Mediamarkt betaalt de BTW terug!
Re: Mediamarkt betaalt de BTW terug!
Gisteren naar Mediamarkt Zwijnaarde geweest om een vriezer en een frigo te kopen.
Mediamarkt was voor beide artikels veruit de goedkoopste op dat moment.
Aangekomen in de winkel: 'sorry, meneer, de vriezer kunnen wij niet verkopen aan die prijs. Hij is zelfs nooit te koop geweest tijdens deze actie. U kan wel nu het vorige model ervan kopen. Krak hetzelfde, maar het verbruik is hoger.'
Naar huis gegaan met het gevoel dat de huidige stunt van Mediamarkt vooral dient om hun oude stock te liquideren...
Als ik thuis was, wou ik het nieuwer model ergens anders bestellen, maar keek ik toch eerst nog eens naar de site van Mediamarkt. Bleek dat ik hem op de site wél kon bestellen. Ik heb hem daar gisteren besteld én betaald, ben benieuwd of we hem ook effectief zullen krijgen.
Mediamarkt was voor beide artikels veruit de goedkoopste op dat moment.
Aangekomen in de winkel: 'sorry, meneer, de vriezer kunnen wij niet verkopen aan die prijs. Hij is zelfs nooit te koop geweest tijdens deze actie. U kan wel nu het vorige model ervan kopen. Krak hetzelfde, maar het verbruik is hoger.'
Naar huis gegaan met het gevoel dat de huidige stunt van Mediamarkt vooral dient om hun oude stock te liquideren...
Als ik thuis was, wou ik het nieuwer model ergens anders bestellen, maar keek ik toch eerst nog eens naar de site van Mediamarkt. Bleek dat ik hem op de site wél kon bestellen. Ik heb hem daar gisteren besteld én betaald, ben benieuwd of we hem ook effectief zullen krijgen.
GSM en Fliter voor mijn Nikon aangeschaft. Besteld via de webshop. Geen enkel probleem bij het afhalen zaterdag.
Op de webshop zie je onmiddellijk op welke artikelen de korting telt. Inderdaad, niet alles staat in korting.
Op de webshop zie je onmiddellijk op welke artikelen de korting telt. Inderdaad, niet alles staat in korting.
Herkenbaar verhaal, echter heb ik wel in de winkel blijven aandringen, zijn ze op hun site gaan kijken en hebben ze de prijs ter plekke aangepast.TNTim schreef:Gisteren naar Mediamarkt Zwijnaarde geweest om een vriezer en een frigo te kopen.<br abp="1035">Mediamarkt was voor beide artikels veruit de goedkoopste op dat moment.<br abp="1036"><br abp="1037">Aangekomen in de winkel: 'sorry, meneer, de vriezer kunnen wij niet verkopen aan die prijs. Hij is zelfs nooit te koop geweest tijdens deze actie. U kan wel nu het vorige model ervan kopen. Krak hetzelfde, maar het verbruik is hoger.' <br abp="1038">Naar huis gegaan met het gevoel dat de huidige stunt van Mediamarkt vooral dient om hun oude stock te liquideren...<br abp="1039">Als ik thuis was, wou ik het nieuwer model ergens anders bestellen, maar keek ik toch eerst nog eens naar de site van Mediamarkt. Bleek dat ik hem op de site wél kon bestellen. Ik heb hem daar gisteren besteld én betaald, ben benieuwd of we hem ook effectief zullen krijgen.
Deze actie is vooral om te zorgen dat hun oude collectie nog verkocht wordt inderdaad
. Vaak gooien ze de prijs ook omhoog een paar weken voor de actie, om vervolgens te zeggen dat de BTW terugbetaald wordt... uiteindelijk ben je net zo duur uit. Tip is dus om gewoon online te kijken waar je product het goedkoopste is 
Ik spreek me niet uit over andere artikelen, maar de flitser van nikon was effectief met 21% korting.
De prijs was een pak lager dan die op de site van Coolblue, Kamera Express en Konijnenberg. En de flitser is nog maar uit sinds 2014. Dus is nog geen oud model.
De prijs was een pak lager dan die op de site van Coolblue, Kamera Express en Konijnenberg. En de flitser is nog maar uit sinds 2014. Dus is nog geen oud model.
Bij mij bleef de winkelbediende beweren dat het nieuwe model van vriezer ook niet via internet kon gekocht worden.josbos schreef:Herkenbaar verhaal, echter heb ik wel in de winkel blijven aandringen, zijn ze op hun site gaan kijken en hebben ze de prijs ter plekke aangepast.
Zijn verlies, volgende keer er iets interessants is (en als onze huidige bestelling vlot verloopt), bestel ik meteen via internet.