Inlogproblemen Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
al 2 keer geprobeerd in te loggen via sms, maar ik ontvang geen sms....
Inloggen lukt vanaf vandaag ook niet meer bij mij als Keytrade bank klant.
De overschrijving zal moeten wachten.
De overschrijving zal moeten wachten.
Nu lukt het bij mij ook niet meer (gewone Keytradeklant, via website met username+pw+keytrade id).
Ik krijg geen foutmelding, maar kom na inloggen telkens gewoon terug op homepage terecht.
Gisteren werkte dit nog wel.
Ik krijg geen foutmelding, maar kom na inloggen telkens gewoon terug op homepage terecht.
Gisteren werkte dit nog wel.
Heb zojuist nog geprobeerd als ex-edge zijnde. Lukt perfect...
Ben ook ex-Kaupthing/Keytrade klant.
Inloggen lukt niet, er is een nieuw scherm, nieuwe procedure ?
En heb over een "nieuw inlog systeem" geen enkele communicatie ontvangen !!!
Zeer onprofessioneel van Keytrade !!!
Hopelijk is dit a.s. maandag van de baan.
Inloggen lukt niet, er is een nieuw scherm, nieuwe procedure ?
En heb over een "nieuw inlog systeem" geen enkele communicatie ontvangen !!!
Zeer onprofessioneel van Keytrade !!!
Hopelijk is dit a.s. maandag van de baan.
Ik heb geen problemen om in te loggen met het nieuwe systeem.
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
Ok, voor degenen die nog problemen hebben:
Op het oude scherm moest je 3 velden invullen, 1e veld gebruikersnaam 8 cijfers, zeg xxxxxxxx. In het 2e veld 2 cijfers, bvb yy. In het 3e veld, jouw zelf gekozen wachtwoord. bvb Abcdefghijk123.
Ga naar keytradebank.be en klik rechts boven op INLOGGEN. Nu zie je "Geef uw gebruikersnaam in / logon" Plaats in dit vakje nu jouw gebruikersnaam+de 2 cijfers van het 2e veld, dus xxxxxxxxyy Klik op VOLGENDE STAP.
Als alles ok is zie je een groot blauw veld met daar boven deze tekst: "U logt in met de gebruikersnaam xxxxxxxxyy. Als dit niet uw gebruikersnaam is, klik hier." In het blauwe veld linksonder moet je nu klikken op "inloggen met sms"
Nu zie je aan de rechterkant een veld met "Toegangswachtwoord" Vul hier je zelf gekozen wachtwoord in. Dus in dit voorbeeld Abcdefghijk123
Klik nu op VOLGENDE op een regel eronder. Je krijgt nu een bericht dat er een code per sms werd gestuurd.
Wanneer je deze ontvangt, vul deze dan in op het veld naast "smscode" en klik iets beneden op INLOGGEN. Nu kom je op de vertouwde pagina.
Dit is alles...
Op het oude scherm moest je 3 velden invullen, 1e veld gebruikersnaam 8 cijfers, zeg xxxxxxxx. In het 2e veld 2 cijfers, bvb yy. In het 3e veld, jouw zelf gekozen wachtwoord. bvb Abcdefghijk123.
Ga naar keytradebank.be en klik rechts boven op INLOGGEN. Nu zie je "Geef uw gebruikersnaam in / logon" Plaats in dit vakje nu jouw gebruikersnaam+de 2 cijfers van het 2e veld, dus xxxxxxxxyy Klik op VOLGENDE STAP.
Als alles ok is zie je een groot blauw veld met daar boven deze tekst: "U logt in met de gebruikersnaam xxxxxxxxyy. Als dit niet uw gebruikersnaam is, klik hier." In het blauwe veld linksonder moet je nu klikken op "inloggen met sms"
Nu zie je aan de rechterkant een veld met "Toegangswachtwoord" Vul hier je zelf gekozen wachtwoord in. Dus in dit voorbeeld Abcdefghijk123
Klik nu op VOLGENDE op een regel eronder. Je krijgt nu een bericht dat er een code per sms werd gestuurd.
