Ervaring met SlimBeleggen
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Ervaring met SlimBeleggen
Ik ben lid van slimbeleggen en heb daar de voorbije 2 jaar veel geld mee verloren. Hieronder de resultaten van hun rapporten:
--- wegens klacht in verband met laster werd de cijferinformatie verwijderd door webmaster---
Heeft er iemand ervaring met beleggingsbladen die wel goed scoren?
--- wegens klacht in verband met laster werd de cijferinformatie verwijderd door webmaster---
Heeft er iemand ervaring met beleggingsbladen die wel goed scoren?
Laatst gewijzigd door the_belegger op 17 december 2015, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaring met SlimBeleggen
Als de mensen die die beleggingsbladen volschrijven, goed zouden scoren, waarom schrijven ze er dan voor?the_belegger schreef:... Heeft er iemand ervaring met beleggingsbladen die wel goed scoren?
Dan zouden ze toch zelf al lang immens rijk moeten zijn.
Beleggingsbladen zijn hooguit goed voor eens een ander standpunt te lezen.
In sommige gevallen hebben ze zelfs invloed op sommige aandelen die ze volgen. Bij een uitdrukkelijk koop- of verkoopadvies van een gekend beleggingblad, volgen een aantal mensen dat advies, waardoor de koers dan ook zo reageert. (Self Fulfilling Prophecy).
Maar ikzelf ga op geen enkele manier ooit blindelings op hun adviezen in en ik ben er dan ook op geen enkel geabonneerd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ja, ik kan je enkel gelijk geven. Ik ken iemand die op Macrotrends geabonneerd is, en daar zijn de rendementen ook allemaal in het rood, behalve voor bitcoin (maar deze laatste aanbeveling komt nog van de vorige redacteur).
Ik ga mijn abonnement alvast niet verlengen.
Ik ga mijn abonnement alvast niet verlengen.
Dat is dan in elk geval al pure winst voor u.
Wat kost een beleggingsblad tegenwoordig? Ik heb daar zelfs niet eens een idee van. Gok: €250 ?
Voor €30 doen sommigen hier al extreem veel moeite. Dit zou dan nog eens 8 maal zoveel zijn
Wat kost een beleggingsblad tegenwoordig? Ik heb daar zelfs niet eens een idee van. Gok: €250 ?
Voor €30 doen sommigen hier al extreem veel moeite. Dit zou dan nog eens 8 maal zoveel zijn
Als SlimBeleggen hier graag zelf eens dan de 'echte' cijfers zou willen geven en dan antwoorden op onze vragen, dan was er al dadelijk meer duidelijkheid.the_belegger schreef:
Maar eerlijk gezegd, vrees ik daarvoor
Ik hoop nu dat ik zo zelf geen klacht aan mijn been heb. Ik heb nog nooit ook maar één nummer van SlimBeleggen ooit gelezen, zoals ik van het overgrote deel van de andere 'blaadjes' ook nooit iets gelezen heb .
GrappigDiane1 schreef:Voor €30 doen sommigen hier al extreem veel moeite. Dit zou dan nog eens 8 maal zoveel zijn
Sinds enkele maanden lees ik hun nieuwsbrieven ook. Met de regelmaat van de klok kortingen ik mails om met ferme kortingen in te schrijven op hun produkten, en meestal worden die inschrijvingsperiodes nog verlengd wegens feit dat ze niet kunnen volgen omdat er zoveel mensen inschrijven. Hoeveel (nieuwe?) actieve beleggers zijn er in Belgie/Nederland? Enfin...
Omdat het soms toch wel echt aanlokkelijk lijkt, maar ik 0,0 kaas gegeten heb van dat beleggen, brokers etc. heb ik heb al meermaals via mail meer uitleg gevraagd (iets wat ze zelf ook voorstellen in hun mailings): Hoe BEGIN je nu aan zoiets? Echt concreet: HOE?
Helaas nog nooit reactie terug gehad... Klantenwerving? Que?
