tandarts verzekering
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
tandarts verzekering
Beste,
Ik zit ergens mee en dat is tandarts verzekering.
Ik ben aangesloten bij cm, maar cm heeft alleen mediko plan ik zal zeggen dure grap. Wat moet ik nou doen? In een hospitalverzekering daar zit geen tandarts of wel misschien dat ik het niet weet. Kan iemand mij helpen
kan ik overstappen naar een andere verzekering
Ik zit ergens mee en dat is tandarts verzekering.
Ik ben aangesloten bij cm, maar cm heeft alleen mediko plan ik zal zeggen dure grap. Wat moet ik nou doen? In een hospitalverzekering daar zit geen tandarts of wel misschien dat ik het niet weet. Kan iemand mij helpen
kan ik overstappen naar een andere verzekering
Re: tandarts verzekering
Volgens de algemene voorwaarden zal je na opzegperiode ten alle tijde van verzekering kunnen veranderen.
Mogelijks ga je bij die andere verzekering wel een wachttijd moeten doorlopen, voor je recht hebt op terugbetaling of tegemoetkoming. Best navragen bij de betreffende diensten.
Via cm mediko)plan, zal je een wachttijd van twaalf maanden moeten doorlopen, voor je recht hebt op terugbetaling tandzorg.
Mogelijks ga je bij die andere verzekering wel een wachttijd moeten doorlopen, voor je recht hebt op terugbetaling of tegemoetkoming. Best navragen bij de betreffende diensten.
Via cm mediko)plan, zal je een wachttijd van twaalf maanden moeten doorlopen, voor je recht hebt op terugbetaling tandzorg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor een tandarts heb je geen hospitalisatie- of andere verzekering nodig. Dat zit vervat in je basisaansluiting dewelke verplicht is.
Er bestaan bijkomende verzekeringen die tandheelkunde dekken (bv Dentalia van de onafhankelijke ziekenfondsen), en zo tegemoet kunnen komen aan dure kosten zoals orthodontie en implantaten.Cassandra schreef:Voor een tandarts heb je geen hospitalisatie- of andere verzekering nodig. Dat zit vervat in je basisaansluiting dewelke verplicht is.
Over het nut van zo'n polis heb ik wel ernstige twijfels, gezien de maximumbedragen die ze per jaar kunnen uitkeren wel erg aan de lage kant zijn.
Ik ben ook aan het twijfelen om zo'n verzekering te nemen omdat ik van mezelf weet dat ik beter ben in maandelijks een klein bedrag aan een verzekering te geven ipv zelf elke maand wat opzij te zetten en op te potten voor het geval dat. Quasi elke maand is er wel weer iets dat er tussen komt en dat beetje spaargeld dat ik al heb staat nog een aantal jaren vast dus is zo'n verzekering in mijn geval mss wel de juiste keuze.
Alleen ik ken hier echt niets van dus vandaar kom ik eens polsen of er hier mensen zijn die wat gekend zijn/ervaringen hebben met zo'n tandverzekering en eventueel wat advies kunnen geven. Ik heb ergens gelezen dat partena of OZ de beste keuze zou zijn, klopt dit? Ik dacht zelf eigenlijk dkv te nemen omdat zij tot 1500 euro per jaar terug betalen.
Alleen ik ken hier echt niets van dus vandaar kom ik eens polsen of er hier mensen zijn die wat gekend zijn/ervaringen hebben met zo'n tandverzekering en eventueel wat advies kunnen geven. Ik heb ergens gelezen dat partena of OZ de beste keuze zou zijn, klopt dit? Ik dacht zelf eigenlijk dkv te nemen omdat zij tot 1500 euro per jaar terug betalen.
Dit is het plan van de Voorzorg :
http://www.devoorzorg.be/limburg/voorde ... n_hreftab3
Premie / terugbetaling kan wel verschillen per provincie
http://www.devoorzorg.be/limburg/voorde ... n_hreftab3
Premie / terugbetaling kan wel verschillen per provincie