Stel jezelf hier even voor!
Re: Stel jezelf hier even voor!
Hallo
Mijn naam is Victor, ik ben 18 en student financie en verzekeringswezen aan de Katholieke hogeschool Vives in Kortrijk.
Nu ben ik bezig aan mijn 1e jaar.
Alles over banken, beurzen, sparen en beleggen spreken mij aan en hoop dan ook later in een bankkantoor te kunnen werken en misschien later dan een eigen verzekeringskantoor
Mijn naam is Victor, ik ben 18 en student financie en verzekeringswezen aan de Katholieke hogeschool Vives in Kortrijk.
Nu ben ik bezig aan mijn 1e jaar.
Alles over banken, beurzen, sparen en beleggen spreken mij aan en hoop dan ook later in een bankkantoor te kunnen werken en misschien later dan een eigen verzekeringskantoor
Ik vrees dat je wel eens onbedoeld gelijk zou kunnen hebben, paul. Ik vind het opvallend dat vlo zich niet meer op het forum manifesteert. Ik krijg geen antwoord op PB's die ik via het forum naar hem (mab) stuur noch op mails naar zijn persoonlijk mailadres (dat ik ken). Allemaal vreemd. Het kan natuurlijk zijn dat hij het forum definitief verlaten heeft en een ander mailadres heeft maar ik vermoed toch dat hij niet meer op deze wereld is.paul op 11 augustus 2015 schreef:spaargidsleden die in Thailand of in een Kalifaat wonen, zijn gewoonlijk geen lang leven meer beschoren
Misschien is hij Syrierstrijder geworden en is het misgelopen, en waren ze hem beu .
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Hmmmm ... Was het Vlo niet dat een of ander slecht nieuws had te verwerken en daardoor eens all in ging spelen
Dat heeft me doen nadenken. Hij dacht dat hij financieel alles goed geregeld had. Een woning in Thailand en een appartement in België. Rekeningen bij acht banken en ik weet niet wat nog allemaal. Maar op een zeker ogenblik komt de dood. Daarom: denk niet alleen aan de toekomst maar geniet ook nog van het leven, NU.
Soms worden de doden als helden aanzien