Buy Way sunjetsmastercard
Buy Way sunjetsmastercard
Ik wil toch even mijn ongenoegen bekend maken over de Sunjets mastercard van Buy way.
Tijdens de aanvraag van de kaart heeft het 3 maand geduurd eer het in orde was voor de kaart aan te vragen.
Ze geloofden niet dat het invullen van formulier door mij en mijn vrouw werd ingevuld (ze vermoeden door alleen mezelf)
Uiteindelijk weer opnieuw een nieuw formulier ingevuld express anders geschreven anders geloven ze ons niet.
Na 3 maand was het eindelijk in orde.
Genomen omdat het een spaarsysteem was 1 euro is 1 punt en als je 2500 punten hebt een waardebon van sunjets die je af kon trekken van het bedrag van de reis. Bij boeking van een sunjets reis dubbele punten. Interessant tot eind 2015.
Nieuw systeem, nu moet je 5000 euro uitgeven voor 1 bon. Dus niet meer interessant.
Ik vraag via hombanking van Buy Way INFO hoe ik eventueel de kaart kan opzeggen. Ik krijg uitleg en enkele dagen nadien een brief dat de kaart al is opgezegd. HALLO, ik had helemaal geen toestemming gegeven. Dossier is al afgesloten en al. Ze kunnen ook het dossier niet meer heropenen en er moet een nieuwe aanvraag gebeuren !!! Zien totaal niet meer zitten gelet op de problemen van aanvraag de eerste keer. Gebrekkig Nederlands enz... bij de klantendienst. Voor ons NOOIT meer Buy way (veel klachten van veel mensen)
Tijdens de aanvraag van de kaart heeft het 3 maand geduurd eer het in orde was voor de kaart aan te vragen.
Ze geloofden niet dat het invullen van formulier door mij en mijn vrouw werd ingevuld (ze vermoeden door alleen mezelf)
Uiteindelijk weer opnieuw een nieuw formulier ingevuld express anders geschreven anders geloven ze ons niet.
Na 3 maand was het eindelijk in orde.
Genomen omdat het een spaarsysteem was 1 euro is 1 punt en als je 2500 punten hebt een waardebon van sunjets die je af kon trekken van het bedrag van de reis. Bij boeking van een sunjets reis dubbele punten. Interessant tot eind 2015.
Nieuw systeem, nu moet je 5000 euro uitgeven voor 1 bon. Dus niet meer interessant.
Ik vraag via hombanking van Buy Way INFO hoe ik eventueel de kaart kan opzeggen. Ik krijg uitleg en enkele dagen nadien een brief dat de kaart al is opgezegd. HALLO, ik had helemaal geen toestemming gegeven. Dossier is al afgesloten en al. Ze kunnen ook het dossier niet meer heropenen en er moet een nieuwe aanvraag gebeuren !!! Zien totaal niet meer zitten gelet op de problemen van aanvraag de eerste keer. Gebrekkig Nederlands enz... bij de klantendienst. Voor ons NOOIT meer Buy way (veel klachten van veel mensen)