Voor welke termijn een rekening afsluiten ?
TIP
Voor welke termijn een rekening afsluiten ?
Kan iemand mij zeggen welke termijn het beste is in deze huidige crisissituatie ?
Zit met €50.000 cash en wil de helft daarvan vastzetten op een termijnrekening en de andere helft gespreid gaan beleggen.
Twijfel tussen een termijnrekening van 1 jaar of 2 jaar ?
Ik ga het geld bij Ethias beleggen voor 1 jaar aan 4,67% netto ofwel voor 2 jaar aan 3,91% netto.
De vraag is natuurlijk als ik voor 1 jaar neem kan ik dan volgend jaar mijn €25.000 nog aan +-4% netto vastzetten of is dat niet meer haalbaar in deze situatie ?
Zit met €50.000 cash en wil de helft daarvan vastzetten op een termijnrekening en de andere helft gespreid gaan beleggen.
Twijfel tussen een termijnrekening van 1 jaar of 2 jaar ?
Ik ga het geld bij Ethias beleggen voor 1 jaar aan 4,67% netto ofwel voor 2 jaar aan 3,91% netto.
De vraag is natuurlijk als ik voor 1 jaar neem kan ik dan volgend jaar mijn €25.000 nog aan +-4% netto vastzetten of is dat niet meer haalbaar in deze situatie ?
Re: Voor welke termijn een rekening afsluiten ?
Ethias is toch 4,12% (netto) voor 1 jaar?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik denk dat 4% netto niet meer haalbaar zal zijn volgend jaar.
ECB zal de volgende maanden de rente verder verlagen van 3,25% nu naar pakweg 1,5% à 2%. Spaarboekjes en termijnrekeningen zullen deze trend volgen.
ECB zal de volgende maanden de rente verder verlagen van 3,25% nu naar pakweg 1,5% à 2%. Spaarboekjes en termijnrekeningen zullen deze trend volgen.
Ik heb daar al langer een spaarrekening en heb tot 18/11 het voordeel om aan 5,50% te sparen.nomoney schreef: Ethias is toch 4,12% (netto) voor 1 jaar?
Maar misschien toch beter de 3,91% netto op 2 jaar nemen ?
Laatst gewijzigd door ann01 op 15 november 2008, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.