Inlogproblemen Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Hier ook problemen (als ex-kaupthing)
Login naam wordt niet herkend. En daar stopt het dan...
Ex kaupthing.
Ex kaupthing.
-
- VIP member
- Contacteer:
"Ex-Kauphting klanten kunnen momenteel niet meer inloggen op hun rekeningen. Onze IT-dienst is hiervan op de hoogte en stelt alles in het werk om dit zo vlug mogelijk opgelost te krijgen."
Ik heb me zo in kunnen loggen:
Klik op INLOGGEN, bij GEEF UW GEBRUIKERSNBAAM tik ik mijn klantnummer in één stuk! (dit is bvb xxxxxxxx yy, dat wordt dan xxxxxxxxyy) Klik op VOLGENDE STAP Je krijgt nu aan de linke kant onderaan: ANDERE LOGIN METHODES Klik op INLOGGEN MET SMS. Na het ontvangen van de sms, het ontvangen nummer ingeven bij TOEGANGSWACHTWOORD en klikken op INLOGGEN. Klaar!
Klik op INLOGGEN, bij GEEF UW GEBRUIKERSNBAAM tik ik mijn klantnummer in één stuk! (dit is bvb xxxxxxxx yy, dat wordt dan xxxxxxxxyy) Klik op VOLGENDE STAP Je krijgt nu aan de linke kant onderaan: ANDERE LOGIN METHODES Klik op INLOGGEN MET SMS. Na het ontvangen van de sms, het ontvangen nummer ingeven bij TOEGANGSWACHTWOORD en klikken op INLOGGEN. Klaar!
Even bijwerken:
Klik op INLOGGEN, bij GEEF UW GEBRUIKERSNAAM tik ik mijn klantnummer in één stuk! (dit is bvb xxxxxxxx yy, dat wordt dan xxxxxxxxyy) Klik op VOLGENDE STAP Je krijgt nu aan de linke kant onderaan: ANDERE LOGIN METHODES Klik op INLOGGEN MET SMS. Geef nu uw TOEGANSWACHTWOORD in. Na het ontvangen van de sms, het ontvangen nummer ingeven bij TOEGANGSWACHTWOORD en klikken op INLOGGEN. Klaar!
Ik hoop dat ze geen 15ct per sms aanrekenen?
Klik op INLOGGEN, bij GEEF UW GEBRUIKERSNAAM tik ik mijn klantnummer in één stuk! (dit is bvb xxxxxxxx yy, dat wordt dan xxxxxxxxyy) Klik op VOLGENDE STAP Je krijgt nu aan de linke kant onderaan: ANDERE LOGIN METHODES Klik op INLOGGEN MET SMS. Geef nu uw TOEGANSWACHTWOORD in. Na het ontvangen van de sms, het ontvangen nummer ingeven bij TOEGANGSWACHTWOORD en klikken op INLOGGEN. Klaar!
Ik hoop dat ze geen 15ct per sms aanrekenen?
En waar haal jij dan wel een toegangswachtwoord als ex-kaupthing klant?
Dat is eigenlijk jouw wachtwoord. Ik heb die al vanaf het begin...
Werkt bij mij niet hoor, ben jij dan wel een ex-edge klant?
Ja hoor. Bij mij is mijn login xxxxxxxx yy en mijn paswoord iets wat ik zelf heb bedacht, toen. bvb Abbbbbccc123456.
Mocht je met Firefox als browser werken, vindt je dit terug in de onthouden logis en paswoorden.
Mocht je met Firefox als browser werken, vindt je dit terug in de onthouden logis en paswoorden.
Kan de rest ook even bevestigen of het op deze manier wel werkt? Dan ligt het echt aan mij....
Als je nu tijd hebt wil ik je wel helpen. Heb je login en paswoord bij de hand? Dan bellen we even? Ik moet binnenkort weer terug aan het werk.
Lukt het je om in te loggen voordat je op INLOGGEN PER SMS kiest?
Er wordt blijkbaar niets voor de sms aangerekend. Goed zo...
Ik moet weer aan de slag. Ik lees het vanavond wel.
-
- VIP member
- Contacteer:
@Jnn1
Je bent een genie !
Bij mij werkt het.
Vind het toch geen vooruitgang ...
Wellicht eenvoudiger voor Keytrade maar niet voor ex-Kaupthing klanten
Je bent een genie !
Bij mij werkt het.
Vind het toch geen vooruitgang ...