Stel jezelf hier even voor!
Re: Stel jezelf hier even voor!
De persgroep heeft haar berichtjes WEERAL eens verwijderd,met of zonder redenLeemans-broertje schreef:Mevrouw, vind het uitgangspunt verkeerd.
Als men zo welstellend/rijk is, dan kan men tot het einde van zijn dagen rustig zijn geld uitgeven zonder zich te bekommeren om aangroei van zijn kapitaal.
De tijd is er ook niet meer naar. Negatieve of bijna-nul rente is tegenwoordig het ordewoord. 5% in Tenerife komt mij zeer verdacht voor. Bedenk: als je rijk bent dan cirkelen de roofdieren (inbegrepen banken) snel om je heen.
Wees uiterst wantrouwig ! Vertrouw niemand!
Wellicht kun je voor de verdeling/belegging van je geld je voordeel doen met wat Paul en ikzelf (persoonlijk bericht) voorstellen.
stel-jezelf-hier-even-voor-t20428.html#p263472
om het" makkelijk" te maken heeft ze blijkbaar een tweede draad ineen gestoken
om het" makkelijk" te maken heeft ze blijkbaar een tweede draad ineen gestoken
Omdat de vraag van Vanderes niet in het voorstellingsdraadje thuishoorde heeft de webmaster hem samen met de reacties erop naar een ander draadje afgesplitst. Maar daardoor schijnen de twee draadjes een beetje door elkaar te lopen.
met dezelfde titel
En dan verschieten wij en ZIJ ervan dat we denken dat er berichten verdwijnen
( beter had de wipmaster de titel van het onderwerp dan ook veranderd )
En dan verschieten wij en ZIJ ervan dat we denken dat er berichten verdwijnen
( beter had de wipmaster de titel van het onderwerp dan ook veranderd )
Met een andere titel hadden we de afsplitsing niet herkend.
Dat ander draadje is een minuut geleden in zijn geheel verwijderd.
ja de persgroep laat zich voelen
de persgroep tegen het sterfhuis
de persgroep tegen het sterfhuis
Ik heb een vermoeden dat segers1938 Vanderes is. Ze hebben dezelfde stijlfout gemaakt in hun berichten. Ik kan het nu niet meer aantonen omdat dat ander draadje weg is.
Yaris schreef:Ik heb een vermoeden dat segers1938 Vanderes is. Ze hebben dezelfde stijlfout gemaakt in hun berichten. Ik kan het nu niet meer aantonen omdat dat ander draadje weg is.
je kan eens op juridischforum kijken, dan kan je zien wat voor vlees je in de kuip hebt
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 47&t=71973
Hallo ik ben nieuw hier. vanaf wanneer kan ik pm's sturen?
Dag Allen,
Ik ben ook nieuw hier. Aangename kennismaking!
Grt PiHe
Ik ben ook nieuw hier. Aangename kennismaking!
Grt PiHe
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
Hallo,
Met mijn nieuwe Jr member status is het misschien tijd dat ik hier iets post.
Ik ben dus spaarfrits, zit vooraan tram 3 en woonachtig in Oost-Vlaanderen. Al 6 jaar zeer gedreven aan het sparen voor toch maar niet tot mijn 58 in de schulden te zitten. Afbetalen tot in 2041, het leek wel een science fiction horror film.
Dus in mijn zoektocht naar like minded people ben ik hier beland. Ik wil ook mijn vrienden, familie en collega's niet verder belasten met mijn visie op personal finance. Mijn ultieme droom is om de spaarlijn door te trekken tot financiële onafhankelijkheid maar ik zie mij moeilijk de buikriem gespannen houden voor tientallen jaren. YOLO (of ben ik al te oud om dat te mogen typen)
Groeten
Met mijn nieuwe Jr member status is het misschien tijd dat ik hier iets post.
Ik ben dus spaarfrits, zit vooraan tram 3 en woonachtig in Oost-Vlaanderen. Al 6 jaar zeer gedreven aan het sparen voor toch maar niet tot mijn 58 in de schulden te zitten. Afbetalen tot in 2041, het leek wel een science fiction horror film.
Dus in mijn zoektocht naar like minded people ben ik hier beland. Ik wil ook mijn vrienden, familie en collega's niet verder belasten met mijn visie op personal finance. Mijn ultieme droom is om de spaarlijn door te trekken tot financiële onafhankelijkheid maar ik zie mij moeilijk de buikriem gespannen houden voor tientallen jaren. YOLO (of ben ik al te oud om dat te mogen typen)
Groeten
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Spaarfrits, heb je het dan op een hypothecaire lening die je lopende hebt? Lening op 30 jaar misschien? Uiteindelijk bekom je er wel iets mee als het dat is...
Ik herken het wel, je financiële ideeën ergens kwijt kunnen en niet bij vrienden of familie, die het mogelijks helemaal anders doen of een ander idee erover hebben. Ik heb graag financiële zekerheid, maar wil daarbij niet gaan inboeten aan quality time, dingen die bij andere mensen precies niet verenigbaar zijn.
Alvast welgekomen, je nickname zorgt ervoor dat je niet snel vergeten wordt
Ik herken het wel, je financiële ideeën ergens kwijt kunnen en niet bij vrienden of familie, die het mogelijks helemaal anders doen of een ander idee erover hebben. Ik heb graag financiële zekerheid, maar wil daarbij niet gaan inboeten aan quality time, dingen die bij andere mensen precies niet verenigbaar zijn.
Alvast welgekomen, je nickname zorgt ervoor dat je niet snel vergeten wordt
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
centiempje schreef:Spaarfrits, heb je het dan op een hypothecaire lening die je lopende hebt? Lening op 30 jaar misschien?
Dat is eerlijk gezegd ook iets waar ik niet aan mag denken. Hier werd voor de eigen woning op 15j geleend en dan nog degressief (is nu 10j geleden, dus rentevoet stond toen we tekenden hoger dan nu). Het ging ons ook alleen over het vullen van de fiscale korf.
@Isedase
Kan je soms jouw situatie eens verduidelijken?
Lenen op 15j en dan nog eens degressief lijkt me praktisch onhaalbaar voor een jong koppel zonder serieuze duw in de rug van familie of zonder gigantisch hoog inkomen.
Kan je soms jouw situatie eens verduidelijken?
Lenen op 15j en dan nog eens degressief lijkt me praktisch onhaalbaar voor een jong koppel zonder serieuze duw in de rug van familie of zonder gigantisch hoog inkomen.