Hypothecaire lening goedkoper wanneer gehuwd?
TIP
Hypothecaire lening goedkoper wanneer gehuwd?
Hallo,
Iemand vertelde me dat wanneer men gehuwd is een hypothecaire lening goedkoper is. Waarop het juist slaat wist men mij niet te vertellen (rentevoet, schrijfkosten, ...)
Heeft hier iemand ook al eens van gehoord?
Zo ja, wat wordt hier juist bedoelt?
Dank u.
Iemand vertelde me dat wanneer men gehuwd is een hypothecaire lening goedkoper is. Waarop het juist slaat wist men mij niet te vertellen (rentevoet, schrijfkosten, ...)
Dank u.
Laatst gewijzigd door Stewie op 5 november 2008, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hypothecaire lening goedkoper wanneer gehuwd?
Ik zou niet het direct weten, en gezien het uitblijven van enige reactie denk ik niet dat veel mensen het weten. Misschien dat banken een lagere rente geven aan getrouwde koppels, omdat de kans misschien (?) kleiner is dat getrouwde koppels uit elkaar gaan, en de bank zo geen ambetante kosten heeft wanneer een koppel uit elkaar gaat.
Maar dat is echt een pure gok.
Maar dat is echt een pure gok.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Hypothecaire lening goedkoper wanneer gehuwd?
Denk het niet hoor, maar als gehuwden krijg je de eerste 10 jaar +/- 2X2000€/jaar terug van de belastingen. En de volgende 10 jaar +/- 2X1000€/jaar.Stewie schreef: Hallo,
Dank u.