Holdings
TIP
Re: Holdings
Bij de bekende holdings heb ik nog geen koopjes gezien, maar hou me wel klaar.laeka schreef:En al iemand links of rechts geprofiteerd van de koopjes?
Andermaal brederode bijgekocht plus tweede schijf solvay.laeka schreef:En al iemand links of rechts geprofiteerd van de koopjes?
Financiere de l'odet al eens bekeken? Deze morgen te koop aan 550 euro; Nu staan we al 722 euro.dreamy schreef:Bij de bekende holdings heb ik nog geen koopjes gezien, maar hou me wel klaar.laeka schreef:En al iemand links of rechts geprofiteerd van de koopjes?
Sofina te koop aan 110.10 euro. Nu staan we al wat hoger.
Brederode nog zoiets...
Kan nog een eindje doorgaan. Ben nu vnl. britse aandelen aan het kopen.
Helaas lag Bolero bij mij plat bij opening beurs, dus 110 is niet gelukt voor Sofina. Ik heb ze aan 114,89 binnen.
Weet iemand of er op aandelen van Holdings ook speculatietaks moet betaald worden?
Ze zijn inderdaad onderhevig aan speculatietaks, behalve QfG.
Als ik me niet vergis is dat bij GVV's niet het geval.
Als ik me niet vergis is dat bij GVV's niet het geval.
@Maxwell35: JA
Heb vandaag wat Brederode (a 35,80) en Sofina (a 110,20) binnengekregen. Sofina vanmiddag weer verkocht a 117,-, vind ik wat duur op die prijs.
Zeer knap gespeeld!Joost1000 schreef:Heb vandaag wat Brederode (a 35,80) en Sofina (a 110,20) binnengekregen. Sofina vanmiddag weer verkocht a 117,-, vind ik wat duur op die prijs.
Ik heb altijd doorlopende limietorders inliggen in diverse "holdings", af en toe krijg je dan op lage prijzen wat binnen.
Ik heb Ackermans & Van Haaren gekocht gisteren. Toen ze onlangs onder de 110 doken had ik de cash niet beschikbaar om te kopen, dus heb ik ze gisteren maar gekocht. Eveneens heb ik ze gekocht voor de portefeuille die ik beheer voor mijn moeder.
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
Verschillende limietorders inliggen? En wat gebeurt er dan als er meerdere aankopen worden geregistreerd en er staat niet genoeg cash op uw beursrekening? Worden die dan gewoon geannuleerd?Joost1000 schreef:Ik heb altijd doorlopende limietorders inliggen in diverse "holdings", af en toe krijg je dan op lage prijzen wat binnen.
Bij Keytrade ga je dan in "het rood" op je beursrekening en betaal je debetrente.
Thanks Annetje, voor deze opheldering :-)
Gewoon zorgen dat je genoeg geld op je rekening hebt staan !!