Wat met geld verkoop woning ?
TIP
Wat met geld verkoop woning ?
Hallo,
Onze woning werd vorige maand verkocht en hierdoor hebben we nu zo'n 250.000 euro die we tijdelijk zouden wegzetten voor max. 2 jaar. Nadien zouden we starten met een nieuw bouwplan.
Wat zouden jullie doen met dat geld.
Gewoon op spaarrekening ? Of beleggen zonder risico ?
Zodoende brengt het nog misschien een mooi bedrag op !
alle info en tips zijn meer dan welkom .....
Onze woning werd vorige maand verkocht en hierdoor hebben we nu zo'n 250.000 euro die we tijdelijk zouden wegzetten voor max. 2 jaar. Nadien zouden we starten met een nieuw bouwplan.
Wat zouden jullie doen met dat geld.
Gewoon op spaarrekening ? Of beleggen zonder risico ?
Zodoende brengt het nog misschien een mooi bedrag op !
alle info en tips zijn meer dan welkom .....
Re: Wat met geld verkoop woning ?
Beste bouwval,
helaas moeten we je de raad geven dat er eigenlijk geen goede raad is. Wàt je ook doet met je geld, het zal altijd verminderen in grootte.
De slimste oplossing is : afhalen, in kousen stoppen, en onder je matras bewaren tots er beter tijden aanbreken. (sic)
helaas moeten we je de raad geven dat er eigenlijk geen goede raad is. Wàt je ook doet met je geld, het zal altijd verminderen in grootte.
De slimste oplossing is : afhalen, in kousen stoppen, en onder je matras bewaren tots er beter tijden aanbreken. (sic)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zet je geld op MeDirect ME 3 Spaarrrekening met een rendement van netto 1,36%.
Je moet wel 3 maanden op voorhand opgeven dat je je geld ophaalt.
Je moet wel 3 maanden op voorhand opgeven dat je je geld ophaalt.
@ evita: ter info: op 24 februari wordt het wel 1,20% netto (als ik het goed heb) en de inflatie ligt rond de 1,50% (dacht ik)?
Ik speel ook met het idee om mijn huis te verkopen en dan heb ik hetzelfde probleem.
En aangezien ik ook max 2 jaar voorzie, zie ik voor mij geen andere oplossing dan spreiden over 3 spaarrekeningen bij 3 verschillende banken.
MeDirect zou daar uiteraard zeker bij zijn.
3 banken want als er toch iets met een bank zou mislopen dan kan je misschien héél lang moeten wachten.
3 rekeningen want garantie tot 100000 euro per rekening
En aangezien ik ook max 2 jaar voorzie, zie ik voor mij geen andere oplossing dan spreiden over 3 spaarrekeningen bij 3 verschillende banken.
MeDirect zou daar uiteraard zeker bij zijn.
3 banken want als er toch iets met een bank zou mislopen dan kan je misschien héél lang moeten wachten.
3 rekeningen want garantie tot 100000 euro per rekening
Dat dacht ik ook te doen, maar misschien is er een andere oplossing die iets meer rendement kan opbrengen ondertussen.......
topic gesloten, topicstarter heeft een identiek topic opgestart in een andere rubriek
geld-verkoop-huis-t19748.html#p249803" onclick="window.open(this.href);return false;
geld-verkoop-huis-t19748.html#p249803" onclick="window.open(this.href);return false;