rentewijziging niet meegedeeld per email
rentewijziging niet meegedeeld per email
Vorige week kwam ik via een mail van spaargids te weten dat de rente bij NIBC op 28 september zou verlagen. Ik verwachtte nog een email van NIBC zelf ook aangezien er op de website staat dat ze rentewijzigingen steeds op tijd via email communiceren (en dat is in het verleden ook al gebeurd). Over de wijziginging van 28 september heb ik echter geen email gekregen... dat valt me toch wat tegen moet ik bekennen. Vanaf nu ook stiekeme verlagingen bij NIBC die vroeger zo transparant was???
Re: rentewijziging niet meegedeeld per email
Die mail is nochtans verstuurd, want ik heb die ontvangen op 21/09/2016.
Het waren trouwens 2 mails: 1 voor de spaarproducten en 1 voor de termijnrekeningen.
Het waren trouwens 2 mails: 1 voor de spaarproducten en 1 voor de termijnrekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Contacteer:
Bedankt voor de melding. Wij hebben de details van de verzending van de e-mail van de rentewijziging op spaarrekenignen nagekeken in onze systemen en merken dat het totaal aantal verzonden e-mails een stuk lager is dat het aantal geselecteerde bestemmelingen. We moeten nog verder zoeken naar de preciese oorzaak. Onze excuses hiervoor en met dank aan Spaargids die onze rentewijziging wel transparant heeft gecommuniceerd.
Geen probleem. Alle begrip voor technische probleempjes. Ik dacht dat het gewoon niet was rondgemaild.
Bedankt om het na te kijken!
Bedankt om het na te kijken!