Renault
TIP
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Renault
VW-CEO verklaart nu nog steeds dat hij niet gesjoemeld heeft, hij heeft alleen de richtlijnen verkeerd begrepen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Hij heeft na dat interview wel een herkansing gevraagd... en gekregen (:
Een huiszoeking waarbij computers in beslag genomen worden noem jij een non-event?gpv1 schreef:Renault heeft eerder al verklaard geen sjoemelsoftware te gebruiken en de regels te respecteren. Nieuws van vandaag is dan ook een non-event.
Idd non-event. Reden heb ik al gegeven.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
CEO's zijn inderdaad heiliger dan de paus.
Liegen nooit, vervalsen nooit cijfers, het zijn altijd diegene die er net onder staan die de stouteriken zijn en de valsaards.
Alleen de domme onder hen komen d'er niet mee weg.
Liegen nooit, vervalsen nooit cijfers, het zijn altijd diegene die er net onder staan die de stouteriken zijn en de valsaards.
Alleen de domme onder hen komen d'er niet mee weg.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Spruitekop,
Als je denkt dat Renault, na het schandaal bij Volkswagen, gaat zeggen dat ze geen sjoemelsoftware gebruikt en dat ze aan de wetten voldoen terwijl dat in werkelijkheid niet het geval zou zijn, dan ben je wel heel naïef. Ze weten dat ze aan een onderzoek zullen onderworpen worden, dus waarom zouden ze dan liegen ? Jij ziet overal spoken.
Als je denkt dat Renault, na het schandaal bij Volkswagen, gaat zeggen dat ze geen sjoemelsoftware gebruikt en dat ze aan de wetten voldoen terwijl dat in werkelijkheid niet het geval zou zijn, dan ben je wel heel naïef. Ze weten dat ze aan een onderzoek zullen onderworpen worden, dus waarom zouden ze dan liegen ? Jij ziet overal spoken.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik zie die spoken inderdaad elke dag passeren.
Dan is een antipsychoticum de oplossing voor u.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het dagelijks gefoefel dat ik elke dag zie laat ik aan mij voorbij gaan, je kan er enkel maar lessen uit trekken. Je kan op de barricade gaan staan en het uitschreeuwen maar uiteindelijk ontploft het toch. Kijk naar de Snowden's van deze tijd en andere Erik Geenen's. Met de goedgelovige meute, daar lach ik mee.
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Kan ik enkel maar beamen als ik het zie bij mij in de praktijk hoe vertegenwoordigers van grote bedrijven hun cijfers proberen op te krikken tegen het einde van het kwartaal.
Kijk eens hoe groot ons verkoopcijfers zijn terwijl in de praktijk hun volume gewoon in het magazijn staan...
Op een keer zal dit alles toch faliekant aflopen hoor ... Zelf ga ik steeds af op wat er werkelijk verkocht is,in de praktijk heb ik daar zelf een goed oog op wat ik vertaal naar mijn beleggingsstrategie zeg maar.
Kijk eens hoe groot ons verkoopcijfers zijn terwijl in de praktijk hun volume gewoon in het magazijn staan...
Op een keer zal dit alles toch faliekant aflopen hoor ... Zelf ga ik steeds af op wat er werkelijk verkocht is,in de praktijk heb ik daar zelf een goed oog op wat ik vertaal naar mijn beleggingsstrategie zeg maar.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ook Opel beweerde bij hoog en bij laag niet gesjoemeld te hebben. Voor geld, danst de beer.gpv1 schreef:Spruitekop,
Jammer voor de Opel Zafira-eigenaars die nu een teveel aan BIV, en rijtaks betalen, want intussen hebben ze al lang niet meer het vermogen in hun wagen waarvoor ze die gekozen hebben. En van Vadertje Staat gaan ze nu plots niet moeten rekenen op een verlaging van belastingen.
En dan nog halen ze NA die aanpassingen de normen niet. Die andere merken moeten écht buitenaardse ingenieurs hebben.
waarom doet peugeot het beter dan renault ?
het aandeel van peugeot staat op zijn top, dat van renault aan zijn bodem
koopwaardig ?
het aandeel van peugeot staat op zijn top, dat van renault aan zijn bodem
koopwaardig ?
-
- Newbie
- Contacteer:
Deze morgen Renault gekocht à 33,33€. Belang in Nissan en Daimler alleen is ondanks hun gehalveerde koers meer waard dan de huidige totale beurskapitalisatie van Renault.
Hier bovenop komt nog de autobusiness van Renault zelf en de financieringstak van dochter RCI Banque.
Ja, het aandeel zit in een dalende lijn, maar aan 35% van zijn topkoers van 2 jaar geleden vind ik dit een mooi eerste instapmoment.
Hier bovenop komt nog de autobusiness van Renault zelf en de financieringstak van dochter RCI Banque.
Ja, het aandeel zit in een dalende lijn, maar aan 35% van zijn topkoers van 2 jaar geleden vind ik dit een mooi eerste instapmoment.