Lotus Bakeries
TIP
Re: Lotus Bakeries
Eind deze week Q2 cijfers
Re: RE: Re: Lotus Bakeries
Hopelijk verdubbelt de winst, want anders wordt het absurd.Jhn schreef:Eind deze week Q2 cijfers
Relatie bedrijgt positie nummer twee bij Lotus
Te bruin gebakken?
Te bruin gebakken?
Belca2 schreef:Relatie bedrijgt positie nummer twee bij Lotus
Te bruin gebakken?
Waarom de lange ij? Het kan geen spelfout zijn.
En toch was het een spelfout. Kan al eens gebeuren. sorry. Maar dat was niet de essentie van de referentie.
-
- Newbie
- Contacteer:
Lang geleden Lotus (heette toen Corona Lotus geloof ik) gekocht aan een koers van ongeveer 50€. Noteert nu bijna 2000€.
Spijtig genoeg véél te vroeg verkocht. Geduld is een schone deugd.
Spijtig genoeg véél te vroeg verkocht. Geduld is een schone deugd.
Oei, sorry, ik dacht dat het copy/paste was... Blijkbaar ben ik luier dan jij.Belca2 schreef:En toch was het een spelfout. Kan al eens gebeuren. sorry. Maar dat was niet de essentie van de referentie.
Ballonnetje Lotus wordt langzaam opgeblazen...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
goed puntgillepils schreef: Is er nog een reden om geen winst te pakken op een overgewaardeerd aandeel dan de hoop dat het nog meer overgewaardeerd wordt?
Deels ook omdat het wel een stabiel genoeg aandeel is. Zelfs met een stevige dip, vermoed ik hiermee niet snel op verlies te komen staan en het is nu ook niet zo dat ik cash nodig heb. Maw: ik heb tijd genoeg...
http://www.tijd.be/ondernemen/consument ... 1471622372Een omzetgroei van 31 procent tot 256 miljoen euro en een stijging van de bedrijfswinst met 53 procent tot 43 miljoen euro. 'Historische cijfers', zegt topman Jan Boone in een reactie. 'Dat hebben we nog nooit meegemaakt en we zijn er uiteraard heel trots op'. Volgens Boone zijn de halfjaarcijfers beter dan de eigen verwachtingen.
Dank zij de sterke operationele cashflow van 52,6 miljoen euro daalde de netto financiële schuld over de afgelopen zes maanden met 34,1 miljoen euro tot 129,8 miljoen. Van de 31 procent omzetgroei was bijna 14 procent interne groei. Netto sloot Lotus af op 30,8 miljoen euro winst, een toename van 40 procent.
Bron: De Tijd, http://www.tijd.be/ondernemen/consument ... 1-3072.art
Met een omzetgroei van 31 procent klopt de koekjesbakker ook de eigen verwachtingen. De Britse overnames blijken een schot in de roos en de verkoop van speculoos en speculoospasta in het buitenland loopt als een trein.
Een omzetgroei van 31 procent tot 256 miljoen euro en een stijging van de bedrijfswinst met 53 procent tot 43 miljoen euro. 'Historische cijfers', zegt topman Jan Boone in een reactie. 'Dat hebben we nog nooit meegemaakt en we zijn er uiteraard heel trots op'. Volgens Boone zijn de halfjaarcijfers beter dan de eigen verwachtingen.
+++
Wanneer we deze nieuwe REBIT cijfers doortrekken voor het gehele boekjaar, komen we aan een P/E ratio van ongeveer 22 aan de huidige koers. Duur, maar niet belachelijk duur. Ik hou ze alvast nog een tijdje bij.
Met een omzetgroei van 31 procent klopt de koekjesbakker ook de eigen verwachtingen. De Britse overnames blijken een schot in de roos en de verkoop van speculoos en speculoospasta in het buitenland loopt als een trein.
Een omzetgroei van 31 procent tot 256 miljoen euro en een stijging van de bedrijfswinst met 53 procent tot 43 miljoen euro. 'Historische cijfers', zegt topman Jan Boone in een reactie. 'Dat hebben we nog nooit meegemaakt en we zijn er uiteraard heel trots op'. Volgens Boone zijn de halfjaarcijfers beter dan de eigen verwachtingen.
+++
Wanneer we deze nieuwe REBIT cijfers doortrekken voor het gehele boekjaar, komen we aan een P/E ratio van ongeveer 22 aan de huidige koers. Duur, maar niet belachelijk duur. Ik hou ze alvast nog een tijdje bij.
omzetgroei van 31 procent
OMG
I think I'm love ... morgen een extra dikke laag speculoospasta smeren op dat resultaat.
OMG
I think I'm love ... morgen een extra dikke laag speculoospasta smeren op dat resultaat.
Re: RE: Re: Lotus Bakeries
Inderdaad juiste omschrijving: duur, maar niet meer absurd. Oef.Roo schreef: komen we aan een P/E ratio van ongeveer 22 aan de huidige koers. Duur, maar niet belachelijk duur. Ik hou ze alvast nog een tijdje bij.
De markt bedankt LB met een extra 10%.
Ski is hier niet the limit. It goes into space
Ski is hier niet the limit. It goes into space
Dat dacht de CEO van Lotus ookJhn schreef: OMG
I think I'm love ...