Autoverzekeringen vergelijken - NIEUW
Autoverzekeringen vergelijken - NIEUW
Voortaan kunt u op deze website ook terecht voor het vergelijken van autoverzekeringen.
U kiest zelf de opties zoals een volledige omnium of een mini omnium, rechtsbijstand, voertuigbijstand en/of bijstand van passiegiers en bestuurders. Onze simulator vergelijkt binnen de 48 uur de prijs en voorwaarden. En u kan direct online intekenen op de goedkoopste verzekering voor uw wagen.
Vergelijk hier: https://www.spaargids.be/sparen/autover ... kenen.html
Momenteel ondersteunen we reeds 9 maatschappijen: Aedes, AG Insurance, Allianz, Axa Bank, Baloise, Fidea, Generali, Piette & Partners en Vivium. We zullen in de komende weken het aanbod aan maatschappijen verder uitbreiden.
Heeft u suggesties voor verbetering? Dan u mag u deze altijd hieronder plaatsen of via pm of email (kristof.depaepe@spaargids.be) mij doorsturen.
Mvg,
Kristof
U kiest zelf de opties zoals een volledige omnium of een mini omnium, rechtsbijstand, voertuigbijstand en/of bijstand van passiegiers en bestuurders. Onze simulator vergelijkt binnen de 48 uur de prijs en voorwaarden. En u kan direct online intekenen op de goedkoopste verzekering voor uw wagen.
Vergelijk hier: https://www.spaargids.be/sparen/autover ... kenen.html
Momenteel ondersteunen we reeds 9 maatschappijen: Aedes, AG Insurance, Allianz, Axa Bank, Baloise, Fidea, Generali, Piette & Partners en Vivium. We zullen in de komende weken het aanbod aan maatschappijen verder uitbreiden.
Heeft u suggesties voor verbetering? Dan u mag u deze altijd hieronder plaatsen of via pm of email (kristof.depaepe@spaargids.be) mij doorsturen.
Mvg,
Kristof
Re: Autoverzekeringen vergelijken - NIEUW
Ik denk dat Corona hier ontbreekt in het lijstje. Volgens mij zijn zij niet te kloppen in prijs. Afhandeling van schadegevallen is wel grotendeels online. Dat laatste kan voor sommige mensen een drempel zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
bedankt FrankOste voor de feedback
we verwachten inderdaad in de komende weken nog andere aanbieders te kunnen toevoegen
we verwachten inderdaad in de komende weken nog andere aanbieders te kunnen toevoegen
Awel ik heb de vergelijking gedaan, en ook bij Corona bevraagd, ze waren bijlange niet de goedkoopste, ver van zelfs.
Bij mij wel hoor, de allergoedkoopste was Corona.
Niet te kloppen in prijs? Geloof ik niks van... bij was touring de allergoedkoopste, daarna argenta
Interessant draadje om te volgen, hopelijk komen er nog enkele aanbieders bij!
Hoewel mijn autoverzekering nog een hele tijd loopt, heb ik gisteren eens het online formulier ingevuld bij Corona, en dat kwam al meer dan 100€ goedkoper uit dan mijn huidige verzekering.
Binnen enkele maanden zal ik hier zeker gebruik van maken.
Hoewel mijn autoverzekering nog een hele tijd loopt, heb ik gisteren eens het online formulier ingevuld bij Corona, en dat kwam al meer dan 100€ goedkoper uit dan mijn huidige verzekering.
Binnen enkele maanden zal ik hier zeker gebruik van maken.
mijn vrouw en ik hebben 1 rechtsbijstand, scheelt ook weer 25€
De offerte van de makelaar van Spaargids was redelijk interessant maar niet beter dan bij mijn huidige verzekeraar Touring verzekeringen.
Jammer wel dat die eerste automatisch dezelfde email blijft herhalen met hetzelfde bod dat het niet kan halen bij de concurrentie. Als er nog ruimte is voor verbetering : Als de klant niet 'hapt', val hem dan ook niet lastig tot in de eeuwigheid, Amen.
Jammer wel dat die eerste automatisch dezelfde email blijft herhalen met hetzelfde bod dat het niet kan halen bij de concurrentie. Als er nog ruimte is voor verbetering : Als de klant niet 'hapt', val hem dan ook niet lastig tot in de eeuwigheid, Amen.
Niet te kloppen? Ik doe nog geen 10.000 km per jaar met de auto (toch hunne visvijver bij uitstek) en nog geen enkel jaar (doe ieder jaar de herberekening) waren ze (voor mij) goedkoper dan Touring voor een kleine omnium. Touring wordt wel ieder jaar, bij een bestaand doorlopend contract, ietske duurder tot ze duurder worden dan hun online aanbieding van het moment. Een klein telefoontje naar hun klantendienst om hen daar op te wijzen (even wakker schudden dus) en ze passen hun prijs direct naar beneden aan.
(zo iets als de Colruyt dus ).