Ik heb ondertussen beslist: ik doe de moeite niet meer. Ik hou het voorlopig wel simpel met een online aanvraagje voor Hello-rekening ed. En ik kijk eens uit naar een beleggingsfons (genre Carmignac patrimoine) via m'n bank (Argenta), rechtstreeks of via tak-23. Gisteren langs m'n neus weg eens info gevraagd over m'n eigen pensioenspaarverzekering bij hen, en daar meer dan een uur info gekregen over verschillende alternatieve beleggingsmogelijkheden die meer kunnen opbrengen dan de e-spaarrekening, of zelfs die BNP Ster...
treenman,
Toch opletten met TAK-23: torenhoge verdoken kosten en je hebt recht op niets als de bank (verzekeringsmaatschappij) in faling gaat. Je hebt dan immers niet geïnvesteerd in de fondsen zelf, maar in een TAK-23 Levensverzekering die belooft dit voor jou te doen. Dat is een helemaal ander uitgangspunt. Beleg bij voorkeur rechtstreeks in de fondsen zelf, zonder die omweg van TAK-23.
Kijk maar eens bij de 'vrienden' van http://www.mijnkapitaal.be" onclick="window.open(this.href);return false; die hebben daar al serieus wat opzoekingswerk naar verricht en kennen ook de hele wetgeving daarrond.
Toch opletten met TAK-23: torenhoge verdoken kosten en je hebt recht op niets als de bank (verzekeringsmaatschappij) in faling gaat. Je hebt dan immers niet geïnvesteerd in de fondsen zelf, maar in een TAK-23 Levensverzekering die belooft dit voor jou te doen. Dat is een helemaal ander uitgangspunt. Beleg bij voorkeur rechtstreeks in de fondsen zelf, zonder die omweg van TAK-23.
Kijk maar eens bij de 'vrienden' van http://www.mijnkapitaal.be" onclick="window.open(this.href);return false; die hebben daar al serieus wat opzoekingswerk naar verricht en kennen ook de hele wetgeving daarrond.
Hoe kan cijfermateriaal nu laster zijn ? De waarheid kan kwetsen, dat is bekend.
Mag ik dan ook een klacht indienen wegens laster telkens ik ongevraagd een email van hen krijg met misleidende cijfers...?
Bijna dagelijks, dus.
Mag ik dan ook een klacht indienen wegens laster telkens ik ongevraagd een email van hen krijg met misleidende cijfers...?
Bijna dagelijks, dus.
>:D
Vreemde reactie van de webmaster.
-
- Full Member
- Contacteer:
Slimbeleggen... ik krijg er al jaren spammail van in mijn mailbox
ze springen zowat op elke hype in de markt... kort daarna knapt de bubbel meestal
zo zijn ze een jaartje geleden op de 3-D printing hype gesprongen.... meer dan 90 % gedaald die sector
op brandstofcellen zijn ze gesprongen, maar ook op uranium heb ik meermaals mogen lezen.... al de aandelen die ik ervan vind zijn sindsdien gehalveerd tot gedecimeerd
maar zij komen altijd aandraven dat ze de krenten uit de pap vissen
Slimbeleggen praat al enkele jaren om vooral goudmijnen en grondstofgerelateerde aandelen te kopen
die waren ZO GOEDKOOP.... konden 100-den tot wel 1000-den %'n stijgen
sindsdien heel die sectoren WEGGEVAAGD
bijkopen dus.... dat hoor ik al JAREN van slimbeleggen... ze hebben al 100-keer de bodembel gehoord in de goudmijnsector
zink hebben ze bij slimbeleggen ook een tijdje zitten hypen omdat er zogezegd grote tekorten zouden ontstaat.... meermaals in mails mogen lezen
sindsdien zinkprijs GEHALVEERD en enkel sprake van overproduktie... aandelen ingestort
over alles wat ze hebben aangeraden en wat verkeerd gaat (en dat is héél wat) hoor je NIKS meer van terug
