Geld uitschrijven uit buitenland
-
- Newbie
- Contacteer:
Geld uitschrijven uit buitenland
Beste, Kan ik ook geld overschrijven van een buitenlandse bankrekening naar mijn spaarrekening? Of mag dit alleen van een Belgische bankrekening?
Re: Geld uitschrijven uit buitenland
als het van een buitenlandse rekening is, kan je er ook bijvragen of
- ze dan naar de herkomst( door erfenis, arbeid, beurswinsten ) van het geld gaan vragen
- een fotokopie van bv je belastingsbrief vragen om te zien of je je buitenlandse inkomsten wel hebt aangegeven
BELGISCHE banken moeten van de Regering een heel streng AANVAARDINGSBELEID voor stortingen aanvaarden )
( je zou je misschien niet aan die vragen verwachten, maar als de banken die vragen niet stellen, worden ze medeplichtig geacht aan witwassen van geld )
- ze dan naar de herkomst( door erfenis, arbeid, beurswinsten ) van het geld gaan vragen
- een fotokopie van bv je belastingsbrief vragen om te zien of je je buitenlandse inkomsten wel hebt aangegeven
BELGISCHE banken moeten van de Regering een heel streng AANVAARDINGSBELEID voor stortingen aanvaarden )
( je zou je misschien niet aan die vragen verwachten, maar als de banken die vragen niet stellen, worden ze medeplichtig geacht aan witwassen van geld )
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Naar uw zichtrekening mag geen probleem zijn. Er zullen wel bankkosten aangerekend worden en je zit wrs ook met de wisselkoers.
Als het bedrag niet te groot is, kraait er normaal geen haan naar.
Als het bedrag niet te groot is, kraait er normaal geen haan naar.
ik heb al geld overgeschreven van Degiro (=nederlandse bankrekening) naar belgie.
geen probleem
geen probleem
Beste, bij het openen van een rekening bij Medirect dient u een eerste overschrijving te doen van de door u opgegeven rekening op uw naam (als enige of gezamenlijke rekeninghouder) bij een andere bank. Na deze eerste overschrijving kunt u geld overmaken van andere rekeningen, ook van banken in de meeste Europese landen. Het is inderdaad mogelijk dat er vragen gesteld worden.
zolang de bedragen niet te groot zijn, anders stelt men wel vragen.Evrard schreef:ik heb al geld overgeschreven van Degiro (=nederlandse bankrekening) naar belgie.
geen probleem
Het grensbedrag is natuurlijk topsecret en afhankelijk van bank tot bank en van klant tot klant
Ik heb vorige week nog een vraag moeten beantwoorden voor een overschrijving van minder dan 3000 euro (naar Libanon) die was tegengehouden door Fortis.
-
- Newbie
- Contacteer:
Bedankt voor de reakties. "Buitenland" is Nederland, overschrijvingen van zelfs grotere bedragen is normaal geen probleem (bijv. bij KBC, Rabobank), net als bij binnenlandse overschrijvingen. Mijn vraag was specifiek voor MeDirect, bij sommige banken mogen overschrijvingen niet uit het buitenland (bij. MoneYou). Op de website van MeDirect was geen informatie te vinden, vandaar mijn vraag.
-
- Full Member
- Contacteer:
Medirect is een Belgische bank, geen buitenlandse...
't Ja dan had je uw vraag idd beter moeten formuleren en direct naar MeDirect gestuurd. Zoals je ziet hebben die hier een afgevaardigde op het forum.banker1234 schreef:Bedankt voor de reakties. "Buitenland" is Nederland, overschrijvingen van zelfs grotere bedragen is normaal geen probleem (bijv. bij KBC, Rabobank), net als bij binnenlandse overschrijvingen. Mijn vraag was specifiek voor MeDirect, bij sommige banken mogen overschrijvingen niet uit het buitenland (bij. MoneYou). Op de website van MeDirect was geen informatie te vinden, vandaar mijn vraag.
hij/zij heeft zijn vraag volledig correct geformuleerd
Er werd trouwens ook niet gevraagd of het een buitenlandse of een belgische bank is.
Er werd trouwens ook niet gevraagd of het een buitenlandse of een belgische bank is.
-
- Newbie
- Contacteer:
De vraag was of ik van een Nederlandse bank geld kan overboeken naar MeDirect. De vraag is inmiddels duidelijk beantwoord, maar ik had die misschien inderdaad beter direkt aan MeDirect gesteld.
Geld overschrijven vanuit frankrijk
Hey.
Kan dat ik een bepaald bedrag moet betalen ( bankkosten) voor ik men geld kan krijgen uit frankrijk
Grtjs
Kan dat ik een bepaald bedrag moet betalen ( bankkosten) voor ik men geld kan krijgen uit frankrijk
Grtjs