HUMO & Keytrade: gratis deelbewijs Water & Climate fonds (Delta Lloyd)
TIP
HUMO & Keytrade: gratis deelbewijs Water & Climate fonds (Delta Lloyd)
Zie de website van HUMO
HUMO 15€ gratis aandelen
En onderstaande mail:
Aan deze actie van Humo kunnen onze bestaande klanten ook deelnemen.
Het enige wat u als bestaande klant dient te doen is:
Koop de HUMO van 18 november 2008. Vul op de voucher uw naam, voornaam en effectenrekeningnummer in en stuur dit voor 20 december 2008 naar
Keytrade Bank
t.a.v. Ilse Van den Borre
Vorstlaan 100
1170 Brussel
Uw deelbewijs van het Water & Climate fonds uitgegeven door Delta Lloyd zal na ontvangst van uw deelname binnen de 10 werkdagen op uw effectenrekening geplaatst worden.
Samen met de klantenwervingsactie is dit dus een cadeau van 35€, of is dit fonds de moeite niet waard ?
HUMO 15€ gratis aandelen
En onderstaande mail:
Aan deze actie van Humo kunnen onze bestaande klanten ook deelnemen.
Het enige wat u als bestaande klant dient te doen is:
Koop de HUMO van 18 november 2008. Vul op de voucher uw naam, voornaam en effectenrekeningnummer in en stuur dit voor 20 december 2008 naar
Keytrade Bank
t.a.v. Ilse Van den Borre
Vorstlaan 100
1170 Brussel
Uw deelbewijs van het Water & Climate fonds uitgegeven door Delta Lloyd zal na ontvangst van uw deelname binnen de 10 werkdagen op uw effectenrekening geplaatst worden.
Samen met de klantenwervingsactie is dit dus een cadeau van 35€, of is dit fonds de moeite niet waard ?
Pecunia non olet
Re: HUMO & Keytrade: gratis deelbewijs Water & Climate fonds (Delta Lloyd)
Ik vind dit een origineel cadeau van humo en keytrade.
En voor mij ook een toffe manier om gratis kennis te maken met aandelen.
En voor mij ook een toffe manier om gratis kennis te maken met aandelen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
monsanto is toch de producent van het "milieuvriendelijke" roundup
is volgens mij een fonds naar amerikaanse normen en waarden
2/3 is ook belegd in amerika, dus best eens kijken wat daar gebeurd:
hier in florida is de benzineprijs sinds deze week gehalveerd t.o.v. de top voor de zomer en dat was het argument dat de doorsnee amerikaan kon overtuigen dat er iets moest gebeuren
obama mag dan nog wel zeggen dat hij zal investeren in green energy enzo , tegen dat hij op zijn stoel zit zijn alle kassen leeg, en moeten er keuzes gemaakt worden
er wordt ook gesproken over kunstmeststoffen
praxair zit er ook in: gasflessenfabrikant, doen die iets speciaals?
is volgens mij een fonds naar amerikaanse normen en waarden
2/3 is ook belegd in amerika, dus best eens kijken wat daar gebeurd:
hier in florida is de benzineprijs sinds deze week gehalveerd t.o.v. de top voor de zomer en dat was het argument dat de doorsnee amerikaan kon overtuigen dat er iets moest gebeuren
obama mag dan nog wel zeggen dat hij zal investeren in green energy enzo , tegen dat hij op zijn stoel zit zijn alle kassen leeg, en moeten er keuzes gemaakt worden
er wordt ook gesproken over kunstmeststoffen

