Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek zilver kopen
@paul,
Vermoedelijk niet. Het is wel mogelijk dat de vader van Delphine Boel zijn hoofd staat gedrukt op sommige munten die die 'Boel' van 'The Silverhouse' én 'The Coinhouse' verkoopt en dan al dan niet levert.
Vermoedelijk niet. Het is wel mogelijk dat de vader van Delphine Boel zijn hoofd staat gedrukt op sommige munten die die 'Boel' van 'The Silverhouse' én 'The Coinhouse' verkoopt en dan al dan niet levert.
-
- VIP member
- Contacteer:
Zoek bv eens op hoe Citroën aan zijn naam gekomen is.Cydox schreef:dezelfde boel als in sofina?
-
- VIP member
- Contacteer:
De vader van de Lorre zal wel niet in dat geval zijn. Ze kunnen dus nog met elkaar trouwen.pisa schreef:@paul,
Stel je voor dat die twee dan nog kinderen krijgen. Levenslange psychotherapie. Houdt Maggie DB hier wel rekening mee, nu ze de denkpiste onderzoekt of die psychotherapie bij psychologen terugbetaald kan worden ?Leemans-broertje schreef:De vader van de Lorre zal wel niet in dat geval zijn. Ze kunnen dus nog met elkaar trouwen.pisa schreef:@paul,
-
- VIP member
- Contacteer:
nochtans netjes vermeld op de website:
https://www.thesilverhouse.be/over-ons/
Silverhouse voor zilver
Goldcorner voor goud
Coinhouse voor andere munten
Hoe lang ga je die verdachtmakingen nu nog volhouden, Leemans? Wie deze draad terug leest ziet 1 constante: newbies met 1-3 berichten puur om beklag te doen over 1 handelaar (sinds eind 2016) en "Leemans" die gretig meedoet.
Ik vraag mij af wat jouw bedoelingen zijn. Ik gok eerder iemand/bedrijf bewust zwart maken en trachten te schaden.
Misschien moet Spaargids hier maar es onderzoek naar doen (IP adressen etc)
https://www.thesilverhouse.be/over-ons/
Silverhouse voor zilver
Goldcorner voor goud
Coinhouse voor andere munten
Hoe lang ga je die verdachtmakingen nu nog volhouden, Leemans? Wie deze draad terug leest ziet 1 constante: newbies met 1-3 berichten puur om beklag te doen over 1 handelaar (sinds eind 2016) en "Leemans" die gretig meedoet.
Ik vraag mij af wat jouw bedoelingen zijn. Ik gok eerder iemand/bedrijf bewust zwart maken en trachten te schaden.
Misschien moet Spaargids hier maar es onderzoek naar doen (IP adressen etc)
@reppiepeppie,
Ik ben geen newbie en ik ben een buitenstaander.
Maar de vermelde gegevens staan nog maar sinds kort op die website.
Dat er al sinds eind 2016 verdachtmakingen zijn, weet ik niet. Ik was niet actief in deze draad.
Het minste wat men kan zeggen is dat de man controverse opwekt.
Is het onlogisch dat als men onterechte beloftes zou krijgen en bang is om opgelicht te zijn, dat men dan als newbie dit hier dan post? Het is niet omdat het newbies zijn dat dit hen dan automatisch verdacht maakt. Er zijn maar weinig actieve forumleden die hier met zilver bezig zijn. Als men denkt het slachtoffer te zijn van oplichting lijkt me dit een logische plaats om hier zijn verontwaardiging over te uiten. Sinds ik deze draad volg, bleek het elke keer wel dat ze na lang wachten toch hun zilver geleverd kregen. Als die newbies nep-profielen zijn met als doel die handelaar onterecht te beschuldigen, dan zouden ze toch hier niet maanden later schrijven dat de levering uiteindelijk wel plaats vond?
Wat de rol van @Leemansbroertje is en die van @Spruitekop hierin, daar heb ik geen flauw idee van.
Ik stel alleen maar vast dat ze hierin recht tegen over elkaar staan, waarbij de ene consequent die handelaar steeds maar aanvalt en de andere consequent die steeds maar verdedigt.
Wat blijkbaar wel vast staat is dat hij door zijn oude zakenpartner en vriend er uit is gegooid. Dat is toch ook niet iets dat zou gebeuren als de man altijd volledig correct zou zijn geweest?
Ik koop geen zilver, maar in de veronderstelling dat ik dit wel zou doen, zou ik alleen maar met deze handelaar zaken willen doen dat als ik om de bestelling kom, dan pas betaal. Qua betalen vooraf en wachten op verzending van de bestelling zijn de getuigenissen unaniem. Daarin zou hij niet te vertrouwen zijn.
Het pleit wel voor hem dat hij BTW vraagt op zijn verkoop van zilver. Daardoor liggen zijn prijzen hoger dan diegenen die die BTW niet vragen. Volgens ik het begrijp is dit laatste op de rand van het wettelijk toelaatbare of zelfs eigenlijk volledig onwettelijk.
Ik ben geen newbie en ik ben een buitenstaander.
Maar de vermelde gegevens staan nog maar sinds kort op die website.
