Nagelmackers Termijnrek - ervaring + kosten ?
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Nagelmackers Termijnrek - ervaring + kosten ?
Mijn oog viel op de "gunstige" rentevoet van de Nagelmackers Termijnrekeningen vanaf een looptijd van 5 jaar.
Ik heb een aantal vraagjes hieromtrent :
1) Zijn er verdoken kosten ? Ik ben nog geen klant. Moet er een zichtrekening aangemaakt worden (hun zichtrekeningen zijn niet gratis denk ik), ... ?
2) Er zijn geen fysische kantoren bij ons in de buurt -> verloopt de afhandeling vlot / correct ?
3) Ervaringen : goed / slecht ?
Alvast bedankt voor jullie feedback !
Jan
Ik heb een aantal vraagjes hieromtrent :
1) Zijn er verdoken kosten ? Ik ben nog geen klant. Moet er een zichtrekening aangemaakt worden (hun zichtrekeningen zijn niet gratis denk ik), ... ?
2) Er zijn geen fysische kantoren bij ons in de buurt -> verloopt de afhandeling vlot / correct ?
3) Ervaringen : goed / slecht ?
Alvast bedankt voor jullie feedback !
Jan
Re: Nagelmackers Termijnrek - ervaring + kosten ?
Best geen zichtrekening nemen maar een gratis spaarrekening. Enige kost is als je de uittreksels jaarlijks laat opsturen. Je kan ook een pasje aanvragen om zelf electronisch uittreksels op te vragen, kost 5€ per 5 jaar. Kantoren moet je zelf zien op website, in mijn buurt zijn er vele. Content van, op kwartier was alles geregeld. Een paar dagen wachten en je kaart + code komt bij je thuis aan met de post. Daarna even terug naar kantoor voor de transactie van de spaar naar de termijnrekening. Ben er tevreden over.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Nagelmackers Termijnrek - ervaring + kosten ?
Bedankt voor de info ratpack !