Einde gratis Mastercard Deutsche Bank !
Einde gratis Mastercard Deutsche Bank !
MasterCard (DB Titanium kaart): Gratis / Bijkomende kaart: Gratis
Vanaf 01/01/2018: 20 EUR per jaar indien de kaart de laatste 12 maanden niet
minimum 12 keer gebruikt werd (eerste referentieperiode: 01/01/2017 - 31/12/2017)
5 EUR voor een nieuwe kaart in geval van verlies van de kaart
of beschadigde kaart
minimum 12 keer gebruikt werd (eerste referentieperiode: 01/01/2017 - 31/12/2017)
of beschadigde kaart
Re: Einde gratis Mastercard Deutsche Bank !
Wie geen geld uitgeeft zal daarvoor boeten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
'k zal ermee gaan tanken om die 12 te halen.
Je bent niet verplicht een kaart aan te vragen die je toch niet gebruikt.
Nee, maar er zijn ook DB klanten die de kaart al lang hebben liggen en als ze niet opletten volgend jaar voor een onaangename verrassing zullen staan.
Wij gebruiken die Mastercard veelvuldig.
En zeggen dat betalen in den Aldi , Lidl , Carrefour enz met mastercard mogelijk is.savantas schreef:'k zal ermee gaan tanken om die 12 te halen.
Estate Guru believer.
De eenvoudigste wijze om te voorkomen dat je moet betalen voor een weinig gebruikte kaart is deze te gebruiken om een doorlopende maandelijkse kost mee te betalen. Zoals Netflix.
Dan ben je zeker dat je aan 12 transacties gaat komen.
Dan ben je zeker dat je aan 12 transacties gaat komen.
Klopt. Is mijn "back up" kaart maar gebruik ze eigenlijk nooit. Staat denk ik ook nog maar 10 euro op de rekening daar. Tijd om de kaart op Netflix dus eens aan te passen..Didymus schreef:Nee, maar er zijn ook DB klanten die de kaart al lang hebben liggen en als ze niet opletten volgend jaar voor een onaangename verrassing zullen staan.
-
- Newbie
- Contacteer:
bc148 schreef:MasterCard (DB Titanium kaart): Gratis / Bijkomende kaart: Gratis
of beschadigde kaart
ik vind hier nergens iets van terug op hun site, ook niet via een nieuwsbrief
Je kan natuurlijk zo'n kaart opzeggen en vervangen door een Beobank World Mastercard. Die kost 5 euro per jaar en geeft 1% cashback (tot 100 euro per jaar). En je hoeft er zelfs geen zichtrekening te hebben.
Gevolg: hier wordt overal waar het kan betaald met die kaart.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb ook een kaart bij Beoabank en gebruikt deze.Nete schreef:Je kan natuurlijk zo'n kaart opzeggen en vervangen door een Beobank World Mastercard. Die kost 5 euro per jaar en geeft 1% cashback (tot 100 euro per jaar). En je hoeft er zelfs geen zichtrekening te hebben.
Mijn DB Titanium MasterCard gebruik is dus al lang niet meer.
Als ik er dus effectief 20€/jaar zal moeten voor betalen, ga ik deze inleveren.
Maar vrees ervoor dat ik voor 2017 toch 20€ zal moeten betalen.
Wij zijn ook cliënt bij D.B. en weten ook van niets. Zijn de banken niet verplicht om hun cliënten te informeren bij tariefwijzigingen? Ik dacht van wel!spiderman63 schreef:bc148 schreef:MasterCard (DB Titanium kaart): Gratis / Bijkomende kaart: Gratis
of beschadigde kaart
ik vind hier nergens iets van terug op hun site, ook niet via een nieuwsbrief
Ik heb gisteren een mail met tariefwijzigingen van DB ontvangen.
Ik heb de online brochue nog niet gelezen, maar hier in de mail vind ik inderdaad niks terug over gewijzigde tarieven voor hun Mastercard. (Wat geen probleem oplevert want ik gebruik die minstens 2x per week, maar evengoed hadden ze het inderdaad moeten vermelden.)
Code: Selecteer alles
Geachte heer
We vinden bij Deutsche Bank dat het perfect mogelijk is om een kwaliteitsvolle service aan te bieden tegen voordelige tarieven. Onnodige kosten schrappen we waar mogelijk. Zo bent u zeker dat u de correcte prijs betaalt voor elke geleverde dienst. Ons engagement blijft hetzelfde: steeds transparant zijn over de kosten.