Dat er al sinds eind 2016 verdachtmakingen zijn, weet ik niet. Ik was niet actief in deze draad.
Het minste wat men kan zeggen is dat de man controverse opwekt.
Is het onlogisch dat als men onterechte beloftes zou krijgen en bang is om opgelicht te zijn, dat men dan als newbie dit hier dan post? Het is niet omdat het newbies zijn dat dit hen dan automatisch verdacht maakt. Er zijn maar weinig actieve forumleden die hier met zilver bezig zijn. Als men denkt het slachtoffer te zijn van oplichting lijkt me dit een logische plaats om hier zijn verontwaardiging over te uiten. Sinds ik deze draad volg, bleek het elke keer wel dat ze na lang wachten toch hun zilver geleverd kregen. Als die newbies nep-profielen zijn met als doel die handelaar onterecht te beschuldigen, dan zouden ze toch hier niet maanden later schrijven dat de levering uiteindelijk wel plaats vond?
Wat de rol van @Leemansbroertje is en die van @Spruitekop hierin, daar heb ik geen flauw idee van.
Ik stel alleen maar vast dat ze hierin recht tegen over elkaar staan, waarbij de ene consequent die handelaar steeds maar aanvalt en de andere consequent die steeds maar verdedigt.
Wat blijkbaar wel vast staat is dat hij door zijn oude zakenpartner en vriend er uit is gegooid. Dat is toch ook niet iets dat zou gebeuren als de man altijd volledig correct zou zijn geweest?
Ik koop geen zilver, maar in de veronderstelling dat ik dit wel zou doen, zou ik alleen maar met deze handelaar zaken willen doen dat als ik om de bestelling kom, dan pas betaal. Qua betalen vooraf en wachten op verzending van de bestelling zijn de getuigenissen unaniem. Daarin zou hij niet te vertrouwen zijn.
Het pleit wel voor hem dat hij BTW vraagt op zijn verkoop van zilver. Daardoor liggen zijn prijzen hoger dan diegenen die die BTW niet vragen. Volgens ik het begrijp is dit laatste op de rand van het wettelijk toelaatbare of zelfs eigenlijk volledig onwettelijk.
Goedemorgen,
Even reageren op bovenstaande!
Ik ben dus een newbie!
Ik wil geen enkel bedrijf kapot maken. Of er een sport van maken om iemand een slechte naam te geven.
Het feit in mijn geval is, dat ik beginnend verzamelaar van zilver ben.
Ik dus voor de tweede keer in mijn leven een bestelling munten plaats en daar ontzettend lang op heb moeten wachten.
Ik ben helaas niet in staat om wekelijks bestellingen te plaatsen en dan ook niet gewend ben om 3 maanden te moeten wachten op leveringen van boven de 500€!
Voor mij is 500€ VEEL!!
Dus na twee weken wachten op levering,geen reacties op telefoontjes en heen reacties op mails, is het normaal dat men ontzettend zenuwachtig wordt en bang wordt dat er niet geleverd gaat worden.
En ja dan ga je op zoek naar info over het bedrijf en dan kom je op dit forum uit!
Als er binnen 2 weken geleverd was geweest, had ik geen moeite hoeven nemen om een newbie te worden.
Dus nee, mijn profiel is niet fake.
Ik ga nu ergens anders bestellen en hoop dat ik die problemen niet meer krijg.
Bij deze iedereen een fijne dag gewenst!
Even reageren op bovenstaande!
Ik ben dus een newbie!
Ik wil geen enkel bedrijf kapot maken. Of er een sport van maken om iemand een slechte naam te geven.
Het feit in mijn geval is, dat ik beginnend verzamelaar van zilver ben.
Ik dus voor de tweede keer in mijn leven een bestelling munten plaats en daar ontzettend lang op heb moeten wachten.
Ik ben helaas niet in staat om wekelijks bestellingen te plaatsen en dan ook niet gewend ben om 3 maanden te moeten wachten op leveringen van boven de 500€!
Voor mij is 500€ VEEL!!
Dus na twee weken wachten op levering,geen reacties op telefoontjes en heen reacties op mails, is het normaal dat men ontzettend zenuwachtig wordt en bang wordt dat er niet geleverd gaat worden.
En ja dan ga je op zoek naar info over het bedrijf en dan kom je op dit forum uit!
Als er binnen 2 weken geleverd was geweest, had ik geen moeite hoeven nemen om een newbie te worden.
Dus nee, mijn profiel is niet fake.
Ik ga nu ergens anders bestellen en hoop dat ik die problemen niet meer krijg.
Bij deze iedereen een fijne dag gewenst!
@Bolletje,
Ik hoop dat u met 'bovenstaande' mijn reactie niet bedoelt?
Want u schrijft exact wat ikzelf constateerde en dan ook hier vlak boven uw post vermeldde
Ik hoop dat u met 'bovenstaande' mijn reactie niet bedoelt?
Want u schrijft exact wat ikzelf constateerde en dan ook hier vlak boven uw post vermeldde
Nee, dit was als reactie op reppiereppie.
