Hoe termijnrekening afsluiten bij Ethias ?
TIP
Re: Hoe termijnrekening afsluiten bij Ethias ?
Vandaag al telefoon gehad, beginnen ze promotie te maken voor hun spaarrekening plus.
Die 5,5 kon niet meer, was ik vorige week naar hun kantoor gegaan had ik die wel gekregen.
Heb ze geannuleerd en heb het geld vandaag op een termijn bij Argenta gestort aan 5%.
Die 5,5 kon niet meer, was ik vorige week naar hun kantoor gegaan had ik die wel gekregen.
Heb ze geannuleerd en heb het geld vandaag op een termijn bij Argenta gestort aan 5%.
Laatst gewijzigd door karine op 10 november 2008, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Kleine correctie, ik had blijkbaar de tijd niet om het geld bij Argenta te storten.
Enkele minuten na mijn telefoontje met Ethias belt er mij een vriendelijke meneer van Ethias terug op dat het wel mogelijk is om die 5,5 te krijgen, OMDAT ik nog net op tijd die aanvraag gedaan heb.
Enkele minuten na mijn telefoontje met Ethias belt er mij een vriendelijke meneer van Ethias terug op dat het wel mogelijk is om die 5,5 te krijgen, OMDAT ik nog net op tijd die aanvraag gedaan heb.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
@Karine
je hebt veel geluk gehad, blijkbaar zijn die van Ethias nog niet de slechtste he?
Hopelijk hebben al diegenen(incluis mezelf) die nog juist voor de verhoging van 8 november hebben ingeschreven ook nog 5,5%
je hebt veel geluk gehad, blijkbaar zijn die van Ethias nog niet de slechtste he?
Hopelijk hebben al diegenen(incluis mezelf) die nog juist voor de verhoging van 8 november hebben ingeschreven ook nog 5,5%
@karineyves schreef: @karine
de dame aan de telefoon van Ehias bank zei gisteren, als je voor 24u00 een zicht- en spaarekening opende voor een termijndeposito dan moet voor de rente van 5,5% binnen de 10 dagen het bedrag op de termijndeposito staan.
Kan er iemand dit bevestigen?
het klopt dan toch zoals die dame zei, de aanvraag wordt bij ethias geregistreerd en vandaar kan nog 5,5 voor een aanvraag tot 7/11 middernacht. Heeft die mijnheer gezegd dat het bedrag binnen die 10 dagen op de termijnrekening moet staan?
Die meneer had een mail in zijn box zitten waarin stond dat het geld voor 17/11 op de termijnrek moest staan.
Dus aanvraag spaarrek of webbanking moet voor 7/11 zijn.
Storting voor de 5,5% moet voor 17/11 op de rek staan.
Dit was een geste voor goede klanten.
Ik heb net de papieren uit mijn brievenbus waarin de digicard bijzit.
Heb ingelogd en inderdaad onder termijnrekeningen staat 5,5% voor 1 jaar.
Heb ingelogd en inderdaad onder termijnrekeningen staat 5,5% voor 1 jaar.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
vandaag volgend antwoord van Ethias ontvangen:karine schreef: Die meneer had een mail in zijn box zitten waarin stond dat het geld voor 17/11 op de termijnrek moest staan.
Geachte,
u had nog tijd tot 17/11/08 om het geld op uw zichtrekening over teschrijven. Uit nazicht blijkt dat het bedrag reeds is toegekomen dus u kan nog van de rentevoet van 5,50% genieten.Met vriendelijke groet
Keurig van Ethias, het moet niet altijd kommer en kwel zijn hé
Inderdaad, ze zijn redelijk geweest.