master card - zéér slechten punten voor atos wordline en argenta
-
- Newbie
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 13 feb 2016
- Contacteer:
master card - zéér slechten punten voor atos wordline en argenta
Ik doe dit zelden maar heb mij nu toch de inspanning geloond om de belabberde dienstverlening mbt de master-kredietkaart te vermelden.
Mijn ervaring:
* omdat ik al meerdere maanden geen overzicht van gebruik van mijn kredietkaart ontvang, vandaag (zaterdag) atos wordline gecontacteerd. Meer dan 15 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had. Géén tussentijdse info mbt aantal wachtenden, geen tussentijdse status. Finaal iemand aan de lijn gekregen die mij heeft proberen te helpen. Blijkt dat men via argenta's online-bankieren die overzichten elektronisch of per post kan laten toesturen. Aan Atos Wordline management : gelieve functionaliteit van de helpdesk snel te voorzien van een tussentijdse update mbt aantal wachtenden. Aan de medewerkster, excuses om mijn ongenoegen op U te ventileren
* dan maar argenta online bankieren geprobeerd. Men kan idd kiezen voor elektronische toesturen of per post. Als men echter via het online bankieren het overzicht van een maand tracht op te vragen bekomt men een bijna lege JSP pagina met oa de melding ZOES02 (zie bijlage). Hallo Argenta management !!! We spreken van 2016!!! JSPs zouden tot het verleden moeten behoren en een overzicht, zeker voor een kredietkaar, zou moeten werken. Niet meer of minder. Hopelijk snel beter.
Wim Van den Brande
Mijn ervaring:
* omdat ik al meerdere maanden geen overzicht van gebruik van mijn kredietkaart ontvang, vandaag (zaterdag) atos wordline gecontacteerd. Meer dan 15 minuten moeten wachten voor ik iemand aan de lijn had. Géén tussentijdse info mbt aantal wachtenden, geen tussentijdse status. Finaal iemand aan de lijn gekregen die mij heeft proberen te helpen. Blijkt dat men via argenta's online-bankieren die overzichten elektronisch of per post kan laten toesturen. Aan Atos Wordline management : gelieve functionaliteit van de helpdesk snel te voorzien van een tussentijdse update mbt aantal wachtenden. Aan de medewerkster, excuses om mijn ongenoegen op U te ventileren
* dan maar argenta online bankieren geprobeerd. Men kan idd kiezen voor elektronische toesturen of per post. Als men echter via het online bankieren het overzicht van een maand tracht op te vragen bekomt men een bijna lege JSP pagina met oa de melding ZOES02 (zie bijlage). Hallo Argenta management !!! We spreken van 2016!!! JSPs zouden tot het verleden moeten behoren en een overzicht, zeker voor een kredietkaar, zou moeten werken. Niet meer of minder. Hopelijk snel beter.
Wim Van den Brande
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.