Wanneer je deze ontvangt, vul deze dan in op het veld naast "smscode" en klik iets beneden op INLOGGEN. Nu kom je op de vertouwde pagina.
Dit is alles...
Het is me eindelijk gelukt om in te loggen via SMS.
Er is tegenover vroeger dus een stap of 2 meer nodig, en je moet "opzij" in het scherm nog gaan aanklikken ...
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, ik ben gene "jonge" IT-er die met alle vernieuwingen "direct" mee is.
Ben nog opgegroeid met "Basic" etc ...
Bedankt voor de goede voorstellen.
Er mocht wel vooraf van Keytrade wat "nieuws" over deze nieuwe procedure gecommuniceerd geweest zijn.
Zal ze maandag eens op de vingers tikken ....
Er is tegenover vroeger dus een stap of 2 meer nodig, en je moet "opzij" in het scherm nog gaan aanklikken ...
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, ik ben gene "jonge" IT-er die met alle vernieuwingen "direct" mee is.
Ben nog opgegroeid met "Basic" etc ...
Bedankt voor de goede voorstellen.
Er mocht wel vooraf van Keytrade wat "nieuws" over deze nieuwe procedure gecommuniceerd geweest zijn.
Zal ze maandag eens op de vingers tikken ....
Ben ook niet gelukkig met de vernieuwde inlogprocedure al kan ik meestal wel inloggen.
Heb nu wel vastgesteld dat bij een zoomitbetaling je geen memo datum meer kunt invullen en dus de betaling direct wordt uitgevoerd. Of hoe een perfecte banksite naar de kl*ten wordt geholpen door zogezegde verbeteringen
Heb nu wel vastgesteld dat bij een zoomitbetaling je geen memo datum meer kunt invullen en dus de betaling direct wordt uitgevoerd. Of hoe een perfecte banksite naar de kl*ten wordt geholpen door zogezegde verbeteringen
het gras is altijd groener aan de overkant
Leuk ik wil inloggen met de e-id kaart, gisteren lukte het nog(Firefox) nu komt er nog voor ik de pincode kan ingeven ' Uw pincode werd geweigerd. Detail: could not open terminal
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Firefox 47.0.1 op het werk, kan zelf niet updaten naar laatste versie. Draait niet lokaal op mijn thin client
Noch mijn man, noch ikzelf hebben hier problemen gehad met inloggen in onze respectievelijke Keytrade rekeningen.
Het inlogscherm is wel een beetje veranderd, maar verder bleef alles hetzelfde bij het inloggen met de Keytrade-ID.
Voor banken werken wij nooit mobiel maar via onze PC (die momenteel met Windows 10 werkt).
Het inlogscherm is wel een beetje veranderd, maar verder bleef alles hetzelfde bij het inloggen met de Keytrade-ID.
Voor banken werken wij nooit mobiel maar via onze PC (die momenteel met Windows 10 werkt).
De onthoud mijn gebruikersnaam werk niet, zucht. KT was de snelste bank voor mij in te loggen. Maar dat alle nieuwe IT ontwikkelingen de gebruikerservaring vermindert is normaal. Heb zelf daar in gestudeerd en alle basisregels die decennia toegepast werden worden overboord gegooid. Gelukkig is de website nog niet omzeep, met menu's verbergen om meer white space te hebben, font 300 verspreid op 12 pages zodat het lekker overzichtelijk is,...
Ik heb ook nooit problemen gehad met inloggen.
Werk nog op Windows 7 en Firefox als browser.
Werk nog op Windows 7 en Firefox als browser.
-
- VIP member
- Contacteer:
Van KT een aantal aanmaningen ontvangen om hun webstek te beoordelen. Maar kunnen ze daar hun eigen loopjongens, keukenpersoneel en veiligheidsagenten niet mee belasten ? De webstek is toch bedoeld voor een breed publiek ?