Enkele veranderingen in 2017
In de brochure vindt u een overzicht van de tarieven en intrestvoeten die in 2017 van toepassing zijn voor de verschillende rekeningen en diensten van Deutsche Bank. Aarzel niet om ze te vergelijken met de voorwaarden van uw andere bank.
De belangrijkste tariefwijzigingen zijn te vinden in:
Rubriek I: de creditrente van de gereglementeerde spaarrekeningen (meer info hieronder)
Rubriek II: de creditrente van de Rendement Plus Rekening
Rubriek III: briefwisseling (meer info hieronder)
Als u een belegger bent of wilt worden, zal het u interesseren om te weten dat wij de jaarlijkse herziening van ons ’optimale orderuitvoeringsbeleid’ en het beleid inzake belangenconflicten van de bank uitgevoerd hebben, zoals opgelegd door de Europese richtlijn MiFID voor financiële instrumenten en opgenomen in de MiFID-brochure. De MiFID-brochure werd licht aangepast. U kunt deze steeds raadplegen via http://www.deutschebank.be/mifid.
Wij nodigen u ook uit om de wijzigingen aan een aantal reglementen van de bank te bekijken.
Indien u niet akkoord bent met deze wijzigingen, staat het u vrij om de diensten stop te zetten. De bank zal het uitblijven van een schriftelijke reactie van uwentwege interpreteren als een stilzwijgende aanvaarding van deze wijzigingen.
Tariefwijziging voor papieren bankafschriften
Vanaf 01/04/2017 veranderen de tarieven voor ‘papieren’ afschriften voor spaarrekeningen, zichtrekeningen, termijnrekeningen en beleggingsrekeningen. De nieuwe tarieven zijn 1,50€/ afschrift (verzending binnen België), 2€/afschrift (binnen Europa) en 3€/afschrift (buiten Europa). Deze bedragen zijn inclusief btw, indien van toepassing.
Goed nieuws: u kunt uw rekeningafschriften gratis in elektronisch formaat raadplegen via uw Online Banking. Als u Online Banking al gebruikt, zult u uw rekeningafschriften automatisch in elektronisch formaat ontvangen vanaf april 2017 (u ontvangt dan geen papieren rekeningafschriften meer), zodat u automatisch van deze gratis dienst kunt gebruikmaken.
Bent u belegger? De afschriften van effectenrekeningen kunnen ook elektronisch ter beschikking gesteld worden. Als u Online Banking gebruiker bent, zal u ook deze afschriften vanaf april 2017 automatisch in elektronisch formaat ontvangen. Indien u ze liever op papier blijft krijgen, blijft dit ook gratis.
In het document ’Enkele nieuwigheden voor 2017 kort samengevat’, vindt u meer informatie over deze wijziging.
Rentewijziging voor spaarrekeningen
Gezien de extreem lage rente ziet Deutsche Bank zich genoodzaakt om de tariefvoorwaarden van de spaarrekeningen te wijzigen. Deze wijzigingen gaan in vanaf 1 februari 2017.
De rekening(en) die voor u van toepassing is (zijn):
DB E-Fidelity Account (EUR)¹: 0,10% (basisjaarrente) & 0,20% (getrouwheidspremie op jaarbasis)
DB E-Saving Account (EUR)¹: 0,01% (basisjaarrente) & 0,10% (getrouwheidspremie op jaarbasis)
DB Intensiv Plus (EUR)¹: 0,01% (basisjaarrente) & 0,10% (getrouwheidspremie op jaarbasis)
Depositobeschermingsregeling
U vindt alle nodige informatie in het Informatieblad Deposant.
Hebt u nog vragen?
Voor alle bijkomende informatie kunt u contact opnemen met Talk & Help op het nummer 078 156 160 (vanuit het buitenland: +32 2 551 98 30).
Met vriendelijke groeten
Steve De Meester
Steve De Meester
Head of Personal & Private Banking
Heeft er eigenlijk iemand dit 'nieuwtje' gecontroleerd? Want het onderwerp is aangemaakt door een 'nieuwe' gebruiker, en op de site van DB lees ik gewoon dat ze nog altijd gratis is: https://www.deutschebank.be/nl/oplossin ... kaart.html