Orange TV
Re: Orange TV
Voor mij blijft Scarlet goedkoper.
Het is te zeggen, doordat ik voetbal heb zijn beiden even duur. Maar ik kies dus voor die optie van 10 euro omdat ik zo naar 1e en 2e klasse kan kijken.
Moest Orange nu de Belgische voetbal via eleven kunnen binnenhalen en de prijzen blijven hetzelfde, dan zou ik wel overwegen om te veranderen.
Alhoewel ik dan de vaste telefoonlijn kwijt ben. Daar het hier goed geïsoleerd is is de ontvangst hier verre van goed. Maar dan heb ik sneller Internet in de plaats denk ik. En 50 zenders waar ik nooit naar zal kijken. ...
Het is te zeggen, doordat ik voetbal heb zijn beiden even duur. Maar ik kies dus voor die optie van 10 euro omdat ik zo naar 1e en 2e klasse kan kijken.
Moest Orange nu de Belgische voetbal via eleven kunnen binnenhalen en de prijzen blijven hetzelfde, dan zou ik wel overwegen om te veranderen.
Alhoewel ik dan de vaste telefoonlijn kwijt ben. Daar het hier goed geïsoleerd is is de ontvangst hier verre van goed. Maar dan heb ik sneller Internet in de plaats denk ik. En 50 zenders waar ik nooit naar zal kijken. ...
Eleven Sports krijg je gratis tot 30/6/2017, dan moet je ook betalen.Brugse Leeuw schreef:Ik zie nu ook op de site dat je gratis het pakket Eleven Sports kunt bekijken. (waarde 99€/jaar)
Voor zolang je klant blijft of een actie met een vervaldatum?![]()
Ik weet dat Eleven Sports gaat meebieden voor de rechten van het Belgisch voetbal.
Het is maar de vraag indien ze deze gaan binnenhalen, de prijs zeker zal stijgen en Orange dit zal moeten doorrekenen aan haar klanten?
-
- Newbie
- Contacteer:
Wij hadden 200mbit/s aangevraagd maar bij installatie hebben ze blijkbaar maar 100mbit/s geactiveerd.
Ik moet dus één deze dagen contact opnemen want we gaan natuurlijk niet de extra €10 betalen zo maar.
We krijgen 95mbit/s van de 100 binnen, de installateur zou maximum 10 minuten binnen geweest zijn. Modem en digicorder van Telenet vervangen et c'est ca.
Uiteraard was ik niet thuis toen hij kwam dus voor de anderen onder ons is speedtest.net aangeraden als je voor de 200mbit/s verbinding kiest.
Verder werkt het wel perfect. We hebben al met twee tegelijk zitten gamen en er waren geen problemen. Toen ik begon te downloaden tijdens het gamen kreeg ik wel een (eenmalige) lag spike maar dat is hoogstwaarschijnlijk door de lagere verbinding 100vs200.
Voor de standaard gezinnen is dit wel een aanrader! Ik had eerst een dubbelzijdig gevoel over Orange die "hetzelfde" kan. Blijkbaar is het dus echt zo!
edit: verduidelijken.
Ik moet dus één deze dagen contact opnemen want we gaan natuurlijk niet de extra €10 betalen zo maar.
We krijgen 95mbit/s van de 100 binnen, de installateur zou maximum 10 minuten binnen geweest zijn. Modem en digicorder van Telenet vervangen et c'est ca.
Uiteraard was ik niet thuis toen hij kwam dus voor de anderen onder ons is speedtest.net aangeraden als je voor de 200mbit/s verbinding kiest.
Verder werkt het wel perfect. We hebben al met twee tegelijk zitten gamen en er waren geen problemen. Toen ik begon te downloaden tijdens het gamen kreeg ik wel een (eenmalige) lag spike maar dat is hoogstwaarschijnlijk door de lagere verbinding 100vs200.
Voor de standaard gezinnen is dit wel een aanrader! Ik had eerst een dubbelzijdig gevoel over Orange die "hetzelfde" kan. Blijkbaar is het dus echt zo!

