Koopwaardige aandelen
TIP
- WhenDoYouRetire
- Full Member
- Contacteer:
Re: Koopwaardige aandelen
Klopt. Als...zou...Kevva schreef:Ik ga er sowieso vanuit dat Toshiba enorm gestraft werd, het merendeel is gewoon stop loss die af ging, nu zijn die mensen hun aandelen kwijt en moeten ze aan hogere prijzen instappen. Ik wilde gisteren al kopen maar niet gedaan. Dat zou mij vandaag al 10% winst bezorgd hebben, als ze volgende week nog 5% zouden stijgen heb je 15% en kon ik verkopen (zonder speculatietaks). Had een mooi nieuwjaarsbegin geweest. Maar helaas...Inversor schreef:
Je nooit laten leiden door de waan van de dag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wat als er nog een nieuwe slechtnieuwsshow kwam en ze nog 20% verder zakten?
Geen geld verliezen op de beurs is nog altijd een hogere prioriteit dan geld verdienen wat mij betreft.
https://whendoyouretire.wordpress.com/
22-jarige op weg naar financiële onafhankelijkheid.
WhenDoYouRetire schreef:
Klopt. Als...zou...
Geen geld verliezen op de beurs is nog altijd een hogere prioriteit dan geld verdienen wat mij betreft.
- WhenDoYouRetire
- Full Member
- Contacteer:
Daar haalde ik inderdaad de mosterd vandaan :p desalniettemin vind ik dat het waarheid is. Ik kruip graag in mijn bed zonder te hoeven vrezen hoe veel procenten het zal dalen of hopelijk stijgen wanneer de zon opgaat.Inversor schreef:WhenDoYouRetire schreef:
Klopt. Als...zou...
https://whendoyouretire.wordpress.com/
Wat denken jullie van ab inbev, Nestlé en kbc? Koopwaardig of niet? Beleg nu 2 jaar in fondsen maar zou graag willen overstappen op individuele aandelen en kijk vooral naar ab inbev.
Helaas twijfel ik of het nu wel een goed moment Is om nog aan te kopen op de beurs (trump, brexit verkiezingen later dit jaar in Europa, monetair beleid ecb etc etc)
Helaas twijfel ik of het nu wel een goed moment Is om nog aan te kopen op de beurs (trump, brexit verkiezingen later dit jaar in Europa, monetair beleid ecb etc etc)
Er is ook niemand die zegt dat je nu moet kopen.
Je kan nu zien wat interessant is, en als er dan een correctie komt, kan je instappen.
Voorlopig blijf ik ook aan de zijlijn staan.
Je kan nu zien wat interessant is, en als er dan een correctie komt, kan je instappen.
Voorlopig blijf ik ook aan de zijlijn staan.
Een glazen bol heeft niemand. Als je inbev koopwaardig vindt, kan je kan toch altijd gespreid instappen?Tiziano schreef:Wat denken jullie van ab inbev, Nestlé en kbc? Koopwaardig of niet? Beleg nu 2 jaar in fondsen maar zou graag willen overstappen op individuele aandelen en kijk vooral naar ab inbev.
- Jeroenjacobs
- Full Member
- Contacteer:
Nyrstar voeg ik hier toe deze week.
Men kan toch niet met te kleine bedragen gespreid instappen in aandelen anders lopen de transactiekosten op.. 7,5 euro bij medirect dacht ikrre schreef:Een glazen bol heeft niemand. Als je inbev koopwaardig vindt, kan je kan toch altijd gespreid instappen?Tiziano schreef:Wat denken jullie van ab inbev, Nestlé en kbc? Koopwaardig of niet? Beleg nu 2 jaar in fondsen maar zou graag willen overstappen op individuele aandelen en kijk vooral naar ab inbev.
Kbc lijkt me koopwaardig, lage Kw, Kb, Peg, goei dividend.
Heb een order staan
Heb een order staan
Lijkt me logische argumentatie.nickname schreef:Kbc lijkt me koopwaardig, lage Kw, Kb, Peg, goei dividend.
Heb een order staan
Aan welke koers heb je order?
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
58 en een klets
maar dat kan nog lager worden
maar dat kan nog lager worden
heb voor die reden ook KBC gekocht, maar dan met een hefboom
Vrij hoog aangezien beperkte bedrag, stoploss van 56 ofzo
KBC heeft in 2016 toch een serieuze rally gehad? Nu noteert het met 58€ toch al vrij dicht tegen de historisch hoge koersen van 60-63€ in 2015. Zou er dan toch nog veel opwaarts potentieel zijn? Is het dan niet beter, om in te stappen in de holding KBC Ancora?nickname schreef:Kbc lijkt me koopwaardig, lage Kw, Kb, Peg, goei dividend.
Heb een order staan
Zéér hoge hefboom naar mijn mening, dit is gewoon gokken & hopen dat het goed komt...Boogje schreef:heb voor die reden ook KBC gekocht, maar dan met een hefboom
een beetje volatiliteit & het is prijs!
inderdaad een hefboom van meer dan 20.
Maar zot zijn doet geen zeer gelukkig.
Ik heb gewoon een klein bedrag hier voor opzij staan (turbo's en sprinters)
Grootste bedrag zit voorlopig in turbo zilver met hefboom 5
Vind het gewoon leuk om mee bezig te zijn, het is mijn alternatief voor de Lotto.
Maar zot zijn doet geen zeer gelukkig.
Ik heb gewoon een klein bedrag hier voor opzij staan (turbo's en sprinters)
Grootste bedrag zit voorlopig in turbo zilver met hefboom 5
Vind het gewoon leuk om mee bezig te zijn, het is mijn alternatief voor de Lotto.