Goedkope lenzen
Goedkope lenzen
Dag iedereen,
Ik probeer eens op te zoeken waar ik het goedkoopst mijn maandlenzen kan vinden (inclusief verzending). Ik bedoel dus hetzelfde merk/kwaliteit van lenzen, maar dan voor de meest voordelige prijs. Dus niet van die brollenzen van Pearl of zo.
Waar kopen jullie je lenzen?
Ik probeer eens op te zoeken waar ik het goedkoopst mijn maandlenzen kan vinden (inclusief verzending). Ik bedoel dus hetzelfde merk/kwaliteit van lenzen, maar dan voor de meest voordelige prijs. Dus niet van die brollenzen van Pearl of zo.
Waar kopen jullie je lenzen?
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Re: Goedkope lenzen
Bij mij gaat het wel om daglenzen met UV blokker.
Vroeg kocht ik deze in DE. Even naar Google.de en dan het gewenste merk en hoeveelheid.
Dan klikken op de eerste zoekresultaten=reclame was het meeste gunstige. Meestal was dit lensbest.de (gratis versturen)
Opgelet indien je rechtstreeks naar de site gaat dan zijn de lenzen duurder dan bij de eerste zoekresultaten van google
Bij herbestellen loont het zelfs een andere computer te gebruiken(of cache legen of andere browser)
Service is goed en redelijk snel
De laatste tijd zijn de Fransen echter goedkoper. Verzending duurt wel iets langer en via 'depot'
Lentillesmoinscheres.com
Wel goed kijken op de lenzen die je nu hebt zelfs; binnen een merk hebben ze dikwijls een klasse goedkoper waarvan de naam bijna hetzelfde is als de orginele lenzen.
Verder kan je ook bij Hans anders een beperkt gamma merklenzen bestellen aan goeie prijzen. Misschien niet de allergoedkoopste maar toch wat service en eventueel een Belgische factuur voor de ziekenbond.
Vroeg kocht ik deze in DE. Even naar Google.de en dan het gewenste merk en hoeveelheid.
Dan klikken op de eerste zoekresultaten=reclame was het meeste gunstige. Meestal was dit lensbest.de (gratis versturen)
Opgelet indien je rechtstreeks naar de site gaat dan zijn de lenzen duurder dan bij de eerste zoekresultaten van google
Bij herbestellen loont het zelfs een andere computer te gebruiken(of cache legen of andere browser)
Service is goed en redelijk snel
De laatste tijd zijn de Fransen echter goedkoper. Verzending duurt wel iets langer en via 'depot'
Lentillesmoinscheres.com
Wel goed kijken op de lenzen die je nu hebt zelfs; binnen een merk hebben ze dikwijls een klasse goedkoper waarvan de naam bijna hetzelfde is als de orginele lenzen.
Verder kan je ook bij Hans anders een beperkt gamma merklenzen bestellen aan goeie prijzen. Misschien niet de allergoedkoopste maar toch wat service en eventueel een Belgische factuur voor de ziekenbond.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb mijn merklenzen onlangs via ebay in Polen besteld. Was ongeveer 30% goedkoper dan bij lensweb/weblens en dergelijke.
Ik heb eens een vergelijking gemaakt voor 2 doosjes van 6 lenzen CooperVision Biofinity + verzendingskosten.
lentillesmoinscheres.com 41,40 + 3,00 = 44,40
q-lens.com 47,80 + 2,95 = 50,75
visiondirect.be 47,92 + 4,98 = 52,90
123optic.com 48,00 + 5,90 = 53,90
lensway.nl 49,30 + 4,95 = 54,95
contactlenzenonline.be 56,00 + 3,95 = 59,95
weblens.be 59,80 + 2,90 = 62,70
directlens.be 59,00 + 4,00 = 63,00
lensbest.de 59,98 + 4,99 = 64,97
lowlens.nl 62,00 + 4,00 = 66,00
lensexpress.nl 67,50 + 0,00 = 67,50
toplenzen.nl 64,00 + 3,50 = 67,50
123lens.nl 63,99 + 3,99 = 67,98
lensweb.be 67,90 + 3,50 = 71,40
lensonline.be 80,00 + 0,00 = 80,00
lensworld.be 40,00 + 2,90 = 82,90
Opvallend dat lentillesmoinscheres €35 goedkoper is dan de Belgische marktleider lensonline. Dus voor 1 jaar (24 lenzen) is dit al €70 uitgespaard. En Biofinity zijn van dan nog relatief goedkope standaardlenzen, als je astigmatisme hebt of multivocale lenzen, is het verschil nog veel groter.