edit: verduidelijken.
Van bij de broers van TN weet ik dat je aansluiting vroeger werd opgeleverd met een met zekerheid haalbare snelheid. Pas later werd aan de hand van testen van de stabiliteit van je bestaande verbinding beslist om dat profiel up te graden.
Dat gebeurde automatisch. Het werd niet door mensen uitgevoerd maar kon bij problemen wel worden lager gezet opnieuw.
Of dat nu nog het geval is weet ik niet.
Het zou niet ondenkbaar zijn dat je de 200 Mbps niet vanaf dag 1 krijgt...
Om het kompleet on topic te houden : Orange zegt me niet veel ... Prijs vind ik niet concurrentieel omdat ik geen hoog gsm abo kan gebruiken. Ik heb nog proximus in huis liggen en heb geen zin om de kabel te herinstalleren.
Die ligt in huis (sinds 1982) maar is al enkele keren doorboord door nieten... dus verlies aan signaal.. en dat kan niet meer tegenwoordig met de moderne installaties..
Dat gebeurde automatisch. Het werd niet door mensen uitgevoerd maar kon bij problemen wel worden lager gezet opnieuw.
Of dat nu nog het geval is weet ik niet.
Het zou niet ondenkbaar zijn dat je de 200 Mbps niet vanaf dag 1 krijgt...
Om het kompleet on topic te houden : Orange zegt me niet veel ... Prijs vind ik niet concurrentieel omdat ik geen hoog gsm abo kan gebruiken. Ik heb nog proximus in huis liggen en heb geen zin om de kabel te herinstalleren.
Die ligt in huis (sinds 1982) maar is al enkele keren doorboord door nieten... dus verlies aan signaal.. en dat kan niet meer tegenwoordig met de moderne installaties..
Re: RE: Re: Orange TV
Waar is de tijd van FuckUPCSoulsOnFire_ schreef:Wij hadden 200mbit/s aangevraagd maar bij installatie hebben ze blijkbaar maar 100mbit/s geactiveerd.

Orange TV+Internet 6 maanden aan 39 euro per maand, daarna 49 euro.
Wetende dat de Telenet packs weer duurder zullen worden in 2017 is dit wel interessant.
Wetende dat de Telenet packs weer duurder zullen worden in 2017 is dit wel interessant.
maar nog steeds verplicht gsm abbonement 

Ja, als ze echt willen doorbreken, zullen ze toch eens die gsm abo verplichting moeten laten vallen... Dat houdt vele mensen tegen momenteel.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik vermoed dat hun winstmarge op de TV wat lager zal zijn dan op de mobiele telefonie.
Uiteraard dat hun melkkoe de gsm abo's zijn. Dat is ook het enige waar ze volledige invloed op hebben. Want de prijs die ze aan Telenet moeten betalen, is gefixed door BIPT...
Betaal momenteel € 52,65 aan telenet voor internet + tv, € 15 bij mobile vikings, samen € 67,65
Vergelijk ik bij orange, betaal ik daar € 64 voor internet + tv + mobiel.
Geen zo'n groot verschil me dunkt, dus wacht ik nog even af.
Vergelijk ik bij orange, betaal ik daar € 64 voor internet + tv + mobiel.
Geen zo'n groot verschil me dunkt, dus wacht ik nog even af.
Tijdelijk is dat wel 10€ minder (voor de eerste 6 maanden), er loopt een promo momenteel.
ik kijk gewon online voetbal: --- link naar illegale site verwijderd door webmaster ---Vaganzza schreef:Tijdelijk is dat wel 10€ minder (voor de eerste 6 maanden), er loopt een promo momenteel.
Probeer eens vlak achter de modem de speedtest te doen, alsook fast.com. Dus PC rechtstreeks in de modem, niet via een switch of router.SoulsOnFire_ schreef:Wij hadden 200mbit/s aangevraagd maar bij installatie hebben ze blijkbaar maar 100mbit/s geactiveerd.
Terwijl ook eens kijken naar de netwerkadapter. Bij Windows 10 is dat start, instellingen, netwerk, adapteropties wijzigen, dan rechtsklikken op uw netwerkadapter en dan status. Daar zou er bij snelheid 1,0Gbps moeten staan. Staat dat op 100Mbps is uw hardware niet in staat om 200Mbps aan te kunnen.
Kijk ook eens naar uw kabels, die zouden ik dacht zeker cat5e moeten zijn. En kijk ook eens naar de specs van uw router of switchen, er zijn er genoeg die enkel maar Fast Ethernet aankunnen, je hebt echt Gigabit apparatuur nodig.
Het is maar dat ik hetzelfde probleem heb gehad.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ben ondertussen al Telenet Wigo maar volgens een ander forum mogen we op 6 november een spectaculair nieuw Orange aanbod verwachten.
Indien de moeite, stap ik zeker over.
Indien de moeite, stap ik zeker over.