Rabo Pension overzetten naar BNP met 80 euro bonus
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Re: Rabo Pension overzetten naar BNP met 80 euro bonus
Is je Carmignac fonds aangekocht aan de koers van tien dagen geleden en is je rekening gedebiteerd met de juiste valutadatum?
zal misschien weer iets mis zijn met hun technologie, hoorde dat ze miserie hebben met het FSMA en dat hun website serieus moeten worden aangepast. heb dat ergens hier of op facebook gelezen van de woordvoerder zelf. daarom kunnen ze nog altijd geen app maken schijnt. loop niet lekker daar
Alles op 29 maart. Vroeger was ik tevreden over Rabobank.Yaris schreef:Is je Carmignac fonds aangekocht aan de koers van tien dagen geleden en is je rekening gedebiteerd met de juiste valutadatum?
Oei, dat is niet juist want dan heb je de tussentijdse stijging gemist. Als ik jou was zou ik daarover klacht indienen.
We gaan hier wel heel offtopic 

Ook de 80 euro van de actie van BNP is vandaag betaald op de rekening. Dus hier alles netjes afgerond 

- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Hier alzo ... Was een vlotte actie die me uiteindelijk 130 euro heeft opgebracht
BNP 80€ + Hello 50€ = 130€ Zijn toch bijna 2 maandelijkse stortingen gratis

BNP 80€ + Hello 50€ = 130€ Zijn toch bijna 2 maandelijkse stortingen gratis

Hier ook gisteren de 80€ ontvangen en dus correct afgehandeld door BNP... 

+1!landethk schreef:Hier ook gisteren de 80€ ontvangen en dus correct afgehandeld door BNP...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb eind december de papieren getekend bij BNP voor de overzet. Verleden week is die - na nogal wat aandringen- gerealiseerd, dus na meer dan drie maanden
Maar de €80 heb ik nog niet gezien. Hoeveel tijd was er bij jullie tussen de overgang en het storten van die €80?

Maar de €80 heb ik nog niet gezien. Hoeveel tijd was er bij jullie tussen de overgang en het storten van die €80?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik heb daar deze week ook contact voor opgenomen en ze waren volop bezig de overschrijvingen uit te voeren.
-->Overdracht pensioenspaarfonds getekend midden december 2015CarpeNoctem schreef:Ik heb eind december de papieren getekend bij BNP voor de overzet. Verleden week is die - na nogal wat aandringen- gerealiseerd, dus na meer dan drie maanden![]()
-->Overdracht van Rabobank naar BNP Paribas effectief geboekt begin februari 2016
-->Op heden wacht ik nog steeds op mijn € 80,00
Ik heb er eerlijk gezegd spijt van. Zo een slechte klantenservice had ik niet verwacht van een grootbank...
Wat ook jammer is dat bij BNP men het rendement niet weergeeft.
Vind ik ook jammer, we moeten met z'n allen mailen vind ik!waterboy schreef:Wat ook jammer is dat bij BNP men het rendement niet weergeeft.
Ik heb trouwens op 13/04 80 euro op mijn rekening gekregen onder de vorm EFFECTEN. Is dit de bonus?