Stel jezelf hier even voor!
Re: Stel jezelf hier even voor!
Hallo
Mijn naam is Victor, ik ben 18 en student financie en verzekeringswezen aan de Katholieke hogeschool Vives in Kortrijk.
Nu ben ik bezig aan mijn 1e jaar.
Alles over banken, beurzen, sparen en beleggen spreken mij aan en hoop dan ook later in een bankkantoor te kunnen werken en misschien later dan een eigen verzekeringskantoor
Mijn naam is Victor, ik ben 18 en student financie en verzekeringswezen aan de Katholieke hogeschool Vives in Kortrijk.
Nu ben ik bezig aan mijn 1e jaar.
Alles over banken, beurzen, sparen en beleggen spreken mij aan en hoop dan ook later in een bankkantoor te kunnen werken en misschien later dan een eigen verzekeringskantoor
Ik vrees dat je wel eens onbedoeld gelijk zou kunnen hebben, paul. Ik vind het opvallend dat vlo zich niet meer op het forum manifesteert. Ik krijg geen antwoord op PB's die ik via het forum naar hem (mab) stuur noch op mails naar zijn persoonlijk mailadres (dat ik ken). Allemaal vreemd. Het kan natuurlijk zijn dat hij het forum definitief verlaten heeft en een ander mailadres heeft maar ik vermoed toch dat hij niet meer op deze wereld is.paul op 11 augustus 2015 schreef:spaargidsleden die in Thailand of in een Kalifaat wonen, zijn gewoonlijk geen lang leven meer beschoren
Misschien is hij Syrierstrijder geworden en is het misgelopen, en waren ze hem beu .
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Hmmmm ... Was het Vlo niet dat een of ander slecht nieuws had te verwerken en daardoor eens all in ging spelen
Dat heeft me doen nadenken. Hij dacht dat hij financieel alles goed geregeld had. Een woning in Thailand en een appartement in België. Rekeningen bij acht banken en ik weet niet wat nog allemaal. Maar op een zeker ogenblik komt de dood. Daarom: denk niet alleen aan de toekomst maar geniet ook nog van het leven, NU.
Soms worden de doden als helden aanzien
Yaris schreef:Dat heeft me doen nadenken. Hij dacht dat hij financieel alles goed geregeld had. Een woning in Thailand en een appartement in België. Rekeningen bij acht banken en ik weet niet wat nog allemaal. Maar op een zeker ogenblik komt de dood. Daarom: denk niet alleen aan de toekomst maar geniet ook nog van het leven, NU.
Eens bankier, dan altijd bankier. Nu is hij een held
http://www.knack.be/nieuws/wereld/is-on ... 46767.html" onclick="window.open(this.href);return false;
+1Yaris schreef:Daarom: denk niet alleen aan de toekomst maar geniet ook nog van het leven, NU.
Ik maak graag plannen op lange termijn, maar ik verwacht niet dat mijn leven ginder in de toekomst ergens echt gaat beginnen.
"Life is what happens while you're busy making other plans." (John Lennon)
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Stel jezelf hier even voor
Niet te doen, ik heb mezelf nog niet voorgesteld!?!Spruitekop schreef:Die vaststelling klopt, je hebt je hier inderdaad nog niet voorgesteld.Yaris schreef:Een vaststelling bij het bekijken van de voorgaande posts: wie zich hier komt voorstellen laat daarna niet veel meer van zich horen.
Centiempje is de naam, omdat alle kleintjes 1 grote vormen
Onderdeel van een "modaal" gezin, mama van 2 dochters en echtgenote van een werkende man
Zelf ben ik thuis voor mijn kinderen tot ze allebei naar school gaan,wel werk ik freelance wat bij, maar dan als hobby, het levert enkel wat zakgeld op
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
-
- Newbie
Hallo allemaal,
Ik vind het vooral interessant om leuke bespaartips op te zoeken. Daarom dat ik me aanmeldde op dit forum.
Groetjes
Ik vind het vooral interessant om leuke bespaartips op te zoeken. Daarom dat ik me aanmeldde op dit forum.
Groetjes
Een keurig begin van het jaar voor Luxempart; intrinsieke waarde per 16 mei, na dividend !!!, 54,62
Re: Stel jezelf hier even voor
We rekenen erop dat dat zakgeld correct wordt aangegeven.centiempje schreef:Zelf ben ik thuis voor mijn kinderen tot ze allebei naar school gaan,wel werk ik freelance wat bij, maar dan als hobby, het levert enkel wat zakgeld op
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Inmaken, wees maar zeker! Het is zelfs zo dat ik een contract heb en er al meteen belastingen worden afgehouden van hetgeen wordt uitbetaald. Niet iedereen over dezelfde kam scheren.
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
-
- VIP member
- Contacteer:
Mevrouw, vind het uitgangspunt verkeerd.
Als men zo welstellend/rijk is, dan kan men tot het einde van zijn dagen rustig zijn geld uitgeven zonder zich te bekommeren om aangroei van zijn kapitaal.
De tijd is er ook niet meer naar. Negatieve of bijna-nul rente is tegenwoordig het ordewoord. 5% in Tenerife komt mij zeer verdacht voor. Bedenk: als je rijk bent dan cirkelen de roofdieren (inbegrepen banken) snel om je heen.
Wees uiterst wantrouwig ! Vertrouw niemand!
Wellicht kun je voor de verdeling/belegging van je geld je voordeel doen met wat Paul en ikzelf (persoonlijk bericht) voorstellen.
Als men zo welstellend/rijk is, dan kan men tot het einde van zijn dagen rustig zijn geld uitgeven zonder zich te bekommeren om aangroei van zijn kapitaal.
De tijd is er ook niet meer naar. Negatieve of bijna-nul rente is tegenwoordig het ordewoord. 5% in Tenerife komt mij zeer verdacht voor. Bedenk: als je rijk bent dan cirkelen de roofdieren (inbegrepen banken) snel om je heen.
Wees uiterst wantrouwig ! Vertrouw niemand!
Wellicht kun je voor de verdeling/belegging van je geld je voordeel doen met wat Paul en ikzelf (persoonlijk bericht) voorstellen.
Blijkbaar zijn er ondertussen weer een aantal berichten verdwenen
Het spookt hier blijkbaar met dat forumlid
op het juridischforum heeft de echtgenoot blijkbaar al een hele reputatie
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 47&t=71973
( als het lid nog eens iets plaats, dan verdwijnt het toch )
Er zijn hogere krachten aan het werk, zoals de persgroep en co
Het spookt hier blijkbaar met dat forumlid
op het juridischforum heeft de echtgenoot blijkbaar al een hele reputatie
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 47&t=71973
( als het lid nog eens iets plaats, dan verdwijnt het toch )
Er zijn hogere krachten aan het werk, zoals de persgroep en co