App
App
Waarom is er geen Belgische app ?
Re: App
Het oude ervaren team van Rabobank.be is vervangen door een nieuw team. Daardoor vliegt Rabobank.be nu op automatische piloot en moet je geen vernieuwingen meer verwachten noch in het productaanbod noch aan de site.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Inderdaad, het is de laatste tijd stil geweest op dit forum van onze kant. Vooral ook omdat we niet ingaan op insinuaties. We vinden het gezonder om te communiceren over zaken waar we zeker van zijn. Bijvoorbeeld over het feit dat er nog steeds een ervaren team elke dag klaar staat voor onze klanten.
Dat er momenteel weinig nieuwe producten of diensten, zoals een app, bij Rabobank.be gelanceerd worden, heeft vooral te maken met andere klemtonen die we dienen te leggen. Vooral de nieuwe wetgeving verplicht ons om te focussen op de aanpassing van onze website en alle vormen van communicatie (in lijn met die nieuwe regelgeving). De ontwikkeling van een nieuwe app hangt nauw samen met de ontwikkeling van een geheel nieuwe mobiele strategie. En deze mobiele strategie komt er in samenwerking met de andere landen waarin Rabobank als online spaarbank actief is.
Beloftes maken over timings – als we daarover niet zeker zijn – doen we niet graag, maar onze klanten worden van zodra dat mogelijk is steeds op de hoogte gebracht via de gebruikelijke kanalen.
Dat er momenteel weinig nieuwe producten of diensten, zoals een app, bij Rabobank.be gelanceerd worden, heeft vooral te maken met andere klemtonen die we dienen te leggen. Vooral de nieuwe wetgeving verplicht ons om te focussen op de aanpassing van onze website en alle vormen van communicatie (in lijn met die nieuwe regelgeving). De ontwikkeling van een nieuwe app hangt nauw samen met de ontwikkeling van een geheel nieuwe mobiele strategie. En deze mobiele strategie komt er in samenwerking met de andere landen waarin Rabobank als online spaarbank actief is.
Beloftes maken over timings – als we daarover niet zeker zijn – doen we niet graag, maar onze klanten worden van zodra dat mogelijk is steeds op de hoogte gebracht via de gebruikelijke kanalen.
Bedankt dat jullie even de tijd nemen om te reageren, want door de - weinige - communicatie en het afbouwen van de diensten had ik er nog weinig vertrouwen in. Mijn spaargeld werd weggenomen (want de intresten liggen o.a. laag). Ook mijn pensioenspaarfonds trok ik weg. Het volgende gingen mijn fondsen zijn, daarna was ik van plan om mijn account op te zeggen.Rabobank.be schreef:Inderdaad, het is de laatste tijd stil geweest op dit forum van onze kant. Vooral ook omdat we niet ingaan op insinuaties. We vinden het gezonder om te communiceren over zaken waar we zeker van zijn. Bijvoorbeeld over het feit dat er nog steeds een ervaren team elke dag klaar staat voor onze klanten.
Ik wacht dus nog even af hoe het verder gaat bij Rabobank.be.