beleggingsfondsen bij welke banken?
TIP
-
- VIP member
- Contacteer:
beleggingsfondsen bij welke banken?
Hallo iedereen,
Ik heb eens gekeken op Morningstar en ik zag veel interesante fondsen. Maar nu is mijn vraag; hoe weet ik bij welke bank ik fondsen van bvb blackrock kan kopen?
Op hun site staat niet echt veel informatie daarover
Mvg,
Sebastiaan
Ik heb eens gekeken op Morningstar en ik zag veel interesante fondsen. Maar nu is mijn vraag; hoe weet ik bij welke bank ik fondsen van bvb blackrock kan kopen?
Op hun site staat niet echt veel informatie daarover
Mvg,
Sebastiaan
Re: beleggingsfondsen bij welke banken?
De meeste grootbanken bieden de grote internationale fondsen niet aan, omdat ze liever hun eigen (inferieure) huisfondsen aan de man willen brengen. In het doorsnee bankkantoor hebben ze meestal zelfs nog nooit gehoord van Blackrock, Petercam, Fidelity, enz.
Deutsche Bank biedt dergelijke fondsen wel aan. Rabobank biedt een selectie van de beste internationale fondsen.
Ik denk dat de meeste online brokers ze ook aanbieden.
Deutsche Bank biedt dergelijke fondsen wel aan. Rabobank biedt een selectie van de beste internationale fondsen.
Ik denk dat de meeste online brokers ze ook aanbieden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Oppassen met beleggingsfondsen.
Koop nooit een kat in een zaak.
In deze stormachtige tijden is het veiliger uw geld op een hoogrentende spaar- of termijnrekening te plaatsen.
In deze stormachtige tijden is het veiliger uw geld op een hoogrentende spaar- of termijnrekening te plaatsen.
Naar het schijnt is Carmignac Patrimoine van argenta een goed fonds.
-
- VIP member
- Contacteer:
Maar niet slimmer, want als de waarde terug stijgt naar het niveau van voor de kredietcrisis, dan heb je minstens een verdubbeling (en op lange termijn haalt het terug die waarde). Misschien volgend jaar, misschien over 5 jaar of langer, ...Polis23 schreef: Oppassen met beleggingsfondsen.
Maar het komt er ooit

Bekijk beter de Holdings. Je krijgt meer waar voor je geld en de beheerskosten liggen lager.
Als je toch persé in fondsen wil stappen, blijf weg van 'huisfondsen': banken die hun eigen fondsen aanprijzen.
Kijk naar de aan- en verkoopkosten bij de internetbrokers (Binck, Keytrade, Fortuneo, ...), Deutsche Bank en Rabobank. Hou hier rekening met de schijven waarin u wil investeren.
De meeste topfondsen worden door meerdere instellingen aangeboden.
Investeer NOOIT al uw geld ineens (geldt voor holdings, fondsen, aandelen, ...), best sprijden over een periode van 5+ jaar. Bvb 30.000 EUR = 1000 EUR om de 2 maand.
Als je toch persé in fondsen wil stappen, blijf weg van 'huisfondsen': banken die hun eigen fondsen aanprijzen.
Kijk naar de aan- en verkoopkosten bij de internetbrokers (Binck, Keytrade, Fortuneo, ...), Deutsche Bank en Rabobank. Hou hier rekening met de schijven waarin u wil investeren.
De meeste topfondsen worden door meerdere instellingen aangeboden.
Investeer NOOIT al uw geld ineens (geldt voor holdings, fondsen, aandelen, ...), best sprijden over een periode van 5+ jaar. Bvb 30.000 EUR = 1000 EUR om de 2 maand.
Bonds doen het anders niet slecht dezer dagen: Robeco Lux-o-rente, 11.2% op jaarbasis...Petercam Bonds Eur , 6.6%.....Dat is althans te zien op de beleggerssite van Rabobank.
Blijken ook tamelijk stabiel te verlopen. De vraag is zal het zo blijven?
Blijken ook tamelijk stabiel te verlopen. De vraag is zal het zo blijven?