praxair zit er ook in: gasflessenfabrikant, doen die iets speciaals?
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
heeft natuurlijk niet zo direct te maken met 'Aandelen' maar bij gebrek aan een board ecologie toch even dit:zeverare schreef: monsanto is toch de producent van het "milieuvriendelijke" roundup
Roundup, met als werkzame stof glyfosaat, is beslist niet zo onschuldig middel als wereldwijd, veelal gedacht wordt. Wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat Round up een bijzonder giftig product is, ook in de voorgeschreven hoeveelheden!
De misvattingen over de risico’s van het middel zijn een gevolg van een reeds tientallen jaren aanhoudende zeer misleidende reclamecampagne van Monsanto, de fabrikant van het middel.
Dit even terzijde maar daarom niet minder belangrijk.
Voor verdere details lees o.a.:
http://www.velt.be/Joomla/index.php?opt ... Itemid=288
Ik ben een grote voorstander van milieuvriendelijke projecten.
Over het feit of dit wérkelijk milieuvriendelijk is of niet, kan ik niet oordelen.
In veel gevallen is dit tegenwoordig moeilijk te achterhalen. (allemaal één pot nat).
Maar van Humo krijgen wij tenminste nog af en toe iets ! (Zij het dan in samenwerking met publicitaire stunts van keytrade of andere firmas)
Over het feit of dit wérkelijk milieuvriendelijk is of niet, kan ik niet oordelen.
In veel gevallen is dit tegenwoordig moeilijk te achterhalen. (allemaal één pot nat).
Maar van Humo krijgen wij tenminste nog af en toe iets ! (Zij het dan in samenwerking met publicitaire stunts van keytrade of andere firmas)
Laatst gewijzigd door Nefertari op 16 november 2008, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- VIP member
- Contacteer:
euh dat bedrijf maakt maar 3,4% uit van het fonds .....Berend schreef: en monsanto maakt ook genetisch gemanipuleerde gewassen die dan rijkelijk kunnen bespoten worden met hun herbicides.
gevolg:
nog groter gebruik van het gif, nog meer doorsijpeling van dit gif in het grondwater
en nog een gevolg:
hun genetisch gemanipuleerde gewassen gaan de natuurlijke gewassen verstoren door kruisbestuiving.
Zo blijven er op de duur voor een normaal ecosysteem nog maar weinig kansen over!
een schande dat een blad als Humo hieraan wilt meewerken!
bij de handleiding voor nieuwe klanten staat dat je na aanvaarding per post uw ID codes krijgt en een keytrade ID toestel .
Bij onderzoek op de site van keytrade lees ik bij andere kosten volgende: keytrade ID :15€ , is dit jaarlijks of eenmalig? loont heel die actie dan nog wel de moeite?
Bij onderzoek op de site van keytrade lees ik bij andere kosten volgende: keytrade ID :15€ , is dit jaarlijks of eenmalig? loont heel die actie dan nog wel de moeite?
je eerste toestel is gratisroefke schreef: bij de handleiding voor nieuwe klanten staat dat je na aanvaarding per post uw ID codes krijgt en een keytrade ID toestel .
bij verlies zal je een nieuw toestel moeten kopen
vraagje:
zijnj er kosten verbonden aan dat aandeel?
(ben reeds klant bij keytrade)
Waiting for the financial meltdown...
Bij de algemene voorwaarden van de actie staat dat je het gratis terug kan verhandelen, je betaalt dan wel een beurstax van 0.5%.Roeland schreef: zijn er kosten verbonden aan dat aandeel?
misschien een stomme vraag, maar wat bedoelen ze hier juist mee?
daarna krijg ik zo een omslag om mn gegevens in te vullen, die ik dan weer op de post moet doen.
kosten:
3 postzegels van 0,54 euro
beurstax bij verkoop: 0,08 euro
=> winst: 13,30 euro
correct me if i'm wrong...
ik ga geen humo kopen als ik nog goedkoper aan dat aandeel kan geraken hoor
tis btw nie zeker dat ik onmiddelijk ga verkopen. Aandelen brengen op lange termijn normaal gezien meer op. Zeker beleggingen in duurzame goederen en diensten. En nu staan de andelen zéér laag, dus als niet iedereen failliet gaat, maak ik, allesidns een hogere winst
dus ik moet een envelooope opsturen (in een enveloppe) naar humo.Zonder aankoopverplichting: u kunt deze bon verkrijgen door vóór 27/11/2008 een aan uzelf geadresseerde en voldoende gefrankeerde enveloppe (Belgische zegels) te sturen naar: Humo Promotie, Telecomlaan 5-7, 1831 Diegem met de vermelding 'Deelbewijs'. Max. 1 omslag per aanvraag en max. 1 aanvraag per adres per gezin.
daarna krijg ik zo een omslag om mn gegevens in te vullen, die ik dan weer op de post moet doen.
kosten:

tis btw nie zeker dat ik onmiddelijk ga verkopen. Aandelen brengen op lange termijn normaal gezien meer op. Zeker beleggingen in duurzame goederen en diensten. En nu staan de andelen zéér laag, dus als niet iedereen failliet gaat, maak ik, allesidns een hogere winst
Laatst gewijzigd door Roeland op 19 november 2008, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Waiting for the financial meltdown...
Kan nog goedkoper als je eens rond hoort bij familie/vrienden die de humo op regelmatige basis kopen. Niet veel mensen gaan de moeite doen om eerst nog een rekening te openen om dat deelbewijs te krijgen, het is voor velen zelfs al te veel moeite als ze er 20 EUR cash voor krijgen maar dat terzijde: makkelijk afgeluist en opgebracht voor mensen zoals wij, die toch al klant zijn... En dan zakt de kost plots naar slechts 0.54+0.08 EUR oftewel hou je dan 14.38 EUR over en je moet geen 2 weken wachten tot je bon opgestuurd is.Roeland schreef: kosten:

Als ik er eerst een Humo moet voor kopen en dan ook nog eens een postzegel en een envelop om die voucher op te sturen, kan ik dit moeilijk als "gratis" aandelen beschouwen. Gratis wil volgens mij zeggen dat je het krijgt voor niks, nada, noppes
Ze zeggen ook niet gratis maar "gratis bij elke HUMO", een ietwat subtiele woordspeling zoals bij Leterme spijtig genoeg..varkentje schreef: Als ik er eerst een Humo moet voor kopen en dan ook nog eens een postzegel en een envelop om die voucher op te sturen, kan ik dit moeilijk als "gratis" aandelen beschouwen. Gratis wil volgens mij zeggen dat je het krijgt voor niks, nada, noppes

Ik blijf het persoonlijk een schone geste vinden, ze konden ook zeggen 13 EUR gratis aandelen en er een enveloppe met reeds betaalde portkosten bijdoen, maar zo kan je bezig blijven natuurlijk. Tijd kost ook geld en laten we niet vergeten de brandstof die vele mensen opstoken om tot enkele honderden meters verder in het dorp/stad te rijden, want het is toch zo koud... Overigens een leuk clipje, de enige Humo reclame waar ik tot nu toe al mee heb kunnen lachen.

Niet helemaal juist :phase schreef: Op zich zijn de aandelen ook gratis, je moet echter wat kleine kosten maken om ze in ontvangst te nemen (niet-klanten moeten hun inschrijvingsdocumenten opsturen, klanten de voucher - en je moet de Humo kopen of de moeite doen om een envelop-in-envelop op te sturen, 3 keer portkosten te betalen en bijgevolg wat extra geduld uit te oefenen).
1) Humo biedt het ook aan "zonder aankoopverplichting" : zie eerdere mailings.
2) Een nieuwe rekening openen bij Keytrade is volledig gratis : geen postzegels te plakken bij het opsturen van de openingsdocumenten (zie hun uitleg hierover = niet naar hun gewone adres sturen, maar met een vermelding op de omslag)
Ik heb donderdag (13/11) een opening van rekening aangevraagd, zonder postzegels, en vandaag (19/11) reeds alles gratis ontvangen en met succes kunnen inloggen.
Wel juist, zie mijn vermelding "of envelope-in-envelope" die je opstuurt om de bon "gratis" te ontvangen.louise schreef:Niet helemaal juist :phase schreef: Op zich zijn de aandelen ook gratis, je moet echter wat kleine kosten maken om ze in ontvangst te nemen (niet-klanten moeten hun inschrijvingsdocumenten opsturen, klanten de voucher - en je moet de Humo kopen of de moeite doen om een envelop-in-envelop op te sturen, 3 keer portkosten te betalen en bijgevolg wat extra geduld uit te oefenen).
1) Humo biedt het ook aan "zonder aankoopverplichting" : zie eerdere mailings.
Amai wat 'n luxe, dan is er toch nog het een en ander verbeterd t.o.v. begin dit jaar, petje af voor Keytrade!louise schreef: 2) Een nieuwe rekening openen bij Keytrade is volledig gratis : geen postzegels te plakken bij het opsturen van de openingsdocumenten (zie hun uitleg hierover = niet naar hun gewone adres sturen, maar met een vermelding op de omslag)
Ik heb donderdag (13/11) een opening van rekening aangevraagd, zonder postzegels, en vandaag (19/11) reeds alles gratis ontvangen en met succes kunnen inloggen.