Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek zilver kopen
Van bij mij (Waasland) 112km, 1u10 rijden. Maar ik werk 2d/week in Nl, dan is R'dam 'achter m'n hoek'.
Ik vind dat trouwens geen argument pro die Belgische shop. Liever 1x een paar uur tijd kwijt dan er maandenlang elke dag tijd aan verliezen met piekeren.
Maar goed, elk z'n ding. Ik 'investeer' sowieso niet in zilver, dus het probleem stelt zich niet.
Ik vind dat trouwens geen argument pro die Belgische shop. Liever 1x een paar uur tijd kwijt dan er maandenlang elke dag tijd aan verliezen met piekeren.
Maar goed, elk z'n ding. Ik 'investeer' sowieso niet in zilver, dus het probleem stelt zich niet.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dat klopt toch helemaal niet. Die Silverhouse is net stikduur.Stephan7j schreef:De communicatie van The Silverhouse is waardeloos, maar ze zijn wel iets goedkoper dan menig ander
Kijk eens op goldsilver daar kost een 1 oz maple of philharmonic 18,25 bij die silverhouse 19,09. Wat een verschil !
Waarom koopt iemand daar zowiezo nog ? En dan nog problemen met leveren ook. Wel gek om bij silverhouse überhaupt iets te kopen ?
Goldsilver is snel met leveren en laagste prijs in belgie voor zover ik weet.
Ook investoretargent is goed in prijs en tevens snelle communicatie. Er is ook een forum waar beide shops reageren op postings. Zeer betrouwbaar en goedkoopst dus die 2. Gewoon een objectieve vaststelling.
Waarom bestellen er mensen op andere plaatsen duurder ? Kan iemand mij dat verklaren.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ook bij argentor eens gekeken voor 1 oz silver maple & philharmonic. Kostprijs 19,9 euro, bij goldsilver 18,25 voor hetzelfde muntje.
Te gek voor woorden.
Te gek voor woorden.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, gold-silver hun prijzen zijn inderdaad beter.
Ik denk dat velen daar een beetje schrik van hebben/hadden omdat:
- je vroeger bij het google'en op een adres in Tertre terecht kwam (nu nog steeds hun boekhoudkundig adres) waar je dan via streetview op een dikke struik uit kwam.
- je vroeger op zaterdag kon gaan afhalen in een radiografisch centrum.
- De naam misschien niet zoveel vertrouwen inboezemde. (Oost-Europese naam) ... louter een vooroordeel, ik weet het.
- Een handelsbalans (ondernemingsnummer: 0599.920.551) waarvan je ook niet van achterover valt. Iets soortgelijks als bij De Europese Goudstandaard: pakweg 2 zakdoeken en 3 oorstaafjes.
Als je dan de balans van The House (ondernemingsnummer: 0477.922.166) bekijkt boezemt mij dat toch meer vertrouwen in.
Ik denk dat velen daar een beetje schrik van hebben/hadden omdat:
- je vroeger bij het google'en op een adres in Tertre terecht kwam (nu nog steeds hun boekhoudkundig adres) waar je dan via streetview op een dikke struik uit kwam.
- je vroeger op zaterdag kon gaan afhalen in een radiografisch centrum.
- De naam misschien niet zoveel vertrouwen inboezemde. (Oost-Europese naam) ... louter een vooroordeel, ik weet het.
- Een handelsbalans (ondernemingsnummer: 0599.920.551) waarvan je ook niet van achterover valt. Iets soortgelijks als bij De Europese Goudstandaard: pakweg 2 zakdoeken en 3 oorstaafjes.
Als je dan de balans van The House (ondernemingsnummer: 0477.922.166) bekijkt boezemt mij dat toch meer vertrouwen in.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Newbie
- Contacteer:
Wil ik vandaag men zilver gaan afhalen bij the silverhouse omdat ik vorige week de mail gekregen had dat het binnen was en omdat ze do en vr alleen in de namiddag open zijn. Kom je aan na 55km rijden (110km heen en terug). Hangt er een A4 aan de deur =>"uitzonderlijk gesloten wegens ziekte". Dan word ik dus furieus he.... Want meneer is ook te schoon om zijn gsm nog op te nemen, zodat ik op voorhand dat niet te weten kon komen. Als je geen telefoon opneemt, noch mails beantwoord, noch een vermelding maakt op je site, wel dan ben je niet waard dat je iets verkoopt. Zij die met deze man in zee willen gaan, u weze gewaarschuwd. Ik ben er helemaal klaar mee!!!
