Quest for Growth
TIP
Re: Quest for Growth
goud kopen en een schup ?
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Dankzij de speculatietaks dan maar op het spaarboekje laten en wachten tot de kapitaalsverhoging.
NIW QfG = 9,21€
Beurskoers QfG = 10,33€
Ik heb al 1/3de verkocht en ga nu eens grondig nadenken over die overige 2/3de....
Beurskoers QfG = 10,33€
Ik heb al 1/3de verkocht en ga nu eens grondig nadenken over die overige 2/3de....
Ze mogen wel eens dringend nieuws brengen over de kapitaalsverhoging. Nu zijn ze het grootst speculatieve aandeel, dit voor een aandeel waar men geen speculatietaks moet op betalen. Hopelijk schieten ze hiermee niet in hun eigen voet.
-6% vandaag?
Iemand idee waarom?
Iemand idee waarom?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik krijg kop nog staart aan QFG. Ze zitten met een premium en vallen sinds 18 maart als een baksteen naar beneden. Ze hebben wel de januari-februari-daling niet echt gevolgd. Misschien komt hij hier wat later?
Donderdagavond maakte QFG bekend dat de intrinsieke waarde eind maart 9,21 euro bedroeg.
Waarschijnlijk een reactie daarop omdat QFG vroeger steeds genoteerd stond met een korting.
Waarschijnlijk een reactie daarop omdat QFG vroeger steeds genoteerd stond met een korting.
Dit schreef ik op 21 maart. Blijkbaar staat de inventariswaarde nu ook al boven de beurskoers! En dan vragen sommige zich af waarom dit aandeel zakt. Begrijpen wie begrijpen kan.laeka schreef:Man toch dit staat peperduur. Korting is nihil.Matt01 schreef:
Ik ben dit aandeel al een tijdje aan het volgen en volgens mij kunnen we spreken van een goed instapmoment...
Graag mening van de andere spaargidsers:)
-
- Full Member
- Contacteer:
Dit verklaart nog altijd niet waarom ze dalen sinds 18 maart.
De NIW is gestegen van 8,94 EUR op 29/02 naar 9,21 EUR op 31/04.
Ik denk eerder wat we het moeten zoeken bij mensen die speculeren tijdens januari-februari en zo voor een oververhitting zorgde. Een gezonde correctie dus.
De NIW is gestegen van 8,94 EUR op 29/02 naar 9,21 EUR op 31/04.
Ik denk eerder wat we het moeten zoeken bij mensen die speculeren tijdens januari-februari en zo voor een oververhitting zorgde. Een gezonde correctie dus.
Hoe kan je nu weten of QFG onder of boven zijn IW noteert als men niet kan inschatten hoeveel de voorkeursrechten gaan waard zijn voor de kapitaalsverhoging? Dus zit iedereen maar wat te speculeren.
De modaliteiten zullen bekendgemaakt worden voor de start van de inschrijvingsperiode! (sic)vdb0 schreef:Ze mogen wel eens dringend nieuws brengen over de kapitaalsverhoging....
![Afbeelding](http://s21.postimg.org/ohx53or2f/2016_04_09_10_47_59.png)
Aandeelhouders kunnen tussen 27 april en 11 mei 2016 intekenen op 1 nieuw gewoon aandeel per 3 voorkeurrechten.
De Raad van Bestuur van Quest for Growth legde de uitgifteprijs vast op € 7,00 per gewoon aandeel.
De Raad van Bestuur van Quest for Growth legde de uitgifteprijs vast op € 7,00 per gewoon aandeel.
De kapitaalverhoging is aan 7€ per aandeel (27/04 - 11/05). 1 nieuw aandeel per 3 voorkeur rechten. Eigen vermogen per aandeel op 31/03 is 9,21€.
Ik denk dat ik deze kelk even aan mij voorbij laat gaan want QfG staat nog steeds duur genoteerd![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Ik denk dat ik deze kelk even aan mij voorbij laat gaan want QfG staat nog steeds duur genoteerd
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Wat gaat de koers doen vandaag?
Is die 7 euro een mikpunt geworden?
Is die 7 euro een mikpunt geworden?
Mooie arbitrage mogelijkheid; verkoop de aandelen a 8,10
koop 3 claims a 0,185 = 0,555
Inschrijven met 3 claims + 7,- = 7,555
Verschil van ruim 50 cent per aandeel.
Let wel op het eind van de inschrijfperiode van de claims !!!!!
koop 3 claims a 0,185 = 0,555
Inschrijven met 3 claims + 7,- = 7,555
Verschil van ruim 50 cent per aandeel.
Let wel op het eind van de inschrijfperiode van de claims !!!!!