Tijdsprokkels
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Tijdsprokkels
Bij de gebruikers zullen ze bovendien zwaar op de maag gelegen hebbenzwembad schreef:http://www.gva.be/cnt/dmf20150827_01836 ... t-op-dader
Voor de dealers moeten deze pillen wel een logistieke nachtmerrie geweest zijn: 300 kilo per stuk (4,5 miljoen ton = 4 500 000 000 kilo, gedeeld door 15 miljoen is 300 kilo per pil).
Volgens De Tijd Dinsdag 8 september 2015, blz 3 zou toiletpapier bij de landbouwproducten behoren
Waar kweken ze dat?
Waar kweken ze dat?
Volgens Wikipedia worden dagelijks 27.000 bomen geveld om er toiletpapier van te maken. De "tree farms" die nodig zijn voor toiletpapier zijn effectief landbouwbedrijven.
Criminelen opsporen per fax (dinsdag 3 november, blz 5) beschrijft vooral hoe de interne communicatie tussen politie en gerecht vooral nog over faxtoestellen verloopt. Dergelijke berichten zijn eigenlijk al geen nieuws meer, hoe erg dat ook is.
Maar wat vooral mijn aandacht trok zijn volgende quotes:
Indeed, big brother is watching you (en niet alleen de FBI, CIA of NSA)
Maar wat vooral mijn aandacht trok zijn volgende quotes:
en...We krijgen jaarlijks meer dan 30.000 informatieverzoeken van Justitie, ...zegt xxx, die de justitiecel van BASE leidt...
Als we beide cijfers combineren dan kom ik tot de onthutsende vaststelling dat er ongeveer 215 aanvragen per dag gebeuren, zaterdag en zondag inbegrepen. Ik heb daar toch serieuze bedenkingen bij. Ik kan bijna niet voorstellen dat voor al die aanvragen de nodige vergunningen geleverd zijn. Is hier de politie niet op eigen houtje nieuwsgierig naar de gedragingen van zijn medeburgers?...Vorig jaar was BASE goed voor 38% van alle aanvragen door Justitie...
Indeed, big brother is watching you (en niet alleen de FBI, CIA of NSA)
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De oelewappers van De Tijd hebben het over de afschaffing van de gratis stroom.
Dan plaatsen ze d'er natuurlijk een afbeelding van een gasteller er bij
Dan plaatsen ze d'er natuurlijk een afbeelding van een gasteller er bij
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Goed gespot Spruit
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het hoeft niet altijd De Tijd zijn die kemels schiet.
Vandaag titelde Het Nieuwsblad het volgende: "Vriestemperaturen leggen kwart politieauto's Berlijn lam"
Vandaag titelde Het Nieuwsblad het volgende: "Vriestemperaturen leggen kwart politieauto's Berlijn lam"
De in totaal 344 Berlijnse politieauto's worden op benzinestations van de politie zelf bijgetankt. Die krijgen sinds november speciale winterdiesel.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Goed voor de garagisten , want in princiepe zijn die wagens dan om zeep dacht ik.
Zoiets zo typisch zijn voor het belgisch leger als ze ten strijde ( tegen IS ) zouden moeten trekken. Effen fout gaan tanken......... omdat diesel goedkoper is.
Normaal zijn die tankstations daaraan wel aangepast dat men niet fout zou kunnen tanken, maar met het IQ van het belgsich leger kan alles
Zoiets zo typisch zijn voor het belgisch leger als ze ten strijde ( tegen IS ) zouden moeten trekken. Effen fout gaan tanken......... omdat diesel goedkoper is.
Normaal zijn die tankstations daaraan wel aangepast dat men niet fout zou kunnen tanken, maar met het IQ van het belgsich leger kan alles
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat de diesels wel degelijk diesel zullen gekregen hebben en de benzinewagens hun benzine.
Ik denk dat ze met 'benzinestation' gewoon "tankstation' bedoelen.
Ik denk dat ze met 'benzinestation' gewoon "tankstation' bedoelen.
natuurlijk, maar moest zoiets in het echt gebeuren met flikkenwagens. Wegens besparingen enkel nog diesel ipv naft tanken.
Berlijn: 3,4 miljoen inwoners, 344 politieauto's, 1 per 10 000 inwoners
Antwerpen: 0,5 miljoen inwoners, 300 politieauto's (cijfers van 2007, 't zal ondertussen niet verminderd zijn), 1 per 1 600 inwoners
"De Lokale Politie Antwerpen is het grootste politiekorps van Vlaanderen, met een wagenpark van ongeveer 300 voertuigen."
Antwerpen: 0,5 miljoen inwoners, 300 politieauto's (cijfers van 2007, 't zal ondertussen niet verminderd zijn), 1 per 1 600 inwoners
"De Lokale Politie Antwerpen is het grootste politiekorps van Vlaanderen, met een wagenpark van ongeveer 300 voertuigen."
In Berlijn rijden waarschijnlijk meer agenten mee per voertuig.
Dinsdag 12 januari, blz 17 (Winkelhuurprijzen België gaan Nederland (nog) niet achterna)
Volgens de Hoofdredactrice Isabel Albers:
De Tijd, woensdag 3 februari 2016, blz 2
De Tijd, woensdag 3 februari 2016, blz 2