De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Gisteren Mastercard gekocht aan $81,8
Vandaag nieuws van Rolls-Royce:
http://www.beursduivel.be/Beursnieuws/A ... osten.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
+13% bij dit nieuws.
Vandaag nieuws van Rolls-Royce:
http://www.beursduivel.be/Beursnieuws/A ... osten.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
+13% bij dit nieuws.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
-
- Newbie
RR hard omhoog op weinig volume, lijkt me eerder een short gelegenheid.
De duitse locomotief trekt zich weer op gang! All aboard, the money train!
Vandaag is het nog eens feest op de beurzen. Maandag de kater?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Alleen nog maar met de asielzoekers in Duitsland is de bevolking daar dit jaar met 1,2 à 1,3% aangedikt. Dat wil zeggen dat een stijging van het BNP met 1,2-1,3% eigenlijk 'geen groei' inhoudt. De eerste 1,2 à 1,3% 'groei' zou je moeten aftrekken van het BNP en erger zelfs: het is die 1,2 à 1,3% die eigenlijk rechtstreeks uit de staatskas komt en dus eigenlijk extra staatsschuld creëert.
@Yaris & Vato: niet te dicht op het schilderij staan, bekijk het op week/maandbasis. Volg de trend.
@Yaris & Vato: niet te dicht op het schilderij staan, bekijk het op week/maandbasis. Volg de trend.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik wil niet grof zijn, maar is dat nu echt de bedoeling om de origineelste oneliner te verzinnen als het om beursoptimisme gaat?Vato schreef:De duitse locomotief trekt zich weer op gang! All aboard, the money train!
tja, Duitsland, treinen, gaat toch ook altijd niet even goed samen.
@Inversor: nou is er eindelijk eens iemand optimistisch en origineel, is het weer niet goed.
er staat anders nog wel een hele goede cartoon bij over de spoorwegen
Zouden we het dieptepunt gezien hebben van deze correctie? De olieprijs zit in ieder geval weer in stijgende lijn!
Volgens mij hangt de olieprijs heelf veel af van de recente ontwikkelingen in Syrië. De koude oorlog als ik deze term mag gebruiken loopt naar een nieuws hoogtepunt. Grondtroepen en de olieprijs zou wel eens kunnen escaleren, naast een totale militaire escalatie (doemdenkscenario). Als ze de Russen/Assad dan toch het conflict gaan laten en zich met veel bla bla en onderhandelingen terugtrekken met de schijn dat ze allemaal wat gewonnen hebben staat volgens mij olie nog vele jaren laag... . Zullen zien.Kevva schreef:Zouden we het dieptepunt gezien hebben van deze correctie? De olieprijs zit in ieder geval weer in stijgende lijn!
Wat er ook gebeurt of niet gebeurt, ik zie de beurzen vanaf nu niet terug langdurig stijgen.
Ik denk dat we een moeilijk en volatiel beursjaar gaan krijgen!
Cash is Queen momenteel.