Rabobank.be verdwijnt?
Re: Rabobank.be verdwijnt?
Ze zitten daar in zak en as. Er is veel personeel gemuteerd. Onder andere de fondsenmanager en hun moderator op Spaargids zijn verdwenen.
Niet iedere rabobankliefhebber is verdwenen.
Welkom terug
Welkom terug
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Yaris, Bedankt voor de verduidelijking en welkom terug.
Wat raad je ons aan Yaris, fondsen overzetten of mooi blijven zitten tot de storm is gaan liggen ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Welcome back Yaris!! Hopelijk een mooi verlof gehad.

In Ninja turtles?Yaris schreef:Er is veel personeel gemuteerd.

Kan jij hier dan niet voor hen modereren?Yaris schreef:Onder andere de fondsenmanager en hun moderator op Spaargids zijn verdwenen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
hun ceo is ook mogen vertrekken omwille van meningsverschillen over de te varen koersYaris schreef:Ze zitten daar in zak en as. Er is veel personeel gemuteerd. Onder andere de fondsenmanager en hun moderator op Spaargids zijn verdwenen.
@Stofke: ik zie geen reden om je fondsen over te zetten. Ze zijn veilig. Zelfs als Rabobank België alsnog zou verdwijnen is er geen risico dat je ze kwijt raakt. Maar aangezien een groot deel van de oude ervaren ploeg vervangen is door nieuwkomers die op automatische piloot vliegen verwacht ik de komende tijd geen nieuwe producten of fondsen in het aanbod.
Ik heb al die hetze van sommigen hier tegen Rabo nooit begrepen. Ik heb niets verhuisd, overweeg wel nog wat te doen met pensioensparen vanaf dit jaar...
Ik denk niet dat er hier sprake is van een hetze tegen Rabobank. Vele forumleden vragen zich terecht af wat er met Rabobank.be staat te gebeuren. En hieromtrent is de communicatie van het moederbedrijf ronduit slecht. Dit heeft niets te maken met de kwaliteiten van Rabobank.be an sich.
Ik bespeur wel een negatief sentiment tegenover Rabobank. Maar ik weet hoe dat komt. Toen enkele jaren geleden een algemene rentedaling werd ingezet bij alle banken, bood Rabobank nog de hoogste rente op de markt. Veel mensen zijn toen klant geworden. Wanneer een bank op een bepaald ogenblik de beste is, verwachten de klanten dat ze altijd de beste zal blijven. Als ze dan toch met de trend meegaat en de rente verlaagt of kosten aanrekent voor iets wat voordien gratis was, raken al die nieuwe klanten ontgoocheld en is over de bank ineens niets goed meer te zeggen, is ze zelfs slechter dan andere banken. Wanneer er dan ook nog een gerucht gaat over stopzetting is dat de druppel die de emmer doet overlopen.
Overreageren dan. Ik zie het probleem niet. Als er iets beslist wordt, zullen we het wel horen zeker? Dan kan je nog doen wat je wil...Belca2 schreef:Ik denk niet dat er hier sprake is van een hetze tegen Rabobank. Vele forumleden vragen zich terecht af wat er met Rabobank.be staat te gebeuren. En hieromtrent is de communicatie van het moederbedrijf ronduit slecht. Dit heeft niets te maken met de kwaliteiten van Rabobank.be an sich.
Paniek is nergens voor nodig. Al onze gelden daar zijn veilig. Als Rabobank uit België wegtrekt gaan ze onze fondsen en spaargeld niet confisceren.
@Yaris: bedankt voor de toelichting
Stofke schreef:@Yaris: bedankt voor de toelichting
Ik stem voor Yaris als nieuwe moderator voor de Rabo. Yaris is alles behalve negatief over Rabo en vrij rustig met wat er gebeurt, door die relativering vind ik de reactie van Yaris niet altijd zuiver, sorry hoor.
Ok met de interne keuken moeten we niets te maken willen hebben, maar waar rook is is vuur.
Het begint met stoppen met bonds, waarschijnlijk ook pensioensparen en fondsen, tak21 is ook niet echt interessant meer dus dat zal ook wel verdwijnen. Ze worden een bank zoals Moneyou, alleen met een lagere spaarrente. Foei foei foei Rabo!
En transparantie over wat ze aan het doen zijn is ondermaats.
Wie heeft het magazine ook gemist eind van het jaar, is dat ook al weg