maar ze komen in elke mail aandraven met de 1 op de 10 die wel gestegen zijn van hun adviezen
wat daar allemaal gekocht wordt... dat heeft niks meer met veilig beleggen te maken
ze springen zowat op elke hype in de markt... kort daarna knapt de bubbel meestal
zo zijn ze een jaartje geleden op de 3-D printing hype gesprongen.... meer dan 90 % gedaald die sector
op brandstofcellen zijn ze gesprongen, maar ook op uranium heb ik meermaals mogen lezen.... al de aandelen die ik ervan vind zijn sindsdien gehalveerd tot gedecimeerd
maar zij komen altijd aandraven dat ze de krenten uit de pap vissen
Slimbeleggen praat al enkele jaren om vooral goudmijnen en grondstofgerelateerde aandelen te kopen
die waren ZO GOEDKOOP.... konden 100-den tot wel 1000-den %'n stijgen
sindsdien heel die sectoren WEGGEVAAGD
bijkopen dus.... dat hoor ik al JAREN van slimbeleggen... ze hebben al 100-keer de bodembel gehoord in de goudmijnsector
zink hebben ze bij slimbeleggen ook een tijdje zitten hypen omdat er zogezegd grote tekorten zouden ontstaat.... meermaals in mails mogen lezen
sindsdien zinkprijs GEHALVEERD en enkel sprake van overproduktie... aandelen ingestort
over alles wat ze hebben aangeraden en wat verkeerd gaat (en dat is héél wat) hoor je NIKS meer van terug
maar ze komen in elke mail aandraven met de 1 op de 10 die wel gestegen zijn van hun adviezen
wat daar allemaal gekocht wordt... dat heeft niks meer met veilig beleggen te maken
-
- Full Member
- Contacteer:
dat verhaaltje krijg ik ook al jaren in mijn mailbox...treenman schreef: Grappig
Sinds enkele maanden lees ik hun nieuwsbrieven ook. Met de regelmaat van de klok kortingen ik mails om met ferme kortingen in te schrijven op hun produkten, en meestal worden die inschrijvingsperiodes nog verlengd wegens feit dat ze niet kunnen volgen omdat er zoveel mensen inschrijven.
de ene enorme korting na de andere... waarbij je altijd heel snel moet zijn om in te schrijven omdat het de allerlaatste kans is om te profiteren van de korting en ze de enorme toeloop niet kunnen bijhouden
lachwekkend.... het moet daar een enorme LEEGLOOP van teleurgestelde leden zijn als je ziet wat ze daar de laatste jaren allemaal hebben aangeraden te kopen en hoe dat is afgelopen
-
- Full Member
- Contacteer:
http://email.slimbeleggen.net/t/ViewEma ... 76F201ED4B" onclick="window.open(this.href);return false;
een publiek mailtje van Slimbeleggen van begin dit jaar... 27 januari 2015
bangmakerij over (quote) "de ondergang van de euro" omdat die de maanden voordien sterk was gezakt tov de dollar (sinds hun mailtje 11 maanden geleden nog amper nog 3,5 % verder gedaald )
je kon je tegen die "ondergang" beschermen met goudmijnen
quote Slimbeleggen 27 jan 2015 :
" Vooral die laatste moet u in het oog springen. De HUI-index, een verzameling van goudmijnaandelen, deed +35% op een maand. Stel u voor: terwijl de euro crashte met 8% in de voorbije maand, steeg de waarde van goudmijnaandelen gemiddeld met 35% voor beleggers in de eurozone.
Dat bedoelen we dus met behoud van de koopkracht van uw kapitaal.
Daarom hamerden we in de voorbije weken al zo vaak op harde activa, met name goudmijnaandelen. "
Slimbeleggen zwaaide met een suckerrally van goudmijnen die 35% waaren gestegen eerste weken 2015... sinds dat mailtje goudmijnen REGELRECHT DE DIEPERIK IN.... - 45 % ondertussen !
