waalse compensatie voor steun aan kbc
TIP
-
- Jr. Member
- Contacteer:
waalse compensatie voor steun aan kbc
http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... &ref=front
ik ben verschoten als ik dit las.
ik kan het me al inbeelden dat Sonaca een identieke oplossing als KBC krijgt:
een stevige intrest moet betalen, 2 bestuurders voor de staat enz.
het was een mooi precedent geweest moest men KBC vanuit het vlaams niveau zou bijgesprongen zijn.
ik ben verschoten als ik dit las.
ik kan het me al inbeelden dat Sonaca een identieke oplossing als KBC krijgt:
een stevige intrest moet betalen, 2 bestuurders voor de staat enz.
het was een mooi precedent geweest moest men KBC vanuit het vlaams niveau zou bijgesprongen zijn.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: waalse compensatie voor steun aan kbc
la fin de la Belgique? De verontwaardiging van de Walen is groot als het gaat over separatisme.
Omdat het Vlaamse KBC een beroep kon doen op overheidssteun werd al gauw Sonaca naar voren geschoven om ook federale steun te krijgen. Plots blijken de Walen het Noorden kwijt. En Vlaanderen ligt nu toch toevallig ten Noorden zeker. De solidariteit "pour l'unité de la Belgique" hoeft blijkbaar ineeens niet meer.
Datzelfde KBC becijferde dat er jaarlijks een transfer is van Vlaanderen naar Wallonië van € 5,5 miljard. Solidariteit blijkt nog steeds een éénrichtingsstroom te zijn.
Omdat het Vlaamse KBC een beroep kon doen op overheidssteun werd al gauw Sonaca naar voren geschoven om ook federale steun te krijgen. Plots blijken de Walen het Noorden kwijt. En Vlaanderen ligt nu toch toevallig ten Noorden zeker. De solidariteit "pour l'unité de la Belgique" hoeft blijkbaar ineeens niet meer.
Datzelfde KBC becijferde dat er jaarlijks een transfer is van Vlaanderen naar Wallonië van € 5,5 miljard. Solidariteit blijkt nog steeds een éénrichtingsstroom te zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: waalse compensatie voor steun aan kbc
Ben eens benieuwd wat de voorwaarden gaan zijn. Ook 8,5% intrest?...