Pensioensparen.
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Pensioensparen.
Hallo,
Ik heb enkel nog pensioensparen en een zichtrekening bij Argenta.
Daar ik deze zichtrekening niet meer gebruik, zou ik deze graag afsluiten.
Mijn vraag is indien ik mijn pensioensparen laat uitbetalen, heb ik dan een zichtrekening nodig bij Argenta.
Dank.
Mijn vraag is indien ik mijn pensioensparen laat uitbetalen, heb ik dan een zichtrekening nodig bij Argenta.
Dank.
Re: Pensioensparen.
Ja maar dan open je op die moment gewoon een nieuwe?Luc45 schreef:Hallo,
Dank.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geen ervaring met pensioensparen, maar bij TAK21 kan je de uitbetaling laten doen op eender welke rekening. Hoeft niet bij dezelfde bank te zijn.
Op zich kan je alle betalingen op externe rekeningen laten doen.
Aangezien de zichtrekening bij Argenta toch helemaal gratis is, snap ik wel niet dat je deze toch zou willen afsluiten.
Dat zou ik doen als je pensioenfonds uitbetaald is (zal sneller gaan ook op interne rekening)
Aangezien de zichtrekening bij Argenta toch helemaal gratis is, snap ik wel niet dat je deze toch zou willen afsluiten.
Dat zou ik doen als je pensioenfonds uitbetaald is (zal sneller gaan ook op interne rekening)
²Boogje schreef:Op zich kan je alle betalingen op externe rekeningen laten doen.
Trouwens een extra reden om aan pensioensparen te doen bij een gratis bank: anders kan je tot 47 jaar verplicht zijn bij dezelfde bank te blijven.