Verified by Visa bij ING
-
- Full Member
- Contacteer:
Verified by Visa bij ING
Ik heb sinds kort een VISA kaart van ING. Voordien had ik er één rechtstreeks bij Bank Card Company. Als ik met die kaart betaalde moest ik soms een extra wachtwoord invullen of een code via sms. Als ik het goed voorheb was dat een extra beveiliging die Verified by Visa heet. Bij ING is die beveiliging er ook, maar bestaat ze uit het feit dat je een code moet genereren met je card reader. Ik vind dat erg onhandig omdat je die card reader niet altijd bij je hebt. Is er een mogelijkheid om de Verified by Visa methode bij ING te veranderen? En dus niet door middel van de card reader maar wel door bijvoorbeeld een extra wachtwoord of code via sms?
Re: Verified by Visa bij ING
Ik denk dat er alleen de mogelijkheid bestaat om te tekenen via de kaartlezer.
Ik lees dit op de site van ING:
Uw voordelen
Veilig: uw online betaling verloopt altijd via beveiligde verbindingen. Bovendien zijn de transacties die u met uw kredietkaart uitvoert op sites met een MasterCard® SecureCode™- of Verified by Visa-logo nog meer beveiligd door het gebruik van de ING Card Reader.
Handig: u kunt 24/24 online betalen in tal van e-shops.
Eenvoudig: online betalen doet u in slechts enkele muisklikken.
https://www.ing.be/nl/retail/day-to-day ... e-payments
Misschien kan je bij een andere bank een (gratis!) visakaart nemen - bv keytrade - waar er niet wordt gewerkt met een kaartlezer.
Ik lees dit op de site van ING:
Uw voordelen
Veilig: uw online betaling verloopt altijd via beveiligde verbindingen. Bovendien zijn de transacties die u met uw kredietkaart uitvoert op sites met een MasterCard® SecureCode™- of Verified by Visa-logo nog meer beveiligd door het gebruik van de ING Card Reader.
Handig: u kunt 24/24 online betalen in tal van e-shops.
Eenvoudig: online betalen doet u in slechts enkele muisklikken.
https://www.ing.be/nl/retail/day-to-day ... e-payments
Misschien kan je bij een andere bank een (gratis!) visakaart nemen - bv keytrade - waar er niet wordt gewerkt met een kaartlezer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Verified by Visa bij ING
Ik heb het intussen ook even bij ING zelf gecheckt. Het kan niet uitgeschakeld of veranderd worden. Jammer. Alles voor de veiligheid maar het is toch niet zo prettig als die veiligheid het gebruiksgemak beïnvloedt. Enfin, er zit niets ander op dan steeds een card reader mee te zeulen.