Lotus Bakeries
TIP
Re: Lotus Bakeries
15% eraf sinds het hoogtepunt 1845.
Schoonbroer van Boone Francis Van Eeckhout is met zijn aandelen van september al €35000 kwijt.
Correctie was onvermijdelijk.
Schoonbroer van Boone Francis Van Eeckhout is met zijn aandelen van september al €35000 kwijt.
Beste,Inversor schreef:15% eraf sinds het hoogtepunt 1845.
Insider Van Eeckhout zal ongetwijfeld weten wat hij doet.
Voor mij een teken van vertrouwen en een bewijs dat Lotus nog mag gekocht worden.
Amai, met dergelijke volumes serieus wat kopers voor LB.
Lotus Bakeries de nieuwe Coca-Cola
http://trends.knack.be/economie/mensen/ ... 19527.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie de koersevolutie van Coca-Cola kent, weet wat te doen.
LB is aardig op weg: http://grafieken.tijd.be/60124581" onclick="window.open(this.href);return false;
http://trends.knack.be/economie/mensen/ ... 19527.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie de koersevolutie van Coca-Cola kent, weet wat te doen.
LB is aardig op weg: http://grafieken.tijd.be/60124581" onclick="window.open(this.href);return false;
Lotus, my guilty pleasure in every way
precies een bijkoop momentje gemist
precies een bijkoop momentje gemist
Zonder twijfel mijn aandeel van 2015:
1 jaar 89,04% MAX: 1.845,000 MIN: 921,750
Ik probeer er niet verliefd op te worden
2016 kan niet slecht zijn, daar ga ik vanuit.
2016 kan niet slecht zijn, daar ga ik vanuit.
Zo te zien faal jeJhn schreef:Zonder twijfel mijn aandeel van 2015:
Inderdaad, de sterkste stijgers van het voorbijgaande jaar hebben historisch gezien altijd de beste prestaties neergezet.2016 kan niet slecht zijn, daar ga ik vanuit.
XOM: min 66,5 max 93.45 +40%Jhn schreef:Zonder twijfel mijn aandeel van 2015:
KORS: min 34.83 max 73.47 +110%
HPQ: min 9.24 max 14.82 + 60%
ARLP: min 10.02 max 40.68 +305%
De meeste aandelen vertonen op een jaar tijd een spread die spectaculair zou zijn als je perfect kon timen (eventueel met te shorten).
Lotus heeft (tegen mijn verwachting in) schitterend gepresteerd en weet waarderingen neer te zetten die enkel groeibedrijven kunnen verkopen aan beleggers. De vraag is hoe lang de elastiek nog zal uitgerokken worden in 2016. Nog eens 90% erbij en een K/W van 60?
heeft het toch nog redelijk overleefd
Lotus heeft altijd goed gereageerd. Ook vandaag. Waar de Bel 20 weer 2% zakt, stijgen zij 3%. Verdorie, hun track record is subliem. De laatste 17 jaar een CAGR van maar liefst 21% (in Brussel enkel maar overtroffen vermoed ik door TEXAF).
De vraag die ik me stel: zal Lotus ook zo blijven reageren de komende 17 jaar? En zo ja, welke argumenten zijn daarvoor? Rendementen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
De vraag die ik me stel: zal Lotus ook zo blijven reageren de komende 17 jaar? En zo ja, welke argumenten zijn daarvoor? Rendementen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
hun expansie is nog maar begonnen.
hun speculaas moet nog de wereld verder veroveren en hun overnames zijn goed gekozen en gaan mee via het bestaand verkoopskanaal dat ze hebben en uitbouwen.
hun producten zijn koekjes, al dan niet gezonde koekjes, basis grondstoffen, zoals ei en melk, ... die niet te duur zijn, maw betaalbaar ook in slechte tijden.
noem het gerust comfort food
wij zijn hier in ieder geval grote fan en trouwe afnemer
ik koester de hoop dat ze hun aandelen eens gaan splitten, dat zou mij goed uitkomen.
maar ooit gelezen dan ze bij Lotus niet wakker liggen van hun aandeelgroei en de grote van hun aandeel.
hun speculaas moet nog de wereld verder veroveren en hun overnames zijn goed gekozen en gaan mee via het bestaand verkoopskanaal dat ze hebben en uitbouwen.
hun producten zijn koekjes, al dan niet gezonde koekjes, basis grondstoffen, zoals ei en melk, ... die niet te duur zijn, maw betaalbaar ook in slechte tijden.
noem het gerust comfort food
wij zijn hier in ieder geval grote fan en trouwe afnemer
ik koester de hoop dat ze hun aandelen eens gaan splitten, dat zou mij goed uitkomen.
maar ooit gelezen dan ze bij Lotus niet wakker liggen van hun aandeelgroei en de grote van hun aandeel.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Morgen voorbeurs resultaten volgens de TIJD.
Aankondiging overname en vooruitzichten, aandelensplitsing op aanvraag van Francis V. (?) en we schieten hoger.
Aankondiging overname en vooruitzichten, aandelensplitsing op aanvraag van Francis V. (?) en we schieten hoger.
Mijn stem heb je alvast ookGroeiaandelenfavoriet2014 schreef:Morgen voorbeurs resultaten volgens de TIJD.
Lijkt me speculaas-ie...Jhn schreef:hun expansie is nog maar begonnen.