zeezoutjes versus de bel20 tracker
TIP
Re: zeezoutjes versus de bel20 tracker
Zou Colruyt er nog zijn binnen vrijf jaar? Alles kan natuurlik maar kans lijkt me wel vrij groot.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Dat dacht men van Fortis, Dexia en Lernaut en Hauspie natuurlijk ook :p
Bestaat de NMBS Nog over 5 jaar? Ook zo'n vraagteken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bestaat de NMBS Nog over 5 jaar? Ook zo'n vraagteken.
Ja natuurlijk maar fortis enz als argument begintwat afgezaagd te worden. Maar durf er persoonlijk wel geld op inzetten dat colruyt er nog is binnen 5jaar.
Maar tijd zal het zeggen zeker. Wat wel een goede les uit fortis en dergelijke is voorzichtig te zijn met aandelen eigen bedrijf. Veel mensen kopen daar te veel van, te persoonlijk gehecht enzo.
Maar tijd zal het zeggen zeker. Wat wel een goede les uit fortis en dergelijke is voorzichtig te zijn met aandelen eigen bedrijf. Veel mensen kopen daar te veel van, te persoonlijk gehecht enzo.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Werkgeversaandelen zijn tof als je ze krijgt.
Zelf kopen lijkt me gebrekkige diversificatie. Tenzij je over betere informatie dan de markt beschikt, maar dan is het gewoon illegaal.
Zelf kopen lijkt me gebrekkige diversificatie. Tenzij je over betere informatie dan de markt beschikt, maar dan is het gewoon illegaal.
De dag van de cijfers steeg CFE meer dan 6% gisteren nog maar eens meer dan 5% erbij en dit alles onder zeer hoge volumes. Beetje te vroeg verkocht in mijn ogen.zeezout schreef:door de dividendverlaging van CFE zéér uitzonderlijk eens midden in de week op de knop geduwd.
CFE verliest plaatsje aan COLRUYT
blij weerzien colruyt heeft in 2005-2006 even de zeezoutjes lijst aangevoerd
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik hoop van niet maar vrees van welKevva schreef:
Bestaat de NMBS Nog over 5 jaar?
- WhenDoYouRetire
- Full Member
- Contacteer:
+1contextbinder schreef:Ik hoop van niet maar vrees van welKevva schreef:
Bestaat de NMBS Nog over 5 jaar?
https://whendoyouretire.wordpress.com/
22-jarige op weg naar financiële onafhankelijkheid.
22-jarige op weg naar financiële onafhankelijkheid.
Mee eens! Colruyt is een familiebedrijf, OG in eigen bezit, schuldenvrij, marktleider in een stabiele business met gezonde cashflow, een van de sterkste merken in België, dus wat zou er fout kunnen gaan?Crassus schreef:Ja natuurlijk maar fortis enz als argument begintwat afgezaagd te worden. Maar durf er persoonlijk wel geld op inzetten dat colruyt er nog is binnen 5jaar.
Grote kans dat Colruyt alle forumleden overleeft!
Enig idee wanneer we die mogen verwachten ?zeezout schreef:resultaten seizoen loopt naar het einde
.....
volgende week update op one drive.
Alvast bedankt
Er kan altijd iets fout gaan, en mogelijk worden ze ooit overgenomen, maar dan ben je je centen ook niet kwijt hé.dreamy schreef:Mee eens! Colruyt is een familiebedrijf, OG in eigen bezit, schuldenvrij, marktleider in een stabiele business met gezonde cashflow, een van de sterkste merken in België, dus wat zou er fout kunnen gaan?Crassus schreef:Ja natuurlijk maar fortis enz als argument begintwat afgezaagd te worden. Maar durf er persoonlijk wel geld op inzetten dat colruyt er nog is binnen 5jaar.
Grote kans dat Colruyt alle forumleden overleeft!
Natuurlijk moet je daar niet al je centen in steken.
Ondertussen gemerkt dat de nieuwe versie beschikbaar is. Thanx !annetje schreef:Enig idee wanneer we die mogen verwachten ?zeezout schreef:resultaten seizoen loopt naar het einde
.....
volgende week update op one drive.
Alvast bedankt
ontex (en bpost) dividend ingetikt en op de knop geduwd
ontex komt in de classic portefeuille in de plaats van Zetes.
In de groei portefeuille zaten ze al.
morgen Atenor nog een kandidaat om zich er in te knokken.
ontex komt in de classic portefeuille in de plaats van Zetes.
In de groei portefeuille zaten ze al.
morgen Atenor nog een kandidaat om zich er in te knokken.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Zeezout, wat denk je van Laurent-Perrier? Is dat een koopwaardig aandeel? Zou graag berekeningen kunnen maken, maar snap totaal niet hoe het werkt
zeezout classic terbeke => moury construct en retail estate => homi
zeezout groei en stabiel retail estate => homi
PS dit jaar is het een nek aan nek race tussen de bel20 tracker en de zeezout classics,
zeezout groei en stabiel retail estate => homi
PS dit jaar is het een nek aan nek race tussen de bel20 tracker en de zeezout classics,
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Sinsdien is de waarde enkel gedaald, is nog maar 5,5 USD waard.Kevva schreef:Ik heb misschien nog een Zeezoutje die ik kan tippen?
Het bedrijf Fitbit, bekend van de vele sport-gezondheisapps en de bijhorende hardware. Dit is een gadget die de laatste 2 jaar enorm populair is en nog steeds aan het groeien is.
Koers is momenteel $8,51. Naar mijn gevoel kan het verdubbelen in waarde.
En wat lezen we vandaag in de pers? https://tweakers.net/nieuws/123499/fitb ... twerp.html