dividendgroei aandelen wereldwijd
TIP
Re: dividendgroei aandelen wereldwijd
Relx heeft turbo s'dus ...
Wacht algemeen op de dividend aankondigingen. Als ik nu koop aandeel stijgt en dividend daalt moet ik moeilijke beslissing nemen met de speculatietaks. Hou niet van moeilijke beslissingen dus even wachten. Benieuwd of het lukt. Al een paar keer naar de buy knop gekeken voor bmw.
Wacht algemeen op de dividend aankondigingen. Als ik nu koop aandeel stijgt en dividend daalt moet ik moeilijke beslissing nemen met de speculatietaks. Hou niet van moeilijke beslissingen dus even wachten. Benieuwd of het lukt. Al een paar keer naar de buy knop gekeken voor bmw.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
CIG, ELP, MBT
For those who think like the mind of GAINER!!
THe one and ONLY!!
waar is dn 'tijd van cash.be...toen we nog interviews deden voor knack...in 1999-2000...
anyway, los geht still here!!
For those who think like the mind of GAINER!!
THe one and ONLY!!
waar is dn 'tijd van cash.be...toen we nog interviews deden voor knack...in 1999-2000...
anyway, los geht still here!!
Ik begrijp geen woord van wat je schrijft.
Inderdaad, en terecht.Didymus schreef:Dochter Elsevier ligt wel stilaan in open oorlog met haar belangrijkste klanten: de universiteiten.
Maar die klanten blijven nog altijd gewoon verder braaf afdokken
En steeds wat meer
Voorlopig nog wel, maar als je ziet wat de opstand van de redactie van Lingua teweeg heeft gebracht, dan zie je toch dat het besef begint te rijpen dat het anders moet en kan.
Dank, zeer interessant.
Vandaag een positieve verrassing via Keytrade: RV op een Spaanse aandeel 'slechts' 19% ipv de vroegere 20%. Spanje kan het zich blijkbaar permitteren om hun RV te verlagen...
Daimler verhoogt dividend 3,25 ( 2,45) € , klinken postief voor volgend jaar.
koers reageert negatief
tweede reeks turbo's gekocht (SL31,7)
koers reageert negatief
tweede reeks turbo's gekocht (SL31,7)
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
telenor dividend up 7,2 => 7,5
sanofi 2.85 => 2.93
sanofi 2.85 => 2.93
cisco kwaartaaldividend 0.21 => 0.26
De lijken vallen uit de kast. Veel te dure overname voor het slecht geleide en financieel slecht presterende Omega Pharma.gpv1 schreef:De beurswaarde van Perrigo is volgens mijn berekeningen minstens het dubbele van de intrinsieke waarde. Wie instapt krijgt m.i. dus weinig waar voor zijn geld en neemt veel risico's. En aangezien de financiële prestaties van Omega Pharma niet echt fraai zijn biedt de overname m.i. weinig meerwaarde.
http://www.tijd.be/ondernemen/farma_bio ... 1455811589" onclick="window.open(this.href);return false;
Aandelenportefeuille netto met 1290% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,4% (tem 22 nov '24)
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Momenteel: 31% Rapid7, IVU, WTW; 69% cash
Daar moet ik je nu gelijk in geven. Maar ondertussen is MC toch mooi met de buit weg. Benieuwd hoe sterk zijn positie binnen de groep nu nog is.gpv1 schreef:...De lijken vallen uit de kast. Veel te dure overname voor het slecht geleide en financieel slecht presterende Omega Pharma....
Ik blijf mij verbazen over de voorspellende kracht van gpv1gpv1 schreef:De beurswaarde van Perrigo is volgens mijn berekeningen minstens het dubbele van de intrinsieke waarde. Wie instapt krijgt m.i. dus weinig waar voor zijn geld en neemt veel risico's. En aangezien de financiële prestaties van Omega Pharma niet echt fraai zijn biedt de overname m.i. weinig meerwaarde.
Nog meer Omega zorgen voor Perrigo