Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Poldermol schreef:Wat schuift dat?
Een paar jaar geleden was de functie alvast onbezoldigd. Of dit nog altijd het geval is, weet ik niet.Schultz schreef: Dat zal denk ik wel een mooi bedrag zijn want ik heb hier op het forum eens iemand de inkomsten van deze website zien plaatsen.
Huh? Een belangrijke waarde van spaargids is het forum gedeelte waar mensen vragen stellen, financiële dingen besproken worden en er zelfs vragen kunnen gesteld worden aan sommige banken. Als je dit forum betalend maakt, loopt het helemaal leeg. En dat zeg ik als spaargidser die hier al 7 jaar actief is.Selena1 schreef:Wees blij dat dit forum nog gratis is.
Vreemde stelling van jou. Het is eerder omgekeerd, het forum levert geld op (door clicks, tijd gespendeerd op site, impact, ...) voor spaargids.
Maarten, ik denk dat je eventjes de kluts kwijt bent
het forum zal nooit betalend worden
het forum zal nooit betalend worden
Dat is toch ook niet mijn bewering? Ik ontkracht juist de stelling van Selena1 dat we "blij mogen zijn dat dit forum nog gratis is" door te zeggen dat het niet meer dan normaal is dat het gratis is.
ok dan zitten we op dezelfde golflengte
Ik kan me niet meer afmelden van het forum.
en ik geraak niet meer in Besparingstips:
Algemene fout
SQL ERROR [ mysqli ]
Table 'phpbb_sessions' is marked as crashed and should be repaired [1194]
Er is een SQL-fout opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Ik kon daarnet niet meer op het forum.
Nu lukt het wel weer.
Nu lukt het wel weer.
Ik heb vandaag ook al verschillende keren problemen gehad, zoals midden in het schrijven van een reactie, plots alles uitvallen.
En nadien heeft het een hele tijd geduurd voor ik terug deze website kon openen (telkens foutmeldingen).
Maar intussen lijkt alles terug OK.
PS: heb intussen gemerkt dat ik ook niet meer kan uitloggen....Dus nog niet OK.
En nadien heeft het een hele tijd geduurd voor ik terug deze website kon openen (telkens foutmeldingen).
Maar intussen lijkt alles terug OK.
PS: heb intussen gemerkt dat ik ook niet meer kan uitloggen....Dus nog niet OK.
Sommige topics gaan niet meer open, bv. De grote spaarboek van de Vlaming.
Als je een reactieformulier wil invullen 'beoordeling over sparen bij bank X' krijg je : There was a problem submitting the form (invalid token).
Werk aan de winkel voor de hersteller van de website vandaag ! :-)
Er is precies het een en ander mis met de server van Spaargids.
Werk aan de winkel voor de hersteller van de website vandaag ! :-)
Er is precies het een en ander mis met de server van Spaargids.
hallo,
er waren inderdaad problemen met de server vandaag, alles zou verholpen moeten zijn. Indien niet geef gerust een seintje.
Onze excuses voor het ongemak,
Groeten en nog veel plezier op spaargids.be,
Kristof
er waren inderdaad problemen met de server vandaag, alles zou verholpen moeten zijn. Indien niet geef gerust een seintje.
Onze excuses voor het ongemak,
Groeten en nog veel plezier op spaargids.be,
Kristof
Mag ik hopen dat dat niet te dikwijls gebeurt kristof?
Wie is de machinist van dit forum eigenlijk?
Volgende keer ga ik hogerop!
Wie is de machinist van dit forum eigenlijk?
Volgende keer ga ik hogerop!
Met de 'server' bedoelen ze een klein bakje met een harde schijf van enkele terrabites. Soms trekken ze de pries uit, en dat noemen ze dan 'problemen met de server'.
Dat dient om aan de leken te tonen 'hoe immens belangrijk ze zijn'. Die leken gaan dan naan hun kinderen vertellen 'amai, de server lag eruit!'
Als ge de pries van uw wasmachien eruit trekt, ligt de 'washandel ' stil...
Dat dient om aan de leken te tonen 'hoe immens belangrijk ze zijn'. Die leken gaan dan naan hun kinderen vertellen 'amai, de server lag eruit!'
Als ge de pries van uw wasmachien eruit trekt, ligt de 'washandel ' stil...
Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat sommige Spaargidsers berichten plaatsen om dezelfde reden...Walt90000 schreef:...Dat dient om aan de leken te tonen 'hoe immens belangrijk ze zijn'....