Belfius Plan Bonds
TIP
Belfius Plan Bonds
Ik overweeg om in te stappen in een obligatie beleggingsfonds : isin BE0942872327 belfius plan Bonds en kan het geld voor minstens 3 jaar "missen".
vraag 1 : is het nu het moment , rekening houden met de evoluities op de obligatie markt , om in te stappen of is het te laat of wacht ik nog ?
Vraag 2: iemand ervaring of kan zijn ervaring over dit fonds delen.
Het is alvast voor mij de eerste keer dat ik zou instappen in beleggingsfonds ....echt een newbie ...
P.S. : belfius is bereid om de instapkost van 2,5 % te laten vallen; alleen de 1,36% 'lopende kosten' worden aangerekend
vraag 1 : is het nu het moment , rekening houden met de evoluities op de obligatie markt , om in te stappen of is het te laat of wacht ik nog ?
Vraag 2: iemand ervaring of kan zijn ervaring over dit fonds delen.
Het is alvast voor mij de eerste keer dat ik zou instappen in beleggingsfonds ....echt een newbie ...
P.S. : belfius is bereid om de instapkost van 2,5 % te laten vallen; alleen de 1,36% 'lopende kosten' worden aangerekend
Re: Belfius Plan Bonds
Lopende kosten worden verrekend in de waardebepaling van het fonds
De instapkosten worden tijdelijk niet aangerekend door Belfius tot 30 october (denk ik)
De instapkosten worden tijdelijk niet aangerekend door Belfius tot 30 october (denk ik)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.