nog niks vernomen.
Beste, onze interne diensten hebben bevestigd dat de uitbetaling nog deze week wordt uitgevoerd. We brengen alle klanten via e-mail hiervan op de hoogte.KoenV schreef:Heeft er al iemand bericht gehad van de uitbetaling van de laatste bonus actie?
Oke, bedankt voor het snelle antwoord!MeDirect schreef:Beste, onze interne diensten hebben bevestigd dat de uitbetaling nog deze week wordt uitgevoerd. We brengen alle klanten via e-mail hiervan op de hoogte.KoenV schreef:Heeft er al iemand bericht gehad van de uitbetaling van de laatste bonus actie?
Vandaag de premie ontvangen.
Beste, vanaf vandaag start er een nieuwe promotie bij MeDirect waarbij zowel bestaande als nieuwe klanten een premie ontvangen op nieuwe beleggingen van 28 december 2015 t.e.m. 14 februari 2016. U kunt zo opnieuw tot €500 krijgen, ook wanneer u effecten overdraagt naar MeDirect.wlievens schreef:Is er een manier op per mail op de hoogte gebracht te worden van toekomstige promoties? Ik zou er zeker geen willen missen.
Onze voorbije actie werd enorm geappreciëerd en zorgde voor heel wat activiteit op ons beleggingsplatform. Met plezier lanceren we deze promotie dan ook opnieuw tijdens de eindejaarsperiode.
Actie geldig op ons volledige beleggings- en vermogensbeheeraanbod. Alle details op https://invest.medirectbank.be/beste-uit-uw-geld