Buy Way M-card MasterCard
Buy Way M-card MasterCard
Buy Way gaat ongevraagd een M-card MasterCard opsturen naar de Makro klanten.
Deze kaart heeft zelfs de functie van Makro klantenkaart niet, terwijl de betaalkaart M-card deze functie wel heeft. Je zou dus met 2 kaarten naar Makro moeten om te winkelen. Straffer zelfs: eens de MasterCard geactiveerd is verdwijnt de betaalfunctie van de M-card.
De klant die de MasterCard niet wil ontvangen moet zelf actie ondernemen.
Deze kaart heeft zelfs de functie van Makro klantenkaart niet, terwijl de betaalkaart M-card deze functie wel heeft. Je zou dus met 2 kaarten naar Makro moeten om te winkelen. Straffer zelfs: eens de MasterCard geactiveerd is verdwijnt de betaalfunctie van de M-card.
De klant die de MasterCard niet wil ontvangen moet zelf actie ondernemen.
Re: Buy Way M-card MasterCard
Ik zou ze op hun kosten terugsturen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat lijkt me sterk. Volgens mij kunnen ze dat niet zonder dat de klant een kredietovereenkomst (contract) getekend heeft.
Op de site van FOD economie lees ik: "De kredietgever of kredietbemiddelaar mag u geen kredietcontract of kredietkaart opsturen als u daar niet uitdrukkelijk om gevraagd hebt. Zij moeten uw uitdrukkelijke vraag kunnen bewijzen."
Op de site van FOD economie lees ik: "De kredietgever of kredietbemiddelaar mag u geen kredietcontract of kredietkaart opsturen als u daar niet uitdrukkelijk om gevraagd hebt. Zij moeten uw uitdrukkelijke vraag kunnen bewijzen."
[quote="Stiletto"]Dat lijkt me sterk. Volgens mij kunnen ze dat niet zonder dat de klant een kredietovereenkomst (contract) getekend heeft.
Wie die M card functie heeft , die heeft hiervoor getekend.
Blijkbaar stapt men gewoon over op een nieuwe card met die m functie.
Wie die M card functie heeft , die heeft hiervoor getekend.
Blijkbaar stapt men gewoon over op een nieuwe card met die m functie.
Estate Guru believer.
De nieuwe M-Card Mastercard heeft niet de functie van toegangskaart voor Makro (m functie).
In de brief van Buy Way staat volgende tekst:
"Zodra U de nieuwe M-Card MasterCard gebruikt, wordt uw huidige M-Card gedeactiveerd.
Opgepast, uw huidige M-Card dient via zijn barcode nog steeds als toegangskaart."
Ik heb geen zin om er nog eens een kaart bij te nemen, en met 2 kaarten naar Makro te trekken.
Bovendien kunnen deze kaarten niet, als klantenkaart, op de smartphone gezet worden in apps zoals Stocard, myShopi,....
In de brief van Buy Way staat volgende tekst:
"Zodra U de nieuwe M-Card MasterCard gebruikt, wordt uw huidige M-Card gedeactiveerd.
Opgepast, uw huidige M-Card dient via zijn barcode nog steeds als toegangskaart."
Ik heb geen zin om er nog eens een kaart bij te nemen, en met 2 kaarten naar Makro te trekken.
Bovendien kunnen deze kaarten niet, als klantenkaart, op de smartphone gezet worden in apps zoals Stocard, myShopi,....
We gaan zelden naar de Makro (beetje ver), en ik had een tijdje ook zo'n M card Buyway. Sinds ik met mijn Beobank Mastercard kan betalen (en 1% cashback krijg die ik niet heb bij BuyWay) heb ik de kaart in de Makro in hun stand terug binnengegeven en aan de balie van Makro een gewone toegangskaart gevraagd.