lentillesmoinscheres.com 41,40 + 3,00 = 44,40
q-lens.com 47,80 + 2,95 = 50,75
visiondirect.be 47,92 + 4,98 = 52,90
123optic.com 48,00 + 5,90 = 53,90
lensway.nl 49,30 + 4,95 = 54,95
contactlenzenonline.be 56,00 + 3,95 = 59,95
weblens.be 59,80 + 2,90 = 62,70
directlens.be 59,00 + 4,00 = 63,00
lensbest.de 59,98 + 4,99 = 64,97
lowlens.nl 62,00 + 4,00 = 66,00
lensexpress.nl 67,50 + 0,00 = 67,50
toplenzen.nl 64,00 + 3,50 = 67,50
123lens.nl 63,99 + 3,99 = 67,98
lensweb.be 67,90 + 3,50 = 71,40
lensonline.be 80,00 + 0,00 = 80,00
lensworld.be 40,00 + 2,90 = 82,90
Opvallend dat lentillesmoinscheres €35 goedkoper is dan de Belgische marktleider lensonline. Dus voor 1 jaar (24 lenzen) is dit al €70 uitgespaard. En Biofinity zijn van dan nog relatief goedkope standaardlenzen, als je astigmatisme hebt of multivocale lenzen, is het verschil nog veel groter.
- Gulden Draak
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik neem aan dat je dan wel geen terugbetaling van het ziekenfonds krijgt?
Als je die zowiezo al niet kreeg is dit inderdaad stukken voordeliger, maar voor mij is LensOnline dan nog steeds goedkoper.
Als je die zowiezo al niet kreeg is dit inderdaad stukken voordeliger, maar voor mij is LensOnline dan nog steeds goedkoper.
@Gulden Draak, waarom zou ik die korting niet krijgen? Ik krijg via CM €40 terugbetaald op factuur van weblens dus ik verwacht hetzelfde van lentillesmoinscheres...
Bedankt voor het overzicht Anthony, erg handig. Nog een vraagje, als je altijd lenzen online besteld, hoe / waar doe je dan nog een tussentijdse oogmeting?
Ik doe dit bij een oogarts. Kost mij €19 na terugbetaling ziekenfonds. Een geconventioneerde oorgarts is waarschijnlijk nog goedkoper.
Vroeger ging ik gratis op controle bij de opticien verbonden aan de online winkel. Bij weblens.be was dit bv in Sint-Niklaas. De service was uitstekend, maar een oogarts was dichter bij mijn woonplaats en ik denk dat een oogarts ook beter de gezondheid van je ogen kan inschatten.
Vroeger ging ik gratis op controle bij de opticien verbonden aan de online winkel. Bij weblens.be was dit bv in Sint-Niklaas. De service was uitstekend, maar een oogarts was dichter bij mijn woonplaats en ik denk dat een oogarts ook beter de gezondheid van je ogen kan inschatten.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Even citeren van CM :"je kocht je lenzen bij een erkende opticien, optometrist, oogarts of apotheker. "
- Gulden Draak
- Jr. Member
- Contacteer:
Zeer handig om te weten dat je dan ook in het buitenland kunt bestellen met terugbetaling. Ik ging er altijd vanuit dat dit niet mocht. Bedankt! Gaat mij de volgende keer toch wat kosten besparen!
Met een factuur van weblens.be kreeg ik terugbetaling van CM. Weblens is verbonden aan een erkende opticien, maar dit staat nergens vermeld op factuur.
Als ik mijn bestelling ontvang van lentillesmoinscheres, zal ik de factuur indienen en het hier komen vertellen. Ik zal wel pas binnen een maand antwoord kunnen geven.
Als ik mijn bestelling ontvang van lentillesmoinscheres, zal ik de factuur indienen en het hier komen vertellen. Ik zal wel pas binnen een maand antwoord kunnen geven.
Al zoekend naar lenzen online kwam ik dit bericht tegen ... ik zie dat je "binnen een maand antwoord" nog niet hebt beantwoordAnthony schreef: ↑30 maart 2016, 02:08 Met een factuur van weblens.be kreeg ik terugbetaling van CM. Weblens is verbonden aan een erkende opticien, maar dit staat nergens vermeld op factuur.

Bij het Onafhankelijk ziekenfonds krijg je een tegemoetingkoming van 40 euro voor je buitenlandse lenzen . Factuur + voorschrift (eenmalig) voorleggen.
Brilglazen zouden in nederland spotgoedkoop zijn
In belgie is de winstemarge op brilglazen 1000%, ze zouden opticiens, net als bankiers en makelaars in de gevangenis mogen steken.
Ze kunnen dan nogal gevanenissen bijbouwen, goed voor de tewerkstelling en de belastinginkomsten.
Stemmen jullie bij de komende verkiezingen op mij ?
In belgie is de winstemarge op brilglazen 1000%, ze zouden opticiens, net als bankiers en makelaars in de gevangenis mogen steken.
Ze kunnen dan nogal gevanenissen bijbouwen, goed voor de tewerkstelling en de belastinginkomsten.
Welke partij bekleed u?paul schreef: ↑19 augustus 2017, 22:33 Brilglazen zouden in nederland spotgoedkoop zijn