Ab Inbev
TIP
Re: Ab Inbev
Heeft Abinbev brouwerijen in de US?
Is daar een lijst van te vinden waar ABinbev actief brouwt?
Uiteraard, het Anheuser-Busch gedeelte komt uit de VS.Jhn schreef:Heeft Abinbev brouwerijen in de US?
De 12 Budweiser brouwerijen zijn hier te vinden: http://www.budweiser.com/en/our-brand/b ... tions.html
Verder hebben ze de laatste jaren nog wat craft beers overgenomen, hier zijn er een paar op een kaart:
En hier is een overzicht van de bieren die ze in de VS zouden maken:
United States
10 Barrel Brewing Co
Blue Moon
Blue Point Brewing Company
Bud
Budweiser
Busch
Elysian Brewing Company
Goose Island Brewery
Hamm’s
Henry
Hop Hound Amber Wheat
Icehouse
Keystone Ice
Landshark
Leinenkugel
Michelob
Mickey’s Malt Liquor
Milwaukee’s
Natural Ice
Natural Light
Oculto
Olde English 800 Malt Liquor
Red Bridge
Rock Light
Rolling Rock
Shock Top Belgian White
Wild
Bedankt Thomas, hopelijk is Trump daar even content mee is ik .
Trouwens, een leuk weetje; Elysian had voor de overname door AB InBev een label op hun bierflesjes 'Corporate beer still sucks'
En dan verkopen ze zichzelf aan dat corporate beer. Beetje jammer van het holle statement natuurlijk.
En dan verkopen ze zichzelf aan dat corporate beer. Beetje jammer van het holle statement natuurlijk.
Waarom stel je die vraag?Jhn schreef:Heeft Abinbev brouwerijen in de US?
Wat zijn jullie verwachtingen omtrent de resultaten van morgen?
Mijn inziens zijn er toch wat twijfels omtrent Q4 2016
Mijn inziens zijn er toch wat twijfels omtrent Q4 2016
Het kan beter goed zijn, heb geen zin in een afstraffing.
Ik wil graag instappen en hoop dus op die dip
Die dip was er al, er is zelfs al een heel deel van weggewerkt. Aan de huidige koers vind ik het persoonlijk nog altijd koopwaardig. De tegenvallende winst is natuurlijk wel een probleem voor de dividendbelegger, maar op lange termijn blijft AB Inbev een aandeel dat iedere belg in zijn bezit zou moeten hebben.Boogje schreef:Ik wil graag instappen en hoop dus op die dip
Iedereen die aan pensioensparen doet zal deze ongetwijfeld hebben.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Zit inderdaad in alle pensioenfondsen, gezien zijn gewicht in de bel20 ook niet meer dan logisch.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Heb net het jaarverslag van 2015 doorgenomen. Bedrijf had last van valuta schommelingen en economische toestand in Latijns Amerika en Rusland.
Analisten verwachten resultaten in de lijn van 2015, dit lijkt me ook normaal. Hoe de markt hierop gaat reageren valt af te wachten. Als de emerging markets het beter en beter doen zal ab InBev hier van kunnen profiteren mijne inziens.
Analisten verwachten resultaten in de lijn van 2015, dit lijkt me ook normaal. Hoe de markt hierop gaat reageren valt af te wachten. Als de emerging markets het beter en beter doen zal ab InBev hier van kunnen profiteren mijne inziens.
Omzet stijgt met 2,4%
Operationele kasstroom daalt met 0,1%
Operationele kasstroom daalt met 0,1%
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Hoe gaat de koers vandaag reageren?
De problemen in Brazilie zitten al in de koers en zorgden voor de daling van 120 naar minder dan 100 euro.
De problemen in Brazilie zitten al in de koers en zorgden voor de daling van 120 naar minder dan 100 euro.