zelf speculaaspasta maken.
zelf speculaaspasta maken.
ipv de de dure gehypte lotus speculoospaste, kan je op enkele minuten dit zelf maken voor een fractie van de prijs.
Gewoon een halve kop koffie, met wat melk bij, naar naar keuze suiker of zoetstof bijvoegen.
Koop de "everyday" speculaas in de Colruyt (1,65 per kilo) en neem 200 gr speculaas, en breek deze in stukjes.
Koffie overgieten, even laten trekken en goed pletten en roeren.
Naar believen eventueel van kaneel bijvoegen en je hebt een even lekkere pasta in geen tijd voor 50 cent ipv 2,5 euro.
Je kan zelfs naar believe aanpassen (zoeter of niet, calorie-armer door zoetstof ipv suiker, wan kaneel, wat zachter door meer melk, of pittiger door sterkere koffie ...)
Daar je geen bewaarmiddel gebruikt best bewaren in koelkast.
Gewoon een halve kop koffie, met wat melk bij, naar naar keuze suiker of zoetstof bijvoegen.
Koop de "everyday" speculaas in de Colruyt (1,65 per kilo) en neem 200 gr speculaas, en breek deze in stukjes.
Koffie overgieten, even laten trekken en goed pletten en roeren.
Naar believen eventueel van kaneel bijvoegen en je hebt een even lekkere pasta in geen tijd voor 50 cent ipv 2,5 euro.
Je kan zelfs naar believe aanpassen (zoeter of niet, calorie-armer door zoetstof ipv suiker, wan kaneel, wat zachter door meer melk, of pittiger door sterkere koffie ...)
Daar je geen bewaarmiddel gebruikt best bewaren in koelkast.
Re: zelf speculaaspasta maken.
Die speculoospasta van Lotus ligt wel onmiddellijk zwaar op mijn maag, precies cement. Jammer, want hij smaakt anders wel lekker naar speculoos.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: zelf speculaaspasta maken.
ik heb vrijdag een pot van Aldi meegebracht. Hij is al zo goed als leeg. Ik vind hem lekkerder dan de Lotuspasta en ben duidelijk niet alleen met mijn voorkeur.
Zal ook eens experimenteren met recept van Bruce1- waarvoor dank trouwens
Zal ook eens experimenteren met recept van Bruce1- waarvoor dank trouwens
Laatst gewijzigd door centenkliever op 2 november 2008, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.