Ab Inbev
TIP
Re: Ab Inbev
Hoeveel gaan ze uitbetalen volgende week?
1.6EUR per aandeel.Jhn schreef:Hoeveel gaan ze uitbetalen volgende week?
AB Inbev begint koopwaardig te worden. Ze staan 95 euro nu. Bij 93 euro koop ik een positie bij.
Hier heb ik een P90 geschreven voor maart. Optiepremie 3.38. Indien het onder de 90 zakt word ik trotse eigenaar op ongeveer 86.7 EUR. Indien het niet onder de 90 zakt verdien ik er 335 euro aan. Kan ik een paar pintjes mee kopen.
EBR:ABI op google finance.Boogje schreef:bij mij inderdaad ook, maar wat ik raar vind, is dat ik ze op google finance niet terug kan vinden.
Iemand enig idee ?
Ik vindt ze wel onder ticker ABIT, maar hier is al even geen koers meer voor.
Zijn er hier niet veel goede huisvaders die dit in port hebben? -17% op een maand? Volg ABI al hele tijd niet meer en heb het dus ook niet in port maar hoe is dat gebeurt?
mexicaanse peso en stijgende rente. Per 1% dat de gemiddelde rentevoet stijgt, betaalt InBev bijna 1 miljard aan extra interesten
Persoonlijk zou ik liever zien dat ze het dividend voor 2 jaar in de koelkast zetten (en verlagen naar een symbolische cent ofzo). Zou meteen de jaarlijkse interestlasten met ettelijke honderden miljoenen verlagen
Persoonlijk zou ik liever zien dat ze het dividend voor 2 jaar in de koelkast zetten (en verlagen naar een symbolische cent ofzo). Zou meteen de jaarlijkse interestlasten met ettelijke honderden miljoenen verlagen
Zouden zich beter op Diageo richten.
Maar met de huidige schuldhefboom moeten ze eerst heel wat schulden aflossen.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Dus AB Inbev zal volgens jullie nog veel verder wegzakken?
Momenteel kunnen ze inderdaad helemaal niks doen. Ik had dan eerlijk gezegd liever gehad dat ze een stuk van SAB financierden met nieuwe aandelen.reteiP schreef:Zouden zich beter op Diageo richten.
Na 2,70% verlies deze morgen toch nog goedgemaakt in de laatste 10 min. We zijn groen geëindigd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2,7% verlies was met coupon en groen is zonder coupon.Kevva schreef:Na 2,70% verlies deze morgen toch nog goedgemaakt in de laatste 10 min. We zijn groen geëindigd.
Portefeuille: IWDA, cash
Misschien had Kevva 's morgens op de Tijd gekeken en 's avonds op Google FinanceJarexx schreef:2,7% verlies was met coupon en groen is zonder coupon.Kevva schreef:Na 2,70% verlies deze morgen toch nog goedgemaakt in de laatste 10 min. We zijn groen geëindigd.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Nee, beiden 'De Tijd'. 'S morgens effectief -2,70% en 'S avonds +0,06%