....over goudmijnen lees ik de laatste tijd nog amper iets in de spammails van Slimbeleggen
een publiek mailtje van Slimbeleggen van begin dit jaar... 27 januari 2015
bangmakerij over (quote) "de ondergang van de euro" omdat die de maanden voordien sterk was gezakt tov de dollar (sinds hun mailtje 11 maanden geleden nog amper nog 3,5 % verder gedaald )
je kon je tegen die "ondergang" beschermen met goudmijnen
quote Slimbeleggen 27 jan 2015 :
" Vooral die laatste moet u in het oog springen. De HUI-index, een verzameling van goudmijnaandelen, deed +35% op een maand. Stel u voor: terwijl de euro crashte met 8% in de voorbije maand, steeg de waarde van goudmijnaandelen gemiddeld met 35% voor beleggers in de eurozone.
Dat bedoelen we dus met behoud van de koopkracht van uw kapitaal.
Daarom hamerden we in de voorbije weken al zo vaak op harde activa, met name goudmijnaandelen. "
Slimbeleggen zwaaide met een suckerrally van goudmijnen die 35% waaren gestegen eerste weken 2015... sinds dat mailtje goudmijnen REGELRECHT DE DIEPERIK IN.... - 45 % ondertussen !
....over goudmijnen lees ik de laatste tijd nog amper iets in de spammails van Slimbeleggen
the_bisshop,
Je bent toch wel zeker van elke komma die je zet in jouw post, zo niet heb je ook een klacht wegens laster vast.
Op de duur gaan ze een gans advocatenbureau moeten zetten op alleen al de leden van het forum van spaargids.be
Door die klacht wegens laster n.a.v. de post van TS the_belegger, trekken ze juist de aandacht op zich.
Komaan, SlimBeleggen: wanneer komen de volgens jullie echte cijfers en wanneer mogen we daar dan vragen over beginnen stellen? Put your money where your mouth is...
En dan niet dat money naar advocaten, maar toon ons de echte cijfers en laat ons daar dan elke vraag over stellen die we willen. Als jullie dit niet doen, bewijzen jullie dat jullie geen duidelijkheid willen geven en daarmee heeft de TS in feite het punt dat hij maakte reeds bewezen.
Je bent toch wel zeker van elke komma die je zet in jouw post, zo niet heb je ook een klacht wegens laster vast.
Op de duur gaan ze een gans advocatenbureau moeten zetten op alleen al de leden van het forum van spaargids.be
Door die klacht wegens laster n.a.v. de post van TS the_belegger, trekken ze juist de aandacht op zich.
Komaan, SlimBeleggen: wanneer komen de volgens jullie echte cijfers en wanneer mogen we daar dan vragen over beginnen stellen? Put your money where your mouth is...
En dan niet dat money naar advocaten, maar toon ons de echte cijfers en laat ons daar dan elke vraag over stellen die we willen. Als jullie dit niet doen, bewijzen jullie dat jullie geen duidelijkheid willen geven en daarmee heeft de TS in feite het punt dat hij maakte reeds bewezen.
Wel, als slimbeleggen werkelijk zo trefzeker de bal misslaat, dan kun je daar toch je voordeel bij doen, namelijk je doet juist het tegenovergestelde van wat ze adviseren
vortex,
Dat is eigenlijk een interessant idee.
Als ik het goed begrijp zouden ze in 10% van de aanbevelingen er knal op zitten. En in 90% zouden ze er dus compleet naast slaan. (Ik let op mijn woorden.)
Daar zou je idd je voordeel mee kunnen doen.
Dat is eigenlijk een interessant idee.
Als ik het goed begrijp zouden ze in 10% van de aanbevelingen er knal op zitten. En in 90% zouden ze er dus compleet naast slaan. (Ik let op mijn woorden.)
Daar zou je idd je voordeel mee kunnen doen.