Waarschijnlijk dezelfde gedachte en ervaring!
Waarschijnlijk dezelfde gedachte en ervaring!
? Stond hier nu daarstraks geen reactie van Spruitekop over de bedrijfsstructuur/geschiedenis van alle 'Houses'? Of was dat te verhelderend/verklarend en is dat daarom verwijderd?
Het wordt hier bijna een detective-roman.treenman schreef:? Stond hier nu daarstraks geen reactie van Spruitekop over de bedrijfsstructuur/geschiedenis van alle 'Houses'? Of was dat te verhelderend/verklarend en is dat daarom verwijderd?
Wie gaat er schuil achter @Spruitekop, en wie achter @Leemans-broertje ?
En welk belang hebben zij bij hun respectievelijk verdedigen of aanvallen van die mijnheer 'Boel' ?
Gaat het hier nog alleen over zilver? Wie weet is die mijnheer 'Boel' gaan lopen met de vrouw van @Leemans-broertje? Toevallig is die vrouw de zus van @Spruitekop?
Scenario's zat nu
kan de vtm een soap van maken waar 60 jaar naar kan gekeken worden.
In het verleden werd spaargids ( nu de persgroep ) wel eens bedreigd met rechtszaken.
Wie weet wordt er nu ook weer gedreigd en is dat de reden van het verwijderen van een berichtje ?
In het verleden werd spaargids ( nu de persgroep ) wel eens bedreigd met rechtszaken.
Wie weet wordt er nu ook weer gedreigd en is dat de reden van het verwijderen van een berichtje ?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Stond er inderdaad Treenman.
Maar ik heb het snel weer verwijderd. Ik ben het nl. beu om die verhalen -die telkens weer gespekt zijn met leugens en fantasieën- te weerleggen met feiten.
Ook de verdachtmaking van die scheefgezakte toren komt me stilaan het strot uit. Ik zit hier al langer op dit forum dan dat 'Het huis goud&zilver' bestaat...
Het enige belang dat ik heb is dat ik niet graag op een forum vertoef waarbij er verschillende leden samenheulen in hun relaas gespekt met leugens en verzinsels waardoor iedereen dit als 'de waarheid' gaat aanzien.
VTM kan van jullie inderdaad 'n soap maken, of veel mensen die gaan smaken, dat weet ik niet.
Veel 'plezier'.
Maar ik heb het snel weer verwijderd. Ik ben het nl. beu om die verhalen -die telkens weer gespekt zijn met leugens en fantasieën- te weerleggen met feiten.
Ook de verdachtmaking van die scheefgezakte toren komt me stilaan het strot uit. Ik zit hier al langer op dit forum dan dat 'Het huis goud&zilver' bestaat...
Het enige belang dat ik heb is dat ik niet graag op een forum vertoef waarbij er verschillende leden samenheulen in hun relaas gespekt met leugens en verzinsels waardoor iedereen dit als 'de waarheid' gaat aanzien.
VTM kan van jullie inderdaad 'n soap maken, of veel mensen die gaan smaken, dat weet ik niet.
Veel 'plezier'.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik kom geregeld in het WZC dat achter de genoemde winkel ligt en eerlijk gezegd, het boezemt me niet veel vertrouwen in. Terecht of onterecht is voor discussie vatbaar want heb er nog geen zaken mee gedaan. Maar als het over investeringen / beleggingen gaat, speelt naast de financiële rationale ook het buikgevoel mee, zeker als het over grotere bedragen gaat.
Tegenpartij risico is daar een belangrijk element, ik zou er bloednerveus van worden dat mijn centen al overgeschreven zijn en een levering van in dit geval Ag op zich zou laten wachten.
Just my 2c
Tegenpartij risico is daar een belangrijk element, ik zou er bloednerveus van worden dat mijn centen al overgeschreven zijn en een levering van in dit geval Ag op zich zou laten wachten.
Just my 2c
@Spruitekop,Spruitekop schreef:Stond er inderdaad Treenman.
Veel 'plezier'.
Kunt u me eens zeggen aan welke verdachtmakingen ik me hier schuldig maak
Ik volg deze draad vanuit een soort intellectuele interesse en ik stel alleen maar dingen vast, waaruit ik dan voorwaardelijke conclusies trek. Ik heb nog nooit een standpunt ingenomen vanuit een persoonlijk belang of gevoel. Waarom zou ik ook?
Laten we eerlijk zijn: u belegt wel grote bedragen in zilver. Dus hoe u het ook draait of keert, daarom hebt u per definitie hier wel belang bij. Hij is immers een handelaar in zilver waaraan u potentieel dat zilver kunt verkopen of ervan kopen, of beiden samen.
En laten we ook een beetje beleefd blijven, hé. Ik wil hier niet gaan beginnen over 'spruitjesgeur', ik stel voor dat u het dan ook niet over 'die scheefgezakte toren' hebt, die uw 'strot' uitkomt. Waarschijnlijk kom ik gewoon uw 'strot' uit omdat ik hier mijn eigen mening probeer te vormen en niet klakkeloos alles van u hier slik, net zomin als ik dat van iemand anders hier doe.