Geen bewaarloon en gratis overzetting bij Fortuneo.
TIP
Geen bewaarloon en gratis overzetting bij Fortuneo.
Heeft er iemand ervaring met Fortuneo ?
Ik ben op zoek naar een broker en las op hun website;
Om de diensten van Fortuneo ten volle te benutten, kunt u uw beursportefeuille (aandelen, beveks, trackers enz.) die u bij een andere financi�le instelling heeft naar Fortuneo overzetten.
Fortuneo regelt met uw huidige financi�le instelling alle administratie met betrekking tot de overdracht.
Wilt u van dit aanbod genieten? Download dan uw overdrachtsaanvraag en stuur ze ons ingevuld en ondertekend terug.
Bovendien betaalt Fortuneo u uitzonderlijk ook de kosten voor de overdracht van uw effectenrekening (met een minimumwaarde van 5000 euro) terug *.
Lijkt me toch een mooie aanbieding.b
Ik ben op zoek naar een broker en las op hun website;
Om de diensten van Fortuneo ten volle te benutten, kunt u uw beursportefeuille (aandelen, beveks, trackers enz.) die u bij een andere financi�le instelling heeft naar Fortuneo overzetten.
Fortuneo regelt met uw huidige financi�le instelling alle administratie met betrekking tot de overdracht.
Wilt u van dit aanbod genieten? Download dan uw overdrachtsaanvraag en stuur ze ons ingevuld en ondertekend terug.
Bovendien betaalt Fortuneo u uitzonderlijk ook de kosten voor de overdracht van uw effectenrekening (met een minimumwaarde van 5000 euro) terug *.
Lijkt me toch een mooie aanbieding.b
Re: Geen bewaarloon en gratis overzetting bij Fortuneo.
Niks bijzonders.
Voor zover ik weet rekent geen enkele online broker bewaarloon aan.
Ook de overdrachtskosten worden meestal (met beperking) terugbetaald.
Als je vergelijkt hou ook rekening met de kosten als je er weggaat (transfert out kosten).
Ik vind Fortuneo de minst 'transparante' van de 3 grote (Fortuneo - Binck - Keytrade). Wat ik hiermee wil zeggen is dat je de indruk hebt dat het tarief 8 EUR max is voor orders < 5000 en 14 EUR max voor order tot 20.000 EUR.
Deze info is niet helemaal correct. Je moet kiezen bij opening van je rekening, en kan later slechts 1 maal 'switchen' tussen de 2 tarieven. Als je dus voor de kleine order kiest betaal je voor een order van 6000 EUR dus 18 EUR kosten ....
Op zich allemaal niet erg, maar ik vind dat ze opzettelijk misleidend zijn.
Voor zover ik weet rekent geen enkele online broker bewaarloon aan.
Ook de overdrachtskosten worden meestal (met beperking) terugbetaald.
Als je vergelijkt hou ook rekening met de kosten als je er weggaat (transfert out kosten).
Ik vind Fortuneo de minst 'transparante' van de 3 grote (Fortuneo - Binck - Keytrade). Wat ik hiermee wil zeggen is dat je de indruk hebt dat het tarief 8 EUR max is voor orders < 5000 en 14 EUR max voor order tot 20.000 EUR.
Deze info is niet helemaal correct. Je moet kiezen bij opening van je rekening, en kan later slechts 1 maal 'switchen' tussen de 2 tarieven. Als je dus voor de kleine order kiest betaal je voor een order van 6000 EUR dus 18 EUR kosten ....
Op zich allemaal niet erg, maar ik vind dat ze opzettelijk misleidend zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
OK, blijkbaar geeft alleen Keytrade ook alleen interest dat je daar op een gewone rekening zet.
Hoe zit het dan bij Fortuneo en Binck ?
Bij Fortuneo weet ik het niet.karine schreef: OK, blijkbaar geeft alleen Keytrade ook alleen interest dat je daar op een gewone rekening zet.
Bij Binck krijg je een intrest (bv 3%bruto) waar vanaf de eerste cent 15% roerende voorheffing afgaat. In Belgie is binckbank GEEN bank in tegenstelling tot Keytrade.
Binckbank werkt met een verplichte tegenrekening.
Bij het aanbrengen van een nieuwe klant wordt er zowel voor de aanbrenger als voor de nieuwe klant 29,25 euro aan gratis transacties aangeboden.
Als je klant zou willen worden, dan kan je eventueel een berichtje via PM laten
Het nadeel bij Keytrade is dat ZOLANG je beursorder actief is je je geld van de spaarrekening of zichtrekening moet halen en op een intrestloze effectenrekening zetten
Laatst gewijzigd door paul op 22 november 2008, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zit nu bij Fortis.
Als ik nu 2 orders per maand zou doen is het dan de moeite om over te stappen ?
Als ik nu 2 orders per maand zou doen is het dan de moeite om over te stappen ?