-
- VIP member
- Contacteer:
Heeft een gans arsenaal van uitvluchten: dikwijls ziek, begrafenis familielid ...Wide_Awake schreef:Wil ik vandaag men zilver gaan afhalen bij the silverhouse omdat ik vorige week de mail gekregen had dat het binnen was en omdat ze do en vr alleen in de namiddag open zijn. Kom je aan na 55km rijden (110km heen en terug). Hangt er een A4 aan de deur =>"uitzonderlijk gesloten wegens ziekte". Dan word ik dus furieus he.... Want meneer is ook te schoon om zijn gsm nog op te nemen, zodat ik op voorhand dat niet te weten kon komen. Als je geen telefoon opneemt, noch mails beantwoord, noch een vermelding maakt op je site, wel dan ben je niet waard dat je iets verkoopt. Zij die met deze man in zee willen gaan, u weze gewaarschuwd. Ik ben er helemaal klaar mee!!!
Nu al ruim 2,5 maand aan het wachten op een levering! Bij sommige reacties lees ik dat er toch geleverd wordt!
Ik hoop dat ik er binnenkort bij zit!
Ik hoop dat ik er binnenkort bij zit!
Ik heb na lang wachten( 3 maanden!!) eindelijk mijn bestelling binnen.
Behoorlijk lange tijd onzeker geweest of er überhaupt nog geleverd ging worden.
Ik zal er iig GEEN bestelling meer plaatsen!
Behoorlijk lange tijd onzeker geweest of er überhaupt nog geleverd ging worden.
Ik zal er iig GEEN bestelling meer plaatsen!
Misschien interessant om te vermelden dat er morgen voor de eerste keer een internetveiling is van "the coinhouse".
Kan verklaren waarom de zilverhandel momenteel "niet zo vlot" loopt maar dan zit je nog met de kip en ei vraag.
Kan verklaren waarom de zilverhandel momenteel "niet zo vlot" loopt maar dan zit je nog met de kip en ei vraag.
-
- VIP member
- Contacteer:
Misschien eveneens interessant om te vermelden dat het adres van The Coinhouse (Dries 55 Sinaai) krak hetzelfde is als dat van onze vriend Boel (TheSilverhouse).zeverare schreef:Misschien interessant om te vermelden dat er morgen voor de eerste keer een internetveiling is van "the coinhouse".
Hoop maar dat de tentoongestelde munten niet die zijn waarop onze Spaargidsers nu reeds maandenlang vruchteloos wachten ...
@Wide-Awake Tip: hij is morgen NIET ziek, profiteer er van om je bestelling af te halen !
En hoop ook dat de kopers op die 'auction' de gekochte munten ooit ontvangen.
In het algemeen: hoed je voor bedrijven die van naam veranderen ! Omob, Dexia, Mannheimer, Fortis, ...
Off topic: dit geldt ook voor politieke partijen: CVP, PVV, SP, Agalev, AMADA, ... Vlaams Blok heeft wel een alibi: er was een vonnis van een rechtbank waardoor ze niet meer onder die naam konden verder gaan. Volksunie werd N-VA en, eeeeeuh, het nu volledig van de kaart verdwenen Spirit.Leemans-broertje schreef:...
In het algemeen: hoed je voor bedrijven die van naam veranderen ! Omob, Dexia, Mannheimer, Fortis, ...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wat is het nu...Leemans-broertje schreef:Misschien eveneens interessant om te vermelden dat het adres van The Coinhouse (Dries 55 Sinaai) krak hetzelfde is als dat van onze vriend Boel.zeverare schreef:Misschien interessant om te vermelden dat er morgen voor de eerste keer een internetveiling is van "the coinhouse".
Er werd hier gezegd dat de wegen van Boel en Van Cutsem uit elkaar zijn gegaan en dat Boel op zichzelf begon.
Boel begint nu op zichzelf (coinhouse) en Van Cutsem doet verder met 'Het huis...' in Sint-Niklaas.
Boel kan toch niet onder dezelfde naam als Van Cutsem op zichzelf beginnen?
Van Cutsem heeft met zijn winkel in St-Niklaas zijn naam behouden.
Het is toch normaal dat Boel een andere naam kiest?
We gaan hier nu niet beginnen zeveren hé zeg.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
@Spruitekop,
Die 'Boel' had al een andere naam: 'The Silverhouse'. Dat is duidelijk niet hetzelfde als 'The House' van die 'Van Cutsem'.
Ik kan maar niet begrijpen waarom je die 'Boel' steeds maar blijft verdedigen
Die 'Boel' had al een andere naam: 'The Silverhouse'. Dat is duidelijk niet hetzelfde als 'The House' van die 'Van Cutsem'.
Ik kan maar niet begrijpen waarom je die 'Boel' steeds maar blijft verdedigen
Is dat de vader van Delphine Boel ?
dezelfde boel als in sofina?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor