De Beurs vandaag
TIP
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Heb het hier reeds meermaals gepost: wat als de beurscrisis (en algemeen de fin.economische crisis) gewild is (NWO) ?
In dat geval hebben we het einde nog niet in zicht ...
Zeg niet: dit is pure fantasie. De geschiedenis staat bol van complotten. Zo heeft een ganse generatie van na WO II (waaronder ik) al de tijd oprecht gemeend dat de USSR op oorlog uit was en dat de VS de 'goeden' waren. Nu wordt ook in de VS algemeen aanvaard dat Kennedy vermoord werd omdat hij, gesteund door Kroetsjev, de koude oorlog wou beeindigen. De oorlogsstokers waren de generaals en industrielen van de VS. De USSR was zeer zwak en zocht wanhopig vrede. Gans die periode was 1 grote leugen.
Wat we nu meemaken is feitelijk een nieuwe poging van de VS voor het bekomen van de wereldheerschappij, met alle gevolgen van dien ...
Zeg niet: dit is pure fantasie. De geschiedenis staat bol van complotten. Zo heeft een ganse generatie van na WO II (waaronder ik) al de tijd oprecht gemeend dat de USSR op oorlog uit was en dat de VS de 'goeden' waren. Nu wordt ook in de VS algemeen aanvaard dat Kennedy vermoord werd omdat hij, gesteund door Kroetsjev, de koude oorlog wou beeindigen. De oorlogsstokers waren de generaals en industrielen van de VS. De USSR was zeer zwak en zocht wanhopig vrede. Gans die periode was 1 grote leugen.
Wat we nu meemaken is feitelijk een nieuwe poging van de VS voor het bekomen van de wereldheerschappij, met alle gevolgen van dien ...
NWO ? Wat mij betreft idd fantasie. En als het toch zou bestaan dan moeten we ze dankbaar zijn, want wie een beetje geschiedenis kent weet dat de wereld er nog nooit zo goed aan toe is geweest als vandaag.Leemans-broertje schreef:Heb het hier reeds meermaals gepost: wat als de beurscrisis (en algemeen de fin.economische crisis) gewild is (NWO) ?
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
-
- VIP member
- Contacteer:
Grapjas ! Op welke planeet leef je eigenlijk ?
En je hebt hier zelf reeds geschreven dat je het nieuws reeds jaren niet meer volgt.
Maar NWO of niet: de Yankees spreken zelf over 'full spectrum dominance'. Geloof je dan de NYTimes ? Zie dan http://www.nytimes.com/2014/04/20/world ... ml?hp&_r=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou er nog willen aan toe voegen dat de NATO de dekmantel is voor de Amerikaanse bezetting van Europa.
En je hebt hier zelf reeds geschreven dat je het nieuws reeds jaren niet meer volgt.
Maar NWO of niet: de Yankees spreken zelf over 'full spectrum dominance'. Geloof je dan de NYTimes ? Zie dan http://www.nytimes.com/2014/04/20/world ... ml?hp&_r=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou er nog willen aan toe voegen dat de NATO de dekmantel is voor de Amerikaanse bezetting van Europa.
Laatst gewijzigd door Leemans-broertje op 21 januari 2016, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik volg in dezen gpv1. Complottheorieën hebben evenveel waarde als een homeopathisch geneesmiddel werkingskracht heeft. Alleen kun je een complotdenker nooit van zijn geloof afhelpen, omdat ze alles verdraaien tot het in hun kraam past.
Ik ben zelf niet zo'n aanhanger van complot-theorieën, en of het allemaal zo bewust is, durf ik in twijfel trekken. Maar ik geef toe dat ik toch ook al bedacht heb dat de lage olieprijzen bepaalde partijen mooi uitkomen. Minder inkomsten voor IS, Rusland op de knieën, investeringen in alternatieve energie die stilvallen... En de lage olieprijzen komen niet uit de lucht vallen, daar zit wel degelijk een 'kraantje' achter.
Dat er achter de lage olieprijzen een strategie zit, is zeker, maar dat is nog heel iets anders dan een complot natuurlijk... Overigens kun je moeilijk stellen dat de lage olieprijzen de VS nu zo goed uitkomen.
Is dat uw antwoord ? Geen inhoudelijke reactie ? Maar ok, van mij mag je zoveel complotten bedenken als je wilt (al zie ik daar het nut of de winst niet van in), de wereld gaat er gelukkig op vooruit, da's het belangrijkste. En ja, ik volg het nieuws, je hoeft niet alles 10000% letterlijk te nemen wat ik zeg, sommige dingen zeg ik bij wijze van spreken.Leemans-broertje schreef:Grapjas ! Op welke planeet leef je eigenlijk ?
Laatst gewijzigd door gpv1 op 21 januari 2016, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Tja, sommigen kennen hun geschiedenis niet en hebben geen weet dat oorlogen meestal gestart worden door een false flag.
WOII begon zo met operatie Himmler.
WOII begon zo met operatie Himmler.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sorry, maar het is een gigantische stap van: "voorafgaand aan WOII hebben de Duitsers een geheime operatie uitgevoerd" naar "alles wat er in de wereld gebeurt wordt in het geheim gestuurd door Illuminati en heeft als doel een NWO tot stand te brengen".
Denken we ook maar aan Bilderberg, waarom die geheimdoenerij ?
Who runs the world ?
https://www.newscientist.com/article/mg ... the-world/" onclick="window.open(this.href);return false;
"The work, to be published in PLoS One, revealed a core of 1318 companies with interlocking ownerships (see image). Each of the 1318 had ties to two or more other companies, and on average they were connected to 20. What’s more, although they represented 20 per cent of global operating revenues, the 1318 appeared to collectively own through their shares the majority of the world’s large blue chip and manufacturing firms – the “real” economy – representing a further 60 per cent of global revenues.
hen the team further untangled the web of ownership, it found much of it tracked back to a “super-entity” of 147 even more tightly knit companies – all of their ownership was held by other members of the super-entity – that controlled 40 per cent of the total wealth in the network. “In effect, less than 1 per cent of the companies were able to control 40 per cent of the entire network,” says Glattfelder. Most were financial institutions. The top 20 included Barclays Bank, JPMorgan Chase & Co, and The Goldman Sachs Group."
Who runs the world ?
https://www.newscientist.com/article/mg ... the-world/" onclick="window.open(this.href);return false;
"The work, to be published in PLoS One, revealed a core of 1318 companies with interlocking ownerships (see image). Each of the 1318 had ties to two or more other companies, and on average they were connected to 20. What’s more, although they represented 20 per cent of global operating revenues, the 1318 appeared to collectively own through their shares the majority of the world’s large blue chip and manufacturing firms – the “real” economy – representing a further 60 per cent of global revenues.
hen the team further untangled the web of ownership, it found much of it tracked back to a “super-entity” of 147 even more tightly knit companies – all of their ownership was held by other members of the super-entity – that controlled 40 per cent of the total wealth in the network. “In effect, less than 1 per cent of the companies were able to control 40 per cent of the entire network,” says Glattfelder. Most were financial institutions. The top 20 included Barclays Bank, JPMorgan Chase & Co, and The Goldman Sachs Group."
NoHedge,
Waarom zo achterdochtig ? Bilderberg is bedoeld voor vooraanstaande lui om vrijuit te praten over allerlei zaken, los van officiële standpunten. Nogal logisch dus dat dit een besloten bedoening is, anders zou er verwarring ontstaan naar de buitenwereld toe. En daarbij, er zijn zo veel bijeenkomsten in de wereld of in ons land of in uw dorp of stad die slechts mogen bijgewoond worden door bepaalde personen, daar is helemaal niks verdachts aan. Niemand van ons mag op het partijbestuur van Groen! aanwezig zijn, moeten we nu concluderen dat Groen! het slecht voor heeft met ons of complotten aan het smeden is om ons arm en slaafs te maken ?
Waarom zo achterdochtig ? Bilderberg is bedoeld voor vooraanstaande lui om vrijuit te praten over allerlei zaken, los van officiële standpunten. Nogal logisch dus dat dit een besloten bedoening is, anders zou er verwarring ontstaan naar de buitenwereld toe. En daarbij, er zijn zo veel bijeenkomsten in de wereld of in ons land of in uw dorp of stad die slechts mogen bijgewoond worden door bepaalde personen, daar is helemaal niks verdachts aan. Niemand van ons mag op het partijbestuur van Groen! aanwezig zijn, moeten we nu concluderen dat Groen! het slecht voor heeft met ons of complotten aan het smeden is om ons arm en slaafs te maken ?
Laatst gewijzigd door gpv1 op 21 januari 2016, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarin oa het volgende geschreven staat:NoHedge schreef:Denken we ook maar aan Bilderberg, waarom die geheimdoenerij ?
Who runs the world ?
Concentration of power is not good or bad in itself, says the Zurich team, but the core’s tight interconnections could be. As the world learned in 2008, such networks are unstable. “If one [company] suffers distress,” says Glattfelder, “this propagates.”
Terwijl een paar posts hierboven die conclusie al omgedraaid wordt, dat een "NWO" baat zou hebben bij een crisis.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
-
- Hero Member
- Contacteer:
Elke dag kijk ik in dit topic terwijl dat haaks op mijn strategie staat. Wat de beurs vandaag doet zou er niet eens toe mogen doen .
Best hier wegblijven en proberen vers geld te vinden om in de beurs van vandaag te steken!
Best hier wegblijven en proberen vers geld te vinden om in de beurs van vandaag te steken!
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Amen to that.Henkie1984 schreef:Elke dag kijk ik in dit topic terwijl dat haaks op mijn strategie staat. Wat de beurs vandaag doet zou er niet eens toe mogen doen .
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Ah, anders zou er verwarring ontstaan, ja dat willen we natuurlijk vermijden. Men heeft wel altijd de mond vol van transparantie.gpv1 schreef:NoHedge,
Volgens mij behoren wij gewoon niet tot "the big (golf)club"
https://www.youtube.com/watch?v=cKUaqFzZLxU" onclick="window.open(this.href);return false;