Brantano
-
- Full Member
- Contacteer:
Brantano
Tip voor diegene het nog niet kennen :
Momenteel "oude schoenenactie" bij Brantano
1 paar oude schoenen betekent een waardebon van €12,50 bij aankoop van 50 euro.
Momenteel "oude schoenenactie" bij Brantano
1 paar oude schoenen betekent een waardebon van €12,50 bij aankoop van 50 euro.
Re: Brantano
Nog een andere Brantano besparingstip:
Aan wie zijn vervallen "spaar&pluk" cheques van 5€ nog niet weggegooid heeft:
Brantano aanvaardt deze cheques (met vervaldag eind 2014) nog tot einde maart 2015.
(Ik heb daar enkele dagen geleden nog 3 cheques kunnen verzilveren op een aankoop die ik anders tóch voor binnenkort nodig had.)
Aan wie zijn vervallen "spaar&pluk" cheques van 5€ nog niet weggegooid heeft:
Brantano aanvaardt deze cheques (met vervaldag eind 2014) nog tot einde maart 2015.
(Ik heb daar enkele dagen geleden nog 3 cheques kunnen verzilveren op een aankoop die ik anders tóch voor binnenkort nodig had.)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Brantano is niet de enige met zo´n acties. ShoeDiscount doet eenzelfde soort actie door samen te werken met oxfam.
Als je jouw oude schoenen binnenbrengt in een winkel krijg je een kortingsbon van 15%.
De kortingsbon kan je dan zelf gebruiken online. Zo kan je op je gemak kijken welke nieuwe sneakers je wil kopen bijvoorbeeld.

Als je jouw oude schoenen binnenbrengt in een winkel krijg je een kortingsbon van 15%.
De kortingsbon kan je dan zelf gebruiken online. Zo kan je op je gemak kijken welke nieuwe sneakers je wil kopen bijvoorbeeld.

Ahja, mocht je op zoek zijn naar modetrends omtrent de sneakers, dan kan je die hier vinden. Ik heb al heel veel inspiratie opgedaan hierzo! http://modetrend.be/florisg schreef:Brantano is niet de enige met zo´n acties. ShoeDiscount doet eenzelfde soort actie door samen te werken